دسته‌بندی نشده

آنر X۸ ۵G با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع از راه رسید!

کمپانی آنر بدون سر و صدای تبلیغاتی از مدل جدید خود با نام X8 5G رونمایی کرد که این گوشی به نوعی نسخه‌ی 5G مدل X8 که در ماه مارس معرفی شد، محسوب می‌شود. با این حال تفاوت این گوشی نسبت به نسخه قبلی تنها در تکنولوژی ارتباطی نسل پنجم خلاصه نمی‌شود.

آنر x8 5G

اولین تفاوت نسخه‌ی 5G نسبت به مدل قبلی برخورداری از یک پنل کوچک‌تر 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 720 1600x پیکسل است. علاوه بر این، پردازنده اسنپ دراگون 680 به کار رفته در مدل X8 نیز جای خود را به یک پردازنده اسنپ دراگون 480+ داده است که علیرغم قدیمی‌تر بودن روند تولید و سرعت پردازش پایین‌تر، جایگزین قدرتمندتری محسوب می‌شود. به علاوه، آنر X8 5G تنها در یک آپشن حافظه شش گیگابایت رام و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

آنر X8 5G

اگرچه کمپانی آنر برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت این اسمارت فون، در برخی نقاط دست به بهینه سازی زده است. از این رو دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سابق جای خود را به یک دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.8 داده و علاوه بر این دیگر اثری از سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی به چشم نمی‌خورد. چرا که آنر X8 5G اکنون به یک لنز مکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. به علاوه، دوربین سلفی این اسمارت فون نیز جای خود را به یک دوربین ضعیف‌تر 8 مگاپیکسلی f/2.0 داده است.

آنر X8 5G

توان مورد نیاز این اسمارت فون به وسیله یک باطری با ظرفیت 5,000 میلی آمپر و با قابلیت شارژ سریع با توان 22.5 وات، تامین می‌گردد. خریداران آنر X8 5G می‌توانند از میان دو رنگ آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنند. متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت گذاری و زمان عرضه این اسمارت فون در دست نیست.
تهیه و ترجمه اختصاصی: اویس فرجاد / مجله دلگرم

بیشتر بخوانید:

آنر پد ۸: صفحه نمایش غول پیکر در ترکیب با پردازشگر اسنپ دراگون!

آنر X۴۰i با پردازنده جدید و دوربین پنجاه مگاپیکسلی از راه رسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا