دسته‌بندی نشده

احتمال معرفی Samsung Galaxy S5 در ژانویه 2014

قابل توجه دوستداران گوشی های سامسونگ و گوشی بازها :

رسانه‌های کره‌ای با استناد به منابع داخلی سامسونگ، اعلام کردند، احتمالا تاریخ معرفی رسمی تلفن هوشمند Samsung Galaxy S5، ژانویه سال آینده خواهد بود. این معرفی زودتر از انتظار به دلیل فروش نا امید کننده Galaxy S4، انجام خواهد شد.

Samsung Galaxy S5

Samsung Galaxy S5

به نظر می‌رسد با وجود عملکرد عالی پرچمدار جدید سامسونگ (Note 3) در فروش، سامسونگ هنوز واقعا راضی نشده و فکر می‌کند توانایی عملکرد بهتر را داشته است. در نتیجه این کمپانی تاریخ معرفی Galaxy S5 را از ماه مارس به اواسط ماه ژانویه کشانده است.

تاریخ عرضه پرچمدار بعدی سامسونگ به بازار نیز احتمالا در ماه فوریه خواهد بود که اگر اعلام واقعی، به شروع سال کشیده شود، حس خوبی را به وجود می‌آورد.

انتظار می‌رود سامسونگ در پرچمدار بعدی خود، چیپ Exynos 5430 شصت و چهار بیت که شامل ۸ هسته با قابلیت های چندپردازشی ناهمگون است، را به کار برد.

Samsung Galaxy S5 دوربین ۱۶ مگاپیسکل خود را با عملکرد افزایش یافته در نور کم و تثبیت کننده تصویر اپتیکال، به رخ خواهد کشید. پیش از این، این کمپانی از سنسور تصویر ISOCELL خودش نیز پرده‌برداری کرده بود، که انتظار می‌رود آن را در پرچمدار بعدی خود به کار برد.

همه اطلاعات فوق چیزی بیش از حدس و گمان نیست و به هیچ وجه توسط سامسونگ تایید نشده است. با این حال، با توجه به اینکه سامسونگ آخرین پرچمدار خودش (Note 3) را ۱۰ ماه پس از پرچمدار قبلی خود (Galaxy S4) معرفی کرد، تعجب آور نیست که ما به زودی پرچمدار دیگری را ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا