دسته‌بندی نشده

آیا می دانید دندان شیری را نباید دور انداخت ؟!

دندان های شیری را برای سلول های بنیادی حفظ کنید .

آنها می توانند در حل اختلالات سیستمیک خاص یا بیماری هایی که ممکن است در آینده ایجاد شوند بسیار مهم باشد

دندان شیری

دندان شیری کودکان را دور نیندازید

بسیاری از والدین تمایل دارند دندان های شیری را که از فرزندان خردسالشان می ریزند دور بیاندازند. اما هرگز نباید این کار را انجام دهید، روزی آنها می توانند زندگی و سلامت خود را نجات دهند.

در گذشته، بسیار رایج بود که والدین از دندان های شیری فرزندان خود به عنوان یادگاری نگهداری کنند. امروز متأسفانه بسیاری از والدین بدون فکر آن را دور می اندازند که مایه شرمساری است.

تعداد کمی از مردم می دانند که این دندان ها می توانند روزی جان فرزندان شما را در شرایط تهدید کننده سلامتی مانند یک بیماری جدی نجات دهند.

پیش از این، از دست دادن دندان های شیری نوعی نقطه عطف در زندگی کودک بود و والدین متوجه شدند که فرزندان آنها واقعاً در حال رشد هستند. بنابراین آنها این لحظات را با علاقه و اندکی دلتنگی به یاد می آوردند و اغلب چند دندان برای فرزندشان به عنوان یادگاری نگه می داشتند.

سلول های بنیادی

یک کشف مهم اهمیت آنها را نشان داد

در حال حاضر دور انداختن این دندان ها رایج است، اما این درست نیست.

یک کشف جدید علمی نشان می‌دهد که دندان‌های شیری می‌توانند چند دهه بعد جان کودک شما را نجات دهند. آنها منبع بسیار خوبی از سلول های بنیادی هستند که امروزه به طور گسترده در درمان نارسایی قلبی، دیابت یا بیماری سلیاک استفاده می شود.

درمان سرطان

دندان شیری و سلول بنیادی

آیا می دانستید سلول های بنیادی یک معجزه پزشکی هستند ؟

سلول های بنیادی در حال حاضر اغلب از مغز استخوان یا خون جمع آوری می شوند و یکی از امیدوارکننده ترین زمینه های تحقیقاتی هستند. آنها حتی جدی ترین انواع سرطان مانند لوسمی حاد را درمان می کنند.

اینها سلول هایی هستند که می توانند تقسیم شده و به نوع دیگری از سلول تبدیل شوند، که خاصیت شگفت انگیزی است زیرا به بدن اجازه می دهد تا سلول های جدید و سالم بسازد.

علاوه بر این، توسعه در زمینه استفاده از سلول های بنیادی بسیار موفقیت آمیز است و شانس زیادی وجود دارد که ظرف چند سال این درمان به بسیاری از بیماری های دیگر نیز تعمیم یابد. برای درمان برخی از آنها مراحل نهایی آزمایش در حال انجام است.

بنابراین حتماً دندان های شیری کودک خود را دور نیندازید و سایر والدین را نیز از این موضوع آگاه کنید.

حفظ دندان های شیری هیچ هزینه ای برای شما ندارد، اما می تواند سلامت کودک شما را نجات دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا