دسته‌بندی نشده

آشنایی با پرفروش ترین بالش های بارداری موجود در بازار و کاربردهای آن ها

خواب کافی برای بدن لازم و ضروری است، در دوران بارداری این ضرورت بیشتر خود را نشان می دهد زیرا سلامت جنین نیز به آن وابسته است. پس باید به فکر راه چاره بود و شرایط را برای یک خواب راحت در این دوران فراهم کرد.  بالش های بارداری بهترین راه و وسیله برای خواب راحت مادر باردار به حساب می آیند.

بالش های بارداری در انواع مختلفی تولید می شوند و همین امر ایجاب می کند که قبل از خرید، با انواع بالش های بارداری، کاربردها  و پرفروش ترین آن ها آشنا شوید که در ادامه ی مطلب اطلاعات جامعی در این باره ذکر شده است. البته توجه داشته باشید که در میان انواع بالش ها، نوع بارداری آن خوابی راحت و مناسب را برای مادران به همراه دارد و از این رو بسیار پرفروش تر و ایده آل تر است.

بالش بارداری

بالش بارداری چیست؟

بالش بارداری یک بالش مناسب برای دوران حاملگی است. طراحی این بالش به این صورت است که بدن شما را در یک حالت ایده آل قرار می دهد که قوس ها و فرورفتگی های بدن را می پوشاند. پوشش دهی بدن توسط بالش بارداری، سبب می شود که به مفصل ها و قسمت های مختلف بدن فشار وارد نشود.

با استفاده از بالش بارداری می توان با خیال راحت به استراحت پرداخت زیرا از شکم و در نتیجه جنین محافظت می کند.

پرفروش ترین بالش های بارداری موجود در بازار

بالش های بارداری را در طرح ها و انواع مختلفی تولید می کنند که هر کدام قسمت هایی از بدن را پوشش می دهند. این تنوع سبب می شود که در هنگام خرید، یک انتخاب دقیق  و مناسب با نیاز فرد صورت بگیرد . اگر  قصد خرید بالش بارداری دارید، حتما ادامه مطلب را دنبال کنید زیرا در ادامه پرفروش ترین بالش های بارداری و کاربردهای آن ها ذکر شده است. 

بالش های بارداری U شکل

بالش بارداری با این طراحی، تمام بدن را از سر تا نوک پا پوشش می دهد. بالش بارداری U شکل با توجه به حمایتی که از بدن انجام می دهد، مانع از ایجاد دردهای مفصلی خواهد شد و در بیشتر مواقع این دردها را تسکین می دهد. این نوع بالش را در دسته بالش های تمام بدن قرار می دهند.

کاربرد بالش U شکل

  • حفاظت از شکم، پهلو، ستون فقرات و کمر
  • تسکین دهنده دردهای مفصلی
  • خواب راحت در دوران بارداری
بالش

بالش بارداری J شکل

بالش بارداری با این شکل و ساختار، برای دوران بارداری به  گونه ای طراحی شده است که عمل اصلی و کاربردی آن، جلوگیری از به پشت خوابیدن مادر می باشد تا صدمه و آسیبی به جنین نرسد.

کاربرد بالش j شکل و فواید آن

  • جلوگیری از به پشت خوابیدن مادر
  • استفاده برای خواب راحت

بالش بارداری گوه ای

بالش بارداری گوه ای دارای ابعادی کوچک است که همین دلیلی برای سبک بودن و جابجایی راحت این بالش می باشد. بالش های گوه ای در شکل های مختلفی ساخته می شود که معمولا شکل گرد و مثلثی آن، فروش بیشتری دارد.

کاربرد بالش بارداری گوه ای

  • استفاده به عنوان بالش معمولی
  • استفاده برای زیر شکم در زمان خواب
  • پشتیبانی از کمر و پهلو

بالش بارداری c شکل

بالش های بارداری با طراحی c نیز در دسته بالش های تمام بدن قرار دارند و کل بدن را مورد حمایت خود قرار می دهند. این بالش ها یک طرفه هستند این به آن معناست که یک پهلوی بدن را مورد پوشش خود قرار می دهند.

کاربردهای بالش بارداری c  شکل

  • استفاده در دوران شیردهی
  • پوشش قوس کمر
  • خواب راحت
  • امکان قرار گرفتن در میان زانوها
  • کاهش دردهای مفصلی
بارداری

بالش بارداری دراز و طولی

این بالش  به صورت خط راست طولی ساخته می شود که از انعطاف خوبی برخوردار می باشد و به راحتی در آغوش فرد قرار می گیرد. این امر باعث می شود، به شکم مادر فشار وارد نشود و در نتیجه سلامت جنین به خطر نیفتد.

کاربرد بالش بارداری دراز و طولی

  • پشتیبانی از تمام قسمت های بدن
  • استفاده در زمان خواب و استراحت

نکات لازم و ضروری در زمان خرید بالش بارداری

خرید هر محصول مستلزم رعایت و توجه به یک سری نکات است که بی توجهی به آن ها، خریدی بی کیفیت را به همراه دارد بنابراین در این قسمت به نکات لازم و ضروری در زمان خرید بالش بارداری پرداخته ایم که این موارد  عبارتند از:

نیاز خود را بشناسید.

باید هدف خود را از خرید مشخص کنید تا نیاز شما برآورده شود زیرا بالش های بارداری انواع مختلفی دارند و هر شخص متناسب با نیاز خود باید بالش را خریداری کند.

جنس بالش را در نظر داشته باشید.

جنس بالش بسیار مهم است و باید از موادی ساخته شده باشد که حساسیت ایجاد نکند زیرا این دوران بسیار حساس است و وسایل مورد استفاده، باید جنسی مرغوب داشته باشند.

نرمی و منعطف بودن

بالش های بارداری باید داری انعطاف و نرمی مناسب باشند تا تمام قسمت های بدن را مورد حمایت و پوشش خود قرار دهند و با تغییر حالت بدن، بتوانند حمایت را باز هم انجام دهند.

قابلیت شست و شو

قابلیت شست و شو از دیگر موارد مهم در زمان خرید بالش است زیرا تمیزی وسایل بسیار اهمیت دارد، اگر بالش این ویژگی را نداشت از خرید آن خودداری کنید.

برخورداری از گردش هوا

وجود هوا و گردش آن در میان مواد داخلی بالش، سبب می شود که تعرق را از بین می برد و رطوبتی را حذف می کند. توجه به این ویژگی بسیار مهم است.

قیمت بالش بارداری

توجه به قیمت می تواند یک انتخاب درست را رقم بزند. قیمت ها باید کاملا با کیفیت بالش همخوانی داشته باشد و از محصولات با قیمت پایین خودداری کنید البته قیمت های زیاد نیز به معنای کیفیت بالا نمی باشد.در میان انواع بالش ها,نوع بارداری آن خوابی راحت و مناسب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا