دسته‌بندی نشده

مزایای مصرف کپسول سینورکس آر ایکس برای آقایان

معرفی کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

کپسول سینورکس آر ایکس (STP Pharma Sinorex RX) شرکت اس تی پی فارما تحت لیسانس کانادا و ساخت کشور ایران و جهت رفع مشکلات جنسی آقایان تولید و به بازار عرضه شده است.

کپسول سینورکس آر ایکس، با ترکیبات گیاهی خود که از جنسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین به دست آمده است؛ دارویی کارآمد در زمینه درمان مشکلات جنسی آقایان بوده و با افزایش انرژی و به حداقل رساندن خستگی های فیزیکی و روحی، موجب افزایش قوای جنسی و جلوگیری از انزال زودرس می شود.

ترکیبات موجود در کپسول سینورکس آر ایکس

کپسول سینورکس آر ایکس، با ترکیبات گیاهی خود که از جنسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین به دست آمده است؛ دارویی کارآمد در زمینه درمان مشکلات جنسی آقایان بوده و با افزایش انرژی و به حداقل رساندن خستگی های فیزیکی و روحی، موجب افزایش قوای جنسی و جلوگیری از انزال زودرس می شود.

ویژگی های کپسول سینورکس آر ایکس

  • فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی، رنگ، طعم دهنده شکر، نمک، مخمر گندم و گلوتن
  • کمک به افزایش انرژی و کاهش خستگی
  • کمک به افزایش توان جنسی در آقایان
  • رفع اختلالات نعوظ در مردان
  • کمک به افزایش توان جنسی
  • بهبود انزال زود هنگام
  • افزایش میل جنسی

سینورکس

مزایای مصرف کپسول سینورکس آر ایکس

روابط جنسی یکی از مهمترین بخش ها در رابطه زناشویی است که اختلال در آن مشکلاتی را بوجود می آورد و ممکن است باعث گسستگی روابط خانوادگی شود و در استحکام و گسستگی زندگی بسیارتاثیر گذار است. وقتی صحبت از رابطه جنسی میکنیم یعنی از مهمترین موارد خانواده بحث می کنیم که یکی از اصلی ترین اهداف تشکیل خانواده است و باید روابط جنسی بین زن وشوهر برقرار شود نیاز های جنسی از جمله نیاز های طبیعی بین زوج ها محسوب میشود ، بر اساس مطالعات تمایلات جنسی انسان ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی، بیماری های جسمی، داروها، تغذیه و… است.

مردانی که میل جنسی پایینی دارند تمایلی به حرف زدن در مورد آن ندارند، و زنان آنها نیز در مورد این موضوع حرفی نمی‌زنند. زنان از آن می‌ترسند که اگر در مورد این مسئله بیش از حد حرف بزنند دیگران فکر کنند که شوهر آنها همجنسگرا بوده یا اینکه زن جذابیت خود را برای تحریک مرد از دست داده است. و مردها هم با این افسانه درگیر هستند که یک مرد باید همیشه و همه جا تشنه رابطه جنسی باشد.

میزان مردانی که به دلیل کاهش میل جنسی به درمانگران مراجعه می‌کنند بسیار بیش از چیزی است که در فرهنگ عمومی جوامع مطرح می‌شود. وقتی از مردم خواسته می‌شود تفاوت دفعات رابطه جنسی و تمایلشان به رابطه را بنویسند، در حدود چهل درصد موارد مرد میل کمتری دارد.

وقتی تعریف از قدرت جنسی میشود متوجه خواهید شد که چه اهمیتی دارد زیرا باور خواهید نمود که تقریباً نصف مردم به عدم قدرت جنسی دچارند.

اگر زن و شوهر دارای ایده و عقیده مخالف باشند اما توافق جنسی داشته باشند دولت جنسی اشان پایدار است و بدون آنکه در معرض خطر جدائی قرار گیرند زندگی را ادمه میدهند اما در محیطی که عشق و توافق جنسی نباشد کوچکترین اختلاف فکری کار را به مجادله می کشاند.

ناتوانی جنسی یک اختلال شایع فیزیولوژیکی و قابل درمان است. با افزایش سن میزان شیوع این اختلال افزایش می یابد. شایع ترین علل ناتوانی جنسی در مردان بیماریهای عروقی، دیابت، اختلالات عصبی، صدمات وارده به لگن و جراحی های آن، مصرف داروهای مختلف و مواد مخدر و اختلالات هورمونی می باشد. ناخوشنودی در روابط جنسی در زنان هم می تواند ناشی از مشکلات جسمی، هورمونی، روانی و اجتماعی باشد.

خواص ترکیبات بکار رفته در کپسول سینورکس آر ایکس

نخل اره ای:

نخل کوچک و دیر رشد saw palmetto یا به اصطلاح علمی تر serenoa repens که در جنوب شرقی ایالات متحده می روید، دارای برگهایی است که شبیه دست انسان بوده و میوه ای سیاه رنگ و تک هسته ای دارد که به میوه انگوری نخل بادبزنی یا saw palmetto berry معروف است. میوه این درخت در ایجاد تحریکات جنسی برای افزایش قوای باء و توان جنسی در مردان شهرت زیادی دارد. مطالعات فراوان بر روی این گیاه نشان داده که سائوپالمتو از تبدیل تستوسترون به دی هیدروکسی تستسترون با مهار آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز جلوگیری می کند. این اثر به خوبی شناخته شده و به تایید تمام مراجع علمی رسیده است.

سائوپالمتو با استفاده از این مکانیسم باعث کاهش سایز پروستات در افراد دچار BPH می شود. مطالعات نشان داده که سائوپالمتو به صورت مجازی اثرات شبیه به فیناستراید (finastride) دارد، هر چند هایپرتروفی خوش خیم پروستات نمی تواند اثر مستقیم بر روی فعالیت جنسی داشته باشد، ولی بررسی های کلینیکال نشان داده که بهبود BPH در مردان منجر به ایجاد احساسی خوب در زمینه فعالیت جنسی آنها شده و همچنین این افراد که از مشکلات ادراری رنج می برند، با بهبود این مشکل اعتماد بیشتری نسبت به سیستم ادراری و تناسلی خود پیدا می کنند.

جینسینگ:

جنسینگ گیاهی است که در شرق آسیا یافت می شود. قسمت فعال و دارویی گیاه از ریشه خشک شده جنسینگ به دست می آید. ادعا شده است که این گیاه اثرات مثبت فراوانی بر روی بدن انسان دارد، از جمله بهبود و تکامل فعالیت ذهنی و فکری، اثرات ضد نئوپلاستیک (سرطانی)، اثرات ضد ویروسی و آنتی اکسیدانی این گیاه که کلیه این اثرات توسط کمیسیون E آلمان که یک موسسه معتبر تحقیقاتی در زمینه گیاهان دارویی می باشد، تایید گردیده است.

مهمترین اثر جنسینگ که توسط این کمیسیون بر روی آن تاکید شده اثر مستقیم جنسینگ در بهبود کاهش توانایی عمومی بدن ناشی از عوارض بیماری و کهولت سن می باشد. مبرهن است که افزایش کلی توان عمومی و بالا بردن سطح انرژی بدن می تواند باعث بهبود فعالیت جنسی گردد. مصرف این ریشه اثراتی نظیر، محرک جنسی، افزاینده قوای باء و تحمل پذیری جنسی را نیز به همراه دارد. شایان ذکر است که این ریشه ضمن بهبود وضعیت گردش جریان خون می تواند در حالیکه موجب نوگشتگی، ایجاد حالت جوانی دوباره (rejuvenation)، شور بخشیدن و تجدید حیات (revitalization ) می گردد، در افزایش رشد بافتهای عصبی، ترمیم و دوباره سازی آنها که امری غیر ممکن بوده یا بسیار نادر و کند انجام می پذیرد، موثر باشد.

ترکیب اصلی و موثر این ریشه، ماده جینسنوساید (ginsenoside) می باشد که موجب افزایش جریان خون در مغز و اندام تناسلی گردیده و دارای توانایی تأثیر گذاری بر تولید سلولی خونی (اریتروسیت ها erithrocytes) و سلول های جنسی – اسپرمها sperms می گردد. پژوهشگران روسی اثبات نموده اند که این ریشه بی تردید موجب تحریک افزایش فعالیت روحی و جسمی افراد می گردد و همچنین عملکرد ورزشکاران را در هنگامی که به نیروی انفجاری نیاز دارند، هممچون محرک های دیگر نظیر کافئین، افدرین و غیره ولی به شکلی کار آمدتر در کنار اثری که بر تنظیم عملکرد غدد جنسی دارد، بهبود می بخشد.

جینکگوبیلوبا:

برگ درخت جینکگو به عنوان یک گیاه دارویی نزدیک به ۵۰۰۰ هزار سال می باشد که توسط پزشکان در اعصار مختلف زمانی مورد استفاده قرار گرفته است و در زمان حاضر مطالعات متعددی بر روی اثرات این گیاه بر روی بدن انجام گرفته است. بهبود سر گیجه، وزوز گوش و درمان کمکی در آلزایمر از اثرات شناخته شده جینکگوبایلوبا می باشد.

جینکگو (ginkgo) به دلیل افزایش جریان خون به مغز که به بخشیدن انرژی بیشتر به مغز و کل دستگاه عصبی بدن منجر می گردد، در میان این پزشکان اعتبار خاصی بدست آورده است. همچنین این گیاه موجب افزایش شدت گردش جریان خون در کل دستگاه تناسلی بالاخص اندام تناسلی، جهت بهبود عملکرد این سیستم و افزایش حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت و سخت تر گردیدن آن در هنگام تحریک می گردد. تحقیقات اخیر نشان می دهد، ۸۷% مردانی که دارای مشکلات ناتوانی جنسی و یا کمبود خونرسانی در بافت خونپذیر آلت بوده است بدون تجربه نمودن هرگونه اثرات جانبی با استفاده از این گیاه بهبود یافته اند.

به علاوه بر اساس تحقیقات منتشر شده در journal of the American medical associationاین گیاه می تواند در بهبود بیماری های در ارتباط با کهولت نظیر آلزایمر (Alzheimer,s disease) یا declin age related cognitive بسیار موثر واقع گردد. مهمترین اثر شناخته جینکگوبایلویا که توسط کمیسیون E نیز تایید گردیده است درمان اختلالات گردشی خون محیطی با استفاده از مهار تجمع پلاکتی می باشد. لذا حضور این عصاره در فرمولاسیون به عنوان ارتقاء دهنده گردشی خون محیطی و دستگاه تناسلی که بخشی از بدن می باشد در روند انجام و ادامه یک پروسه جنسی موثر می باشد.

یوهمبین:

بهبود خون رسانی به دستگاه تناسلی و افزایش سطح تستسترون خون و افزایش شدت دوام نعوظ یوهمبین ,نام یک درخت همیشه سبز است که برای بیداری هیجانات جنسی ,جهت اختلالات نعوظ(ED) , مشکلات جنسی ناشی از داروهای افسردگی به نام مهار کننده های انتخابی بازجذب-سروتونین (SSRIs), و مشکلات جنسی عمومی و کلی در آقایان و خانم ها استفاده می شود. همچنین از آن در عملکرد ورزشی، کاهش وزن، خستگی، درد قفسه سینه، فشار خون بالا، فشار خون پایین که در زمان ایستادن فرد رخ می دهد ، درد عصبی دیابت، و افسردگی همراه با برخی داروهای دیگر استفاده می شود.

عصاره دانه گوارانا:

افزایش توان و تحریک پذیری جنسی و ایجاد شادابی عصاره دانه گوارانا از گیاه گوارانا گرفته شده است و حاوی بیش از دو برابر مقدار کافئین موجود در قهوه می باشد. اثر انرژی زایی گوارانا قوی ترین فایده ای است که میتواند داشته باشد، چرا که دارای ساختار شیمیایی مشابه با کافئین می باشد. این گیاه به طور مستقیم سیستم مرکزی عصبی را تحریک می کند و ممکن است در دوزهای کوچک برای مبارزه با خستگی و افزایش سطح فعالیت مصرف شود.

آونا ساتیوا (عصاره دانه جو):

باعث بالا بردن توان و سلامت جنسی از طریق افزایش تستوسترون می شود. عصاره دانه جو از یولاف وحشی مشتق شده است .اعتقاد بر این است که دانه جو به منظور بهبود عملکرد جنسی،به عنوان یک داروی محرک غرایز جنسی، و بهبود باروری عمل می نماید. و نیز برای سم زدایی از بدن، کاهش اضطراب، کاهش تمایل به مصرف نیکوتین، و بهبود عادات خواب مصرف می شود.

لانگ جک:

بهبود کاهش توان جنسی بر اثر افزایش سن لانگ جک یا Eurycoma longifolia، برای اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، ناباروری، و افزایش میل جنسی استفاده می شود. همچنین برای افزایش عملکرد ورزشی، افزایش قدرت بدنی، افزایش سطح تستوسترون، هیپوگنادیسم، کاهش چربی شکم، و به و به طور کلی برای مقاومت در برابر استرس و همچنین برای تب، مالاریا، زخم معده، فشار خون بالا، سل، درد استخوان، سرفه، اسهال، سردرد، سیفلیس، و سرطان استفاده می شود.

تریبولوس:

باعث افزایش سطح تستوسترون خون می شود. terrestris tribulus گیاهی است که عمدتا برای سلامت مردان توصیه می شود،بخصوص که سلامت قلب و عروق و سیستم ادراری تناسلی را تامین می کند .

به نظر می رسد Tribulus در تحقیقات آزمایشی بر موش ها و انسان ها, تقویت کننده میل جنسی نسبتا موثر و قوی ارزیابی و تایید شده است که با افزایش رضایت جنسی و عملکرد نعوظ همراه است.

آمینواتان سولفونات (تورین):

آمینواتان سولفونات یا تورین یک اسید آمینه است که ساختار پروتیینی دارد که باعث افزایش تحریک پذیری جنسی می شود. تورین ممکن است به بهبود نارسایی قلبی با ایجاد کاهش فشار خون و آرام کردن سیستم عصبی سمپاتیک که اغلب در افراد با فشار خون بالا و نارسایی احتقانی قلب بیش از حد فعال است کمک نماید (CHF). سیستم عصبی سمپاتیک، بخشی از سیستم عصبی است که در پاسخ به استرس می باشد.

آرژنین:

ال-آرژنین یک بلوک ساختمان شیمیایی به نام “اسید آمینه” است که باعث انبساط عروق الت تناسلی و افزایش تولید اسپرم می شود. ال-آرژنین برای اختلالاط نعوظ و عقیمی آقایان استفاده میشود همچنین وضعیت قلب و رگ های خونی از جمله نارسایی احتقانی قلب (CHF)، درد قفسه سینه، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر نیز استفاده می شود. ال-آرژنین برای بهبود درد در پاها به علت انسداد عروق (لنگ زدن متناوب) ، کاهش ظرفیت روانی در افراد مسن (زوال عقل سالخورده)، استفاده می شود.

ویتامین B۳ (نیاسینامید):

ویتامین B۳ در قالب ساختاری نیاسین یا نیاسینامید برای بهبود اوج لذت جنسی ،آکنه، جذام، توجه اختلال نقص-بیش فعالی (ADHD)، از دست دادن حافظه، ورم مفاصل ، جلوگیری از سردرد قبل از قاعدگی، بهبود هضم غذا، حفاظت در برابر سموم و آلاینده ها، کاهش عوارض پیری، کاهش فشار خون، بهبود گردش خون، پیشبرد آرامش و جلوگیری از آب مروارید استفاده می شود.

نیاسین برای کارکرد صحیح چربی و قند و حفظ سلامت سلول ها در بدن مورد نیاز است. در دوزهای بالا، نیاسین اثرات مختلفی می تواند داشته باشد. نیاسین به افراد مبتلا به بیماری های قلبی با اثرات مفید ی که بر لخته شدن دارد کمک می نماید.همچنین ممکن است سطح نوع خاصی از چربی که تری گلیسیرید نامیده می شود را در خون بهبود بخشد.

قرص سینورکس

نحوه استفاده کپسول سینورکس آر ایکس

۲ کپسول همراه با غذا یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

تداخلات دارویی کپسول سینورکس آر ایکس

جین سینگ به کار رفته در کپسول امکان دارد که اثرات وارفارین (یا سایر داروهای ضد انعقادی کومارینی) را کاهش دهد.همین طور ممکن است بین جینگو و داروهای ضد پلاکت و ضد انعقاد تداخل وجود داشته باشد لذا توصیه می شود بیمارانی که این قبیل داروها را مصرف می کنند قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

توصیه و هشدار در مورد کپسول سینورکس آر ایکس

  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • عوارض جانبی مشاهده نشده است. مگر کسانی که نسبت به گیاهان بکار رفته در دارو حساسیت داشته باشند.

نکات قابل توصیه در مورد کپسول سینورکس آر ایکس

  • در صورت استفاده از دارو، توصیه می شود دارو را به مدت حداقل یک ماه استفاده نمایید تا خاصیت درمانی آن بطور کامل مشخص گردد.
  • دارو را طبق دستور داده شده مصرف کرده و از استفاده بیش از حد دارو در یک نوبت اجتناب نمایید.
  • در صورت داشتن ناراحتی های قلبی قبل از مصرف دارو با پزشک مشورت نمایید.

شرایط نگهداری کپسول سینورکس آر ایکس

درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید قطره گل سرخ در افزایش میل جنسی

فواید مصرف قرص ایکس اید برای خانم ها و آقایان

۱۰ ماده غذایی که میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهد

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا