دسته‌بندی نشده

یک برنامه غذایی عالی برای پیک نیک در فصل تابستان

به نظر می رسد خوردن غذا در بیرون از خانه طعم آن را خوشمزه تر می کند، خواه این گردش در یک باغ باشد یا در کنار یک دریاچه، در کوهستان یا ساحل دریا. این غذا می تواند درست کردن یا برداشتن غذاهای متنوع یا غذاهای اصلی باشد که ممکن است کمتر در خانه خورده شوند. تهیه غذا برای گردش های خانوادگی به همان راحتی تهیه ناهار یا شام برای تعداد مشخصی از افراد در خانه است به اضافه مسئولیت حمل و نقل غذا و مطمئن بودن از اینکه آنها سالم می مانند.

برنامه غذایی برای پیک نیک در فصل تابستان

برنامه غذایی برای پیک نیک در فصل تابستان

برای شروع یک گردش خوب باید یک پیش غذای خوشمزه در برنامه غذایی در نظر گرفته و تهیه کنید.چیپس تورتیلا را برای راحتی و خوشمزه بودن انتخاب کنید. اگر افراد غذای سالمتری را ترجیح می دهند مقداری وقت بگذارید و تخم مرغ دِویلد (تخم مرغ آب پزی که نصف می شود و زرده آن با انواع ادویه و مایونز مخلوط شده و دوباره در تخم مرغ پر می شود) درست کنید. آنها را باید کنار کولر داخل ماشین نگه دارید؛ نه در صندوق عقب، چرا که آنجا می تواند گرم باشد.

یک برنامه غذایی عالی برای پیک نیک در فصل تابستان

در برنامه غذایی تان می توانید برای غذای اصلی، ساندویچ، مرغ سرخ شده یا سالاد داشته باشید. برای راحتی این غذاها را در خانه درست کنید و تا زمان سرو آن ها را خنک نگه دارید. سالاد به عنوان غذای اصلی میتواند شامل مرغ کبابی، میگو سوخاری یا سالاد کاب باشد. در کنار غذای اصلی میتوانید بلال، سالاد سیب زمینی، الویه و یا سالاد ماکارونی داشته باشید.

برنامه غذایی برای پیک نیک در فصل تابستان

دسر به عنوان پایان بخش برنامه غذایی گردش، می تواند خریداری شود و یا خانگی باشد. شامل مافین های تزئین شده و یا کیک یزدی، باقلوا، کلوچه و بیسکوئیت یا پای میوه دست پخت خودتان باشد. تکه های میوه های فصلی مثل هندوانه، هلو یا توت فرنگی نیز می توانند یک دسر عالی باشند.

برنامه غذایی برای پیک نیک در فصل تابستان

منحصر به فرد کردن گردش با استفاده دوباره از میوه های فصلی به عنوان تزئینات یا ترکیبات اصلی. دیگر مواد مورد علاقه گردش شامل چای یا شربت آبلیمو است. بطری های آب فریز کرده یا کلمنی پر از یخ نیز همراه داشته باشید و به عنوان آب خنک در گردش بنوشید. شاید بزرگسالان ترجیح بدهند که از یک لیوان شربت خانگی نیز لذت ببرند. برداشتن درباز کن را هم فراموش نکنید.

برنامه غذایی برای پیک نیک در فصل تابستان

مراقب فساد مواد غذایی باشید و هر غذایی که احتیاج به یخچال دارد ولی بیشتر از یک ساعت بیرون بوده است را دور بیندازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا