دسته‌بندی نشده

گلکسی نوت ۹ محصول جدید سامسونگ با ویژگی های فوق العاده

شرکت سامسونگ قصد داشته تابستان سال جاری نسل جدید گوشی هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی نوت 9 معرفی کند. اسمارتفونی که مشخصات بزرگی داشته و با ویژگی های جالب توجه از راه می رسد.

تاکنون با شایعات بسیاری پیرامون گلکسی نوت 9 رو به رو شدیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت کره ای نرسیده است. اما اخیر این کمپانی با ارسال دعوتنامه ای خبر از رونمایی رویداد اختصاصی در 9 آگوست داده است. رویدادی که هر سال به نام آنپکد شناخته شده و در نیویورک برگزار می شود.

قلمی پیشرفته

به تازگی گزارشی منتشر شده که به ویژگی منحصربفردی در گلکسی نوت 9 اشاره می کند. این ویژگی قلم اس پن و پیشرفت های چشمگیری بوده که تاکنون در سری نوت شاهد آن نبودیم. گفته می شود اس پن در نسخه جدید گلکسی نوت با قابلیت پلی بک موسیقی، زمان سنج خودکار دوربین و بلوتوث همراست. اگر این گزارش صحت داشته باشد گلکسی نوت برای نخستین بار به چنین ویژگی مجهز می شود، ویژگی که تاکنون با آن رو به رو نشدیم.

گلکسی نوت هر سال با ویژگی های جدیدی همراه می شود که موردتوجه طرفداران و کاربران قرار می گیرد. برای سال 2018 اگرچه گفته می شود گلکسی نوت 9 در بحث ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی نوت 8 ندارد اما در بحث سخت افزاری و قلم یک گزینه قابل ستایش و قابل توجهی خواهد بود. تاکنون با انبوهی از شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 رو به رو شدیم و هیچ یک نیز توسط شرکت سازنده تایید نشد.

www.delgarm.com

مشخصاتی فراتر از انتظار

این روزها شایعات پیرامون گلکسی نوت 9 کم نیستند و هر روز دست کم با یک الی دو خبری پیرامون این فبلت پرچمدار شرکت سامسونگ رو به رو هستیم. شرکت موردبحث در نظر داشته تغییرات خاصی در طراحی آن حاصل نکرده و بیشتر روی ویژگی های اس پن و سخت افزار جدید متمرکز شود. این امر موجب خواهد شد تا شاهد اسمارتفون قابل توجهی باشیم که می تواند تجربه کاربری خوبی را رقم زند.

انتظار داریم بزودی شرکت سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 9 به شایعات پایان داده و حقیقت را آشکار سازد. این شرکت سابقه درخشانی در تولید گوشی هوشمند دارد. از مشخصات گلکسی نوت 9 باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی QHD+، حافظه رم 6 تا 8 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پردازنده اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 و برخی دیگر اشاره داشت.

به هر حال برای کسب اطلاعات کافی باید به انتظارات ادامه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا