دسته‌بندی نشده

همسر نفیسه روشن کیست ؟

بیوگرافی همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال 91 با شخصی به نام بهنام ازدواج کرده است. یکی از ملاک های ازدواج نفیسه روشن، صبوری و گذشت هر دو طرف است و به همین دلیل آقای بهنام را برای ازدواج انتخاب کرد.

زندگینامه همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن و همسرش

شغل همسر نفیسه روشن

آقای بهنام به شغل خلبانی مشغول هستند و مسئولیت جان چند صد نفر مسافر زیر دست ایشان می باشد. خانم نفیسه روشن درمورد شغل همسرش می گوید: زندگی با یک خلبان خیلی سخت است.

مثالش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

فصل هایی مانند تابستان یا عید نوروز. گاهی اوقات من، هم مرد خانه ام و هم زن خانه. یکسری مسئولیت ها بر دوش خود من است. اوایل ازدواج پول آب و برق خانه را نمی دادم و منتظر می نشستم که خودش بیاید بدهد اما بعد از یک مدت متوجه شدم که پرداخت نکردن قبض ها می تواند منجر به قطع شدن آب و برق شود. (خنده) خیلی سخت است.

یکی از پررنگ ترین سختی هایش نبودنش در لحظه هایی است که من انتظار دارم کنار من باشد. مثلا همین عید امسال نبود. من وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار من نبود.

چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایی که من دوست دارم کنارم باشد، نیست. از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور است، جواب می دهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و من نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی من و بهنام است.

همسر نفیسه روشن چه کسی است

شغل شوهر نفیسه روشن چیست ؟

راه مدیریت مشکلات زندگی نفیسه روشن و همسرش چیست ؟

هر دوی آن ها ما عاشق کارشان هستند. همسر نفیسه روشن گاهی اطلاعات سینمایی در اختیار نفیسه روشن قرار می دهد و یا خبرهای پیش تولیدهای سینما و تلویزیون را به همسرش می دهد و با این کار نشان می دهد که کار نفیسه روشن را دوست داشته و به آن احترام می گذارد.

آن ها به خاطر علاقه ای که به هم دارند به شغل همدیگر احترام می گذارند. از سوی دیگر نفیسه روشن می داند که همسرش اسکادران هواپیمایی است که چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

خاطرش از زمین و زمینی ها گرم باشد که بتواند با آرامش سر کارش باشد. به همین خاطر آن ها سعی می کنند که با آرامش زندگی کنند و این آرامش را به یکدیگر منتقل کنند.

بیوگرافی همسر نفیسه روشن

بیوگرافی کامل شوهر نفیسه روشن

بچه دار شدن بهنام و نفیسه روشن

این دو عزیز هیچگاه به بچه دار شدن فکر نکرده اند. آن ها در طول زندگی مشترکشان به کارهای مهم زندگی پرداخته اند و یکدیگر را تشویق کرده اند. آن ها برای هم یار و یاور زندگی هستند اما بر اساس نظر نفیسه روشن هنوز ویژگی های پدر و مادر خوب را ندارند.

گالری تصاویر همسر نفیسه روشن

بیوگراغی همسر نفیسه روشن

نفیسه روشن و همسرش

عکس همسر نفیسه روشن

همسر نفیسه روشن

عکس های شخصی نفیسه روشن و همسرش

همسر نفیسه روشن کیست

عکس نفیسه روشن و همسرش

توجه: به محض کامل شدن اطلاعات درمورد بیوگرافی همسر نفیسه روشن، این صفحه به روز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا