دسته‌بندی نشده

درمان قطعی کیست تخمدان با عصاره گیاهی ساپوژکس

ساپوژکس چیست ؟

عصاره ساپوژکس برای درمان عفونت­های داخلی زنان شامل عفونت­های تخمدان و رحم، کیست تخمدان (PCO)، فیبروم، تنبلی تخمدان، اختلالات هورمونی زنانه و سایر مشکلات ناشی از این موارد مثل ناباروی یا سقط جنین، رویش موهای زائد در صورت و غیره استفاده می­شود.

تخمدان پلی کیستیک شایع‌ترین علت اختلالات هورمونی در خانم‌هاست. در این بیماری تخمدان‌ها بزرگ می‌شوند و کیست‌های متعدد و ریز پیدا می‌کنند. این بیماری دو ویژگی عمده دارد. یکی از آنها بالا بودن هورمون‌های مردانه و بروز علائمی مثل افزایش موهای زائد، ریزش موهای سر، پوست چرب و گاهی ترشح شیر از سینه است و مشخصه دیگر آن نیز اختلال در تخمک‌گذاری و قاعدگی است.

دوره قاعدگی نامنظم، نفخ و دردهای ناگهانی در ناحیه شکم و لگن، مشکلات کنترل ادرار، احساس ضعف از علائم بیماری کیست تخمدان است. زنان زیادی در دنیا به این بیماری­ها دچار هستند و درمان قطعی با داروهای شیمیایی برای آن­ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

علت / علائم و درمان پلی کیستیک تخمدان در دختران چیست؟

عصاره گیاهی ساپوژکس

عصاره گیاهی ساپوژکس دارویی بسیار موثر در رفع عفونت­های داخلی زنان و معضلات ناشی از آن، مثل کیست تخمدان، درد در ناحیه زیر شکم، عادت ماهیانه نامنظم و غیره می­باشد.

در اغلب موارد کیست تخمدان به جهت عدم رعایت بهداشت و عفونت ناشی از واژن و رحم می­باشد. که این عصاره با ازبین بردن علائم عفونت و کیست در درمان هر دوی این مشکلات در زنان نقش دارد. اغلب داروهای ارائه شده در کشور برای کیست تخمدان قدرت از بین بردن عفونت داخلی را ندارد.

خواص ساپوژکس

  1. برای درمان قطعی کیست تخمدان کافیست این دارو را مصرف کنید.
  2. به جای داروهای شیمیایی، ال دی، یاز، متفورین، دروسبلا و غیره از این عصاره استفاده کنید و ۱۰ روزه کیست خود را درمان کنید.
  3. اگر به عفونت قارچی یا باکتریایی دچار هستید این داروی گیاهی یک آنتی بیوتیک قوی برای درمان عفونت داخلی است. عفونت و کیست پس از مصرف این عصاره از بین خواهد رفت.
  4. این عصاره برای افرادی است که پلی کیستیک (PCO) هستند یا کیست بزرگ دارند، فولیکول نابالغ دارند (تنبلی تخمدان)، یا اینکه تخمدان به دلیل کیست متورم شده است.
  5. بعضی از افراد ممکن است از جراحی، سرطان یا ناباروری واهمه داشته باشند. با عصاره گیاهی ساپوژکس کمتر از ۱ ماه کیست تخمدان از بین خواهد رفت.
  6. این عصاره برای درمان کیستهای سینه، زیر بغل یا کلیه نیز استفاده میشود. در این مورد به همراه ساپوژکس داروی تکمیلی نیز داده میشود.

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد کیست مویی تخمدان (درموئید) + فیلم جراحی

نکات تکمیلی ساپوژکس

  1. به جای داروهای شیمیایی از این داروی گیاهی استفاده کنید. داروهای شیمیایی در همه موارد نمیتوانند کیست را از بین ببرند. و در صورت درمان با هورمونهای شیمیایی احتمال برگشت کیست محتمل است.ساپوژکس یک معجون فوق العاده برای مشکلات تخمدان و رحم است.
  2. از هورمونهای شیمیایی مثل قرص ال دی، اچ دی، متفورین، دروسبلا و غیره استفاده نکنید. این داروها شیمیایی است و عوارض سنگین و جبران ناپذیری را به دنبال دارد. این داروها طی زمان کبد و کلیه را از کار می اندازند. نارسایی های کبد و کلیه از عوارض مصرف تمامی داروهای شیمیایی است. علاوه بر این در متابولیسم کل بدن تداخل ایجا میکنند.

بیشتر بخوانید:

ذخیره تخمدان چیست / ذخیره تخمدان چه موقع باعث ناباروری میشود؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساپوژکس برای عفونت عالی جواب میده
    برای فیبروم کیست سینه آندومتریوز بارداری و… واقعا داروی بی نظیری هست من برای خودم و خواهرم گرفتم یکماه یک تخمدان خوب شد ۱۵ روز بعد تخمدان چپ هم کامل بدون کیست بود
    از عرقیات و دمنوش جواب خوبی نمیشه گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا