دسته‌بندی نشده

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر نقش (الا یوکسل) در سریال معصومیت

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر سریال ترکی معصومیت (Masumiyet)

ایلایدا علیشان (به ترکی ilayda Alişan) متولد ۱۱ دی ۱٣٧۴ در استانبول است که اخیرا با نقش (الا یوکسل) در سریال معصومیت توجه بینندگان را به خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی ایلایدا علیشان بپردازیم.

نام : ilayda Alişan
قد:۱.۵٨ سانتی متر
متولد: متولد ۱۱ دی ۱٣٧۴
محل تولد: استانبول

تحصیلات ایلایدا علیشان

ایلایدا فارغ التحصیل دبیرستان بهچت کمال چاغلار استانبول می باشد. ایلایدا که از کودکی به بازیگری علاقمند بود، پس از ثبت نام در آژانس مدلینگ و بازیگری اربک، شروع به بازی در آگهی های تبلیغاتی کرد و در نهایت پیشنهاد بازیگری بسیاری دریافت نمود.

بیوگرافی ایلایدا علیشان

آغاز کار حرفه ای ایلایدا آلیشان

ایلایدا علیشان برای اولین بار با سریال Bir Cocuk Sevdim در سال ٢۰۱۱ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال هایی همچون دزد قلب و اسم من گلپری است به هنرنمایی پرداخت. از بازیگران سریال گلپری می توان به آیچا بینگول، ایلکر کیزماز، اکین مرت کوچ و میرای آکای اشاره کرد. ایلای پس از این سریال، در سریال سرای گنجشک حاضر شد و در کنار افرادی همچون سونگول اودن، مرت فیرات و علیجان یوجسوی به ایفای نقش سینم پرداخت. ایلایدا عالیشان در سال ۲۰۲۱ با نقش الا یوکسل در سریال معصومیت حاضر شد.

İlayda Alişan بازیگر ترکی

بیوگرافی ایلایدا علیشان بازیگر نقش الا در سریال معصومیت

از بازیگران این سریال می توان دیلان چیچک دنیز، آراس بولوت اینملی، پریهان ساواش، ارجان کسال، مصطفی اوستونداغ و ارکان کولچاق کوستندیل را نام برد. بازی اخیر ایلایدا علیشان مربوط به سریال معصومیت در سال 2021 است.

دوست پسر و همسر ایلایدا علیشان

ایلایدا مجرد است. او اخیرا با فردی دیده شده است که مشخصات وی در دسترس نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا