دسته‌بندی نشده

۷ عامل روانشناختی در جلوگیری از ارگاسم زن

7 عامل روانشناختی در جلوگیری از ارگاسم زن

تقریبا 25 درصد زنان دچار مشکل رسیدن به ارگاسم هستند و یا هرگز آن را تجربه نکرده اند.به گفته محققان متاسفانه آن 75درصد دیگر در طول روابط جنسی ارگاسم را حتی ماهی یک بار هم تجربه نمی کنند.

تعدادی از عوامل فیزیولوژیکی وجود دارد که می تواند میل جنسی و توانایی فرد را برای رسیدن به ارگاسم بهتر از بین ببرد . این عوامل شامل :

  • عدم تعادل هورمون
  • تستوسترون کم
  • داروهای ضد افسردگی
  • آناتومی (فاصله بین کولیتور و واژن)
  • مشکلات همسر (این موضوع به نداشتن اطلاعات کافی آقایون در رابطه با آناتومی همسرش و عدم حساسیت،زود انزالی و خودخواهی مربوط است)
  • عدم تمرکز بر روی ارگاسم
  • کمبود احساسات
  • محرومیت از محبت
  • بی تفاوتی
  • بی اعتمادی نسبت به شریک زندگی خود

در این مقاله ، ما بر روی هفت فاکتور روان شناختی تمرکز می کنیم که باعث افزایش میل جنسی و افزایش تمرکز و درنتیجه بهبود ارگاسم در زنان می شود.بهتر است در این شرایط دیدگاهمان را درباره زن و احساساتش عوض کرده و درباره بهبود روابط زن و شوهر مطالعات بیشتری داشته باشیم تا هم به خود کمک کنیم و هم به داشتن خانواده ای سالم و راضی و شاد…با مجله دلگرم همراه باشید تا در ادامه در این رابطه بیشتر با هم صحبت کنیم ……

1.در زمان رابطه جنسی تمرکز کنید

بسیاری از زنان افکار مزاحم و نیروهایی منفی دارند که مانع پیشرفت هیجان جنسی آنها شده و تحریک پذیری و ارگاسم را کاهش می دهد.در این زمان با خود می گویید چرا سینه های تو کوچک است..چرا واژنت بیش از حد گشاد و خشک است و چرا چاق هستی و چرا استایل مناسب نداری…نکند همسرت به این خاطر از تو ناراحت شود…

بیشتر بخوانید : تنگ کردن واژن با این ۸ تکنیک خانگی !

این افکار را دور بریزید و سعی کنید لذت ببرید. هنگامی که زنان در مورد قسمت های مختلف بدن خود افکار منفی دارند، لذت بردن از داشتن آنها در این مناطق خاص دشوار است. اگر آنها در مورد تصویر بدنشان به طور کلی حساس باشند ، لذت جنسی آنها به طور کامل از بین می رود به شوهراتان نیز بگوییم که شما همسرتان را همانگونه که بودند انتخاب کرده اید پس بهتر است دست از انرژی منفی بکشید تا هم شما از رابطه لذت ببرید و هم همسرتان.

2. تفکرات غلط اجتماع و خانواده درباره زن

بسیاری از زنان در طول زندگی کاری و اجتماعی خود دیدگاه های متداولی را در مورد مسائل جنسی در اوایل زندگی تجربه کرده اند. به طور کلی، نگرش منفی والدین نسبت به برهنگی ، استمناء یا خودارضایی و همچنین بازی های جنسی تأثیر قدرتمندی بر احساسات دختر و پسران درباره جنسیت و عمل جنسی دارد. در نتیجه، این موضوع در جوامع وجود دارد که شخصی که عاشق شده انسان کثیفی است. در واقع از لحاظ روانشناسی شرم و حیا برای زن بسیار پسندیده است اما شرم بیش از حد می تواند در روابط با همسر تاثیر بسیار بدی داشته باشد و شخص مدام احساس گناه داشته و این باعث شود نه خود از این شرایط لذت ببرد و نه همسرش.

۷ عامل روانشناختی در جلوگیری از ارگاسم زن

3.سرکوب کردن میل جنسی زن :

همانطور که در بالا توضیح داده شد عشق و رابطه جنسی در زنان در اغلب موارد سرکوب می شود و این موضوع باعث عدم تحریک پذیری زن و دستگاه تناسلی اش می گردد.در این رابطه مادران باید با دختران خود در این زمینه بیشتر صحبت کنند و یا اگر دختر در خانواده مذهبی زندگی می کند و نمی تواند این موضوع را با مادر خود درمیان بگذارد حتما باید به یک مشاوره جنسی مراجعه کنند و ترس و اضطراب قبل از ازدواج از او گرفته شود.

4.سرکوب عاطفه و یا شکست عشقی زن :

بسیاری از زنان در طول زندگی خود رابطه و یا روابط عاشقانه ای را تجربه کرده اند و این باعث می شود تا مدت ها این زنان احساس غم و اندوه .کنند.در این زنان برای ایجاد یک رابطه جدید اضطراب و استرس بسیاری وجود دارد و همیشه از این می ترسند که شخص جدید را از دست بدهند

5.ترس از آسیب پذیری

پذیرش عشق منجر به احساس آسیب پذیری کمتر شده و مشکلات خانواده را کم می کنند.این فرد با هر مشکلاتی که در گذشته روبرو بوده اگرآنها را فراموش کند و به زندگی جدیدش فکر کند قطعا تبدیل به انسان شادتری خواهد شد زیرا بسیاری از زنان و مردان از اینکه به طور کامل متعهد به یک دیگر هستند لذت میبرند.

۷ عامل روانشناختی در جلوگیری از ارگاسم زن

6.ترس از سوء استفاده جنسی و تروما

زنانی که در گذشته مورد سوء استفاده جنسی بوده اند قطعا این شرایط در روابط آنها تاثیر منفی می گذارد. آمار ها نشان می دهد از هر چهار زن یک نفر مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته یا بعضی از انواع تماس های جنسی را با یک غریبه قبل از 18 سالگی تجربه کردند.این موضوع در ذهن زن سالهای سال باقی می ماند و هر زمانی که قصد رابطه دارد در حین آن یک فلش بک به عقب می زند و به این صورت لذت یک رابطه شاد از او گرفته می شود.

همچنین بخوانید : علت پدوفیلیا و درمان اختلال خطرناک پدوفیلی ( آزار جنسی کودکان)

7. ترس از دست دادن کنترل:

زنانی که به شدت بر روی خود کنترل دارند و یا خجالتی هستند ممکن از ترس حرکتی زشت خود را بیش از حد کنترل کرده و نتوانند آن طور که باید از روابط رضایت داشته باشند چه برسد به ارگاسم.
این 7 فاکتور روانشناختی در زنان بسیار تاثیر گذار هستند…سعی کنید برای ایجاد یک رابطه بهتر , این موارد را در نظر داشته باشید..

از توجه شما خواننده عزیز سپاسگذاریم

ترجمه و گردآوری
معصومه راهی

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا