دسته‌بندی نشده

آموزش تهیه سالاد کیسیر سالاد خوش طعم ترکیه ای

طرز تهیه سالاد کیسیر ترکیه خوشمزه

سالاد کیسیر یکی از سالادهای خارجی و خوش طعم و رنگ است که با یک بار میل کردن مشتری دائم آن می شوید و برای کشور ترکیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کیسیر در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

بلغور گندم ۱ پیمانه
جعفری ساطوری شده ۱ الی ۲ پیمانه
نعناع تازه ۲ قاشق غذاخوری
پیازچه ۵ عدد
گوجه فرنگی ۴ عدد
آبلیمو نصف پیمانه
روغن زیتون نصف پیمانه
نمک و فلفل قرمز به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد کیسیر خوشمزه و خانگی

طرز تهیه سالاد کیسیر

مرحله اول

برای تهیه سالاد کیسیر ترکیه نیز معروف است ابتدا باید مقداری آب ولرم تهیه کنید و بلغور ها را حداقل برای ۵ الی ۶ ساعت در آب ولرم بخیسانید تا بلغور گندم برای تهیه سالاد اماده شود.

طرز تهیه کیسیر kisir ترکیه

مرحله دوم

نکته مهم این است که بلغور در سالاد شما نباید خیس باشد بنابراین بعد از اینکه زمان خیساندن بلغور در مرحله اول به اتمام رسید باید بلغورها را در صافی قرار دهید تا اب آنها گرفته شود و آماده تهیه سالاد شود.

حتماً بخوانید:

مرحله سوم

وقت اضافه کردن سبزیجات به سالاد کیسیر است ، پس ابتدا پیازچه را نگینی خرد کنید و پس از آن باید گوجه فرنگی را به این روش برای تهیه سالاد آماده کنید و صبر کنید تا در زمان معین به سالاد اضافی کنید.

حالا وقت ان است که جعفری تازه را که تهیه کرده اید را شسته و آبگیری کنید و به صورت ساطوری خرد کنید.سپس نعناع را هم بشویید و خشک کنید و مانند جعفری ساطوری خرد کنید و کنار بگذارید.

طرز تهیه سالاد کیسیر

مرحله پنجم

حالا وقت آن است که همه سبزیجات سالاد را با هم ترکیب کنید.پس از اولین مرحله هر چیزی را که آماده کرده اید را در یک کاسه بزرگ بریزید و مواد را خوب به هم بزنید تا کاملا در هم ترکیب شوند و همه جای سالاد شما یکدست باشد.

مرحله ششم

بلغور آبکشی شده را اضافه کنید و سپس نمک و آبلیمو و فلفل و روغن زیتون را به سالاد خود اضافه کنید و مواد را خوب به هم بزنید. می توانید یک ساعت سالاد را در یخچال قرار دهید و بعد از آن نوش جان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا