دسته‌بندی نشده

آشنایی با ویژگی‌های خط تلفن اینترنتی

ویژگی‌های خط تلفن اینترنتی

  • دیگر نیازی به پرداخت قبض ندارید.
  • مقرون به صرفه‌تر: حداقل 30 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود، همچنین ممکن است ارائه‌دهندگان سرویس تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در نظر بگیرند.
  • ویژگی‌های پیشرفته‌تر: تماس اینترنتی معمولاً دارای ویژگی‌های استاندارد تلفن سنتی مانند شناسه تماس گیرنده و انتظار مکالمه است، اما همچنین دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند انتقال تماس به تلفن همراه، شناسه تماس گیرنده در تلویزیون، مسدود کردن بازاریابی تلفنی، رونویسی پست صوتی و غیره.
  • نرخ پایین‌تر تماس بین کشوری: هزینه تماس با کشورهای دیگر نسبت به تلفن سنتی مقرون به صرفه‌تر میباشد.
  • انتقال تماس: ویژگی انتقال تماس به شما امکان می دهد تماس یا پیام صوتی را به تلفن یا تلفن همراه دیگری هدایت کنید.
  • تماس سه جانبه: این ویژگی به شما امکان می‌دهد همزمان با افزودن تماس گیرنده دوم به تماس اول با دو نفر مختلف صحبت کنید. همچنین به عنوان تماس کنفرانسی شناخته می‌شود.
  • لیست سیاه: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا یک عدد را در “همیشه رد لیست” قرار دهید.
  • رد تماس ناشناس: تمام تماس‌های دریافتی بدون شناسه تماس گیرنده به طور خودکار رد می‌شوند.
  • موسیقی در حالت انتظار: هر زمان که تماسی در حالت تعلیق قرار می‌گیرد ، این ویژگی موسیقی ضبط شده مجدد را پخش می‌کند.
  • کنترل پنل آنلاین: می‌توانید حساب VoIP خود را از طریق مرورگر وب خود مدیریت کنید. این کنترل پنل به شما امکان می‌دهد خدمات بیشتری سفارش دهید، تماس‌ها را تنظیم کنید، به پیام‌های صوتی گوش دهید و سوابق تماس را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد خط تلفن اینترنتی

بر اساس چه ویژگی‌هایی ارائه‌دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی را انتخاب کنیم؟

انتخاب ارائه دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی شاید دشوار باشد چون ارائه‌دهندگان زیادی وجود دارد که ممکن است موجب سردرگمی شما شود. در این بخش میخواهیم نکاتی را مطرح کنیم که بهتر است در انتخاب ارائه‌دهنده خدمات خط تلفن اینترنتی در نظر داشته باشید.

  1. خدمات به مشتری: ارائه دهنده مناسب طرحی متناسب با نیازهای شما را به شما ارائه می‌دهد. هرچه خدمات بیشتری ارائه بدهند خوب است، اما اگر مجبور شوید هزینه‌های اضافه‌تری برای خدماتی که حتی ممکن است هیچ استفاده‌ای از آنها نکنید پرداخت کنید، دیگر آن خدمات هیچ ارزشی ندارند.
  2. دلیل انتخاب خط تلفن اینترنتی توسط شما این است که خط تلفن اینترنتی از ویژگی‌هایی برخوردار است که تلفن ثابت سنتی آن ویژگی‌ها را ندارد. بنابراین باید مطمئن شوید تمام ویژگی‌های نامبرده شده در قسمت های قبلی را دارا باشد.
  3. کیفیت صدا بسیار مهم است، زیرا بر ارتباطات شما تاثیر می‌گذارد. بنابراین به سراغ سرویس‌هایی بروید که کیفیت صدا را با استفاده از شبکه شخصی‌شان تامین کنند.
  4. قابلیت اطمینان: ارائه‌دهنده سرویس باید به مدت چند روز قابلیت استفاده رایگان به صورت آزمایشی را فراهم کنند، تا مشتری تمام ویژگی‌های ذکر شده را چک کند و از انتخاب خود اطمینان حاصل فرماید.
  5. ارتباط با نمایندگان: سعی کنید با نماینده ارائه‌دهنده سرویس در ارتباط باشید و سوالات خود را در مورد خدمات یا بسته‌ها از آنها بپرسید، این به شما کمک می‌کند تا از انتخاب خود بیشتر اطمینان حاصل فرمایید.

آیا خرید خط تلفن اینترنتی فقط مخصوص کسب‌وکارها می‌باشد؟

نوشته های مشابه

خیر، تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند ثبت‌نام کرده و از خدمات خط تلفن اینترنتی بهره‌مند شوند.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا