دسته‌بندی نشده

کروم و فایرفاکس مطمئن تر از IE

کروم و فایرفاکس مطمئن تر از IE

کروم و فایرفاکس مطمئن تر از IE

بر اساس بررسي هايي كه اخيرا روي نسخه جديد سه مرورگر مطرح دنيا يعني كروم، فايرفاكس و اينترنت اكسپلورر صورت گرفته، مشخص شده است كه كروم و فايرفاكس از اينترنت اكسپلورر مطمئن تر ند و كمتر در معرض آسيب هاي ناشي ازخرابكاري قرار می گيرند.

اين آزمايش توسط تجزيه و تحليل اطلاعاتي صورت گرفته كه از 55 ميليون كاربر به دست آمده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده نسخه شماره 12 مرورگر اپرا رقم 0/08 درصد، اينترنت اكسپلورر 0/05درصد ، كروم 27 زیر 0/02 درصد و فايرفاكس تقريبا صفر درصد مقياس رده بندي اين آمار از خود خطا بروز داده اند.


گرچه مرورگر مايكروسافت از رقباي اصلي اش كروم و فايرفاكس عقب مانده است، ولي واقعيت اين است كه همين ميزان خطا بسيار كم است و مي توان با اطمينان به كار با آن ادامه داد.


اما نكته جالب تر از ميزان مشكلات مرورگرهاي مطرح دنيا، سير تكامل و پيشرفت شان است.مرورگرهاي مختلف طي زمان در حال بهتر شدن وحل كردن مشكلات پيشين خود هستند؛ اين امر درمورد مرورگر مايكروسافت كه مدت زماني طولاني به داشتن مشكلات و باگهاي فراوان مشهور بود هم صادق است، اما به غير از اين اطلاعات اين آمار از بعد ديگري بيانگر اين موضوع است كه هنوز كاربراني در جهان هستند كه از نسخه 6 اينترنت اكسپلورر كه 12 سال پيش همراه ويندوز ايكس پي عرضه شد استفاده مي كنند. به اين ترتيب اگرچه IE
مرورگر چندان خوشنامي نبوده، ولي هنوز وفاداران خود را دارد.

گرد آوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

منبع : ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا