دسته‌بندی نشده

کپسول مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف

معرفی مولتی ویتامین انرژکس

مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف 60 عددی مولتی ویتامین مینرال آقایان است و موجب افزایش انرژی بدن می شود. هر فرد روزانه برای کسب انرژی از مواد غذایی، عملکرد صحیح قسمت های مختلف بدن و بهبود توان فیزیکی و ذهنی خود به انواع مختلفی از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارد. تغذیه نامناسب و عوامل دیگر که پیامدهایی مانند کاهش توانایی جسمی، ریزش مو، کاهش حافظه و تمرکز، ضعف سیستم ایمنی و کاهش میل و توان جنسی را به دنبال دارد. مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز در کنار گیاهان دارویی اختصاصی، نقش مهمی را در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی بدن و افزایش قدرت بدنی آقایان ایفا می ‌کند.

این محصول حاوی ترکیبات گیاهان جینکو بیلوبا، Ginseng، Ginkgo Biloba، Milk thistle، Tribulus و Damiana، ،کوآنزیم کیوتن، سیلی مارین، روی، سلنیوم و ویتامین C می باشد

موارد مصرف مولتی ویتامین انرژکس

  • افزایش قدرت بدنی
  • افزایش انرژی بدن
  • کاهش استرس و تقویت حافظه
  • تقویت سیستم ایمنی
  • سم‌زدایی از کبد
  • بهبود گردش خون در مغز و اندام‌ها

ویژگی های مولتی ویتامین انرژکس

  • افرایش انرژی بدن حاوی تریبولوس، جینسینگ کره ای، جینکوبیلوبا و انواع ویتامین ها و مواد معدنی
  • مقابله با عوارضی ناشی از استرس
  • به سم زدایی کبد کمک می کند
  • کمک به سیستم ایمنی بدن
  • افزایش دهنده انرژی و قدرت بدنی
  • کاهش دهنده استرس و تقویت حافظه
  • تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود گردش خون در مغز و اندام‌های بدن
  • آنتی‌اکسیدان و سم‌زدایی از کبد

روش مصرف مولتی ویتامین انرژکس

روزی یک قرص همراه با غذا میل شود.

انرژ کس

فواید ترکیبات موجود در مولتی ویتامین انرژکس

هر فرد روزانه برای کسب انرژی از مواد غذایی، عملکرد صحیح ارگان های مختلف بدن و حفظ و بهبود توان فیزیکی و ذهنی خود به انواع مختلفی از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارد. تغذیه نامناسب، استعمال دخانیات و مصرف الکل مانع تامین نیازهای بدن به مواد مغذی مورد نیاز و کمبود برخی از آنها شده که پیامدهایی مانند کاهش قدرت بدنی، ریزش مو، کاهش حافظه و تمرکز، ضعف سیستم ایمنی و کاهش میل و توان جنسی را به دنبال دارد.

محصول انرژکس با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز در کنار گیاهان دارویی اختصاصی، نقش مهمی را در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی بدن و افزایش قدرت بدنی آقایان ایفا می‌کند.

افزایش دهنده انرژی و قدرت بدنی:

وجود ۳۰ میلی گرم کوآنزیم کیوتن، گیاهان Ginseng، Ginkgo Biloba، Tribulus و Damiana به همراه مقادیر بالای ویتامین های گروه B و مواد معدنی مانند روی و منیزیوم سبب تاثیر چشمگیر این محصول در افزایش توان جسمانی و بهبود قدرت و عملکرد عضلات به ویژه در ورزشکاران می شود. تامین میزان کافی ویتامین‌های گروه B در کنار دریافت مقادیر مناسب اسیدهای آمینه‌ برای ساختن عضلاتی قدرتمند ضرورت دارد.

تقویت حافظه و تمرکز:

گیاه جینکو بیلوبا با بهبود گردش خون بدن به ویژه خونرسانی به مغز، به بهبود حافظه، تمرکز و رفع خستگی کمک می کند.

آنتی اکسیدان و سم زدایی از کبد:

سیلی مارین موجود در گیاه Milk thistle، علاوه بر بهبود عملکرد کبد، توانایی آن برای دفع سموم به ویژه در افرادی که الکل و دخانیات مصرف می کنند را افزایش داده و به بازسازی سلول های کبدی نیز کمک می کند.

تقویت سیستم ایمنی:

روی، سلنیوم و ویتامین C موجود، به تقویت سیستم ایمنی و افزایش توانایی بدن برای مقابله با بیماری ها کمک می کند. عنصر روی در حفظ سلامت جنسی مردان نقش مهمی نیز ایفا می‌کند و این در حالیست که در بیش از ۵ % مردان به دلیل تغدیه نامناسب و فقر روی در خاک ایران، کمبود روی وجود دارد. کمبود روی و سلنیوم سبب کاهش مقدار هورمون تستوسترون و کاهش تعداد اسپرم ها می‌شود.

جینسینگ قرمز

این گیاه دارای خواص آنتی‌اکسیدان، ضدخستگی و تقویت‌کننده قوای جسمی و حافظه، ضد اضطراب و افسردگی و همچنین توانمندسازی بدن در مقابله با استرس‌ها است. علاوه بر این برای تقویت میل ( ج ن س ی ) و باروری، کنترل قند و کلسترول و افزایش مقاومت بدن برای مقابله با عفونت ها اثربخش می‌باشد.

جینکوبیلوبا

خواص این گیاه که به طور عمده ناشی از جینکو فلاونوئیدهای موجود در برگ آن است، شامل بهبود گردش خون در مغز و همچنین افزایش خونرسانی به قسمت های مختلف بدن به علت تحریک آزادشدن نیتریک اکساید و اتساع عروق است که سبب بهبود حافظه و تمرکز، کاهش خستگی، تسکین سرگیجه و وزوز گوش و تقویت میل جنسی می شود.

تریبلوس

ترکیبات استروئیدی موجود در میوه های این گیاه سبب افزایش هورمون های جنسی مردانه جهت تقویت عضله سازی و افزایش انرژی و افزایش میل جنسی می شود.

خارمریم

سیلی‌مارین موجود در این گیاه دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی بوده و به سم‌زدایی کبد از الکل و سموم و بازسازی سلول های کبدی کمک می‌کند.

گیاه دامیانا

این گیاه از دیرباز برای افزایش انرژی و کاهش استرس توصیه شده است.

منیزیم

از مواد معدنی بسیار ضروری بدن که در فعالیت صحیح بیش از ۳۰۰ آنزیم سلولی بدن نقش داشته و موجب شکل گیری صحیح استخوانها و دندان، پروتئین ها و اسید های چرب، سایر ویتامین هایB، فعالیت درست عضلات و کاهش درد آنها در فعالیت های پر فشار، بهبود عملکرد دستگاه تناسلی خانم ها و تخمدان ها، سلامت عروق خونی و ترکیبات خون، بهبود ریتم قلبی، افزایش انرژی و فعالیت متناسب سلول های مغزی، کاهش اضطراب، استرس و افسردگی می گردد.

ویتامین C

موجب افزایش توان سیستم ایمنی، کاهش خستگی جسمی، بهبود کیفیت و انعطاف پذیری پوست، کنترل فشار خون و سلامت عروق و افزایش توان عضلات و حفظ سلامت سلولهای مغزی است.

ویتامین B۶

از ویتامین های بسیار مهم جهت سیستم عصبی، عضلانی، گوارش و قلبی و بالا برنده توان ایمنی می باشد. از ویتامین های مهم جهت تولید سرتونین و نوراپی نفرین بوده که نقش اصلی در خلق و خو و توسعه و بهبود عملکرد سلول های مغزی دارند. مشارکت در تولید و ساخت ملاتونین (هورمون تنظیم کننده خواب مغزی) از دیگر نقش های مهم این ماده می باشد.

ویتامین B۱

این ماده موجب شکستن کربوهیدراتها و چربی ها و تولید انرژی در سلولها میگردد.

ویتامین B۲

این ویتامین موجب بهبود سلامت سلولها و بالا رفتن میزان انرژی بدن شده و در دفع رادیکال های آزاد از سلولها نقش مهمی ایفا می کند.

مولتی ویتامین

توصیه و هشدار در رابطه با مولتی ویتامین انرژکس

  • در کودکان و زنان باردار و شیرده مصرف نشود.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • در بیماران با سابقه آلرژی یا آسم با احتیاط مصرف شود.
  • در صورت ابنلا به بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، سرطان، سکته قلبی، آسم، درماتیت و مشکلات روانی از مصرف فرآوردده بدون نسخه پزشک خودداری نمایئد.

شرایط نگهداری مولتی ویتامین انرژکس

دور از دسترس کودکان در جای خشک و خنک، در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

موارد مصرف قرص مولتی ویتامین سنتوم

مولتی ویتامین ول من چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی مکمل پرگنالایف مولتی ویتامین مینرال بارداری

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا