دسته‌بندی نشده

کد دستوری هدیه تولد همراه اول مکالمه رایگان

راهنمای فعال سازی کد دستوری هدیه تولد همراه اول مکالمه رایگان

اپراتور همراه اول یکی از برترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور است که خدمات متنوعی را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

هدیه‌ها، بسته‌های تشویقی، اینترنت یا مکالمه رایگان و غیره از جمله هدایایی است که این اپراتور در اختیار مشترکین اعتباری یا دائمی خود قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب از مجله دلگرم تصمیم داریم در خصوص هدیه‌ی تولد همراه اول و روش فعال سازی هدیه تولد همراه اول بیشتر توضیح بدهیم.

کد هدیه تولد همراه اول مکالمه رایگان

همراه اول به شیوه خودش، روز تولد شما را تبریک خواهد گفت تا در این روز با شادی شما سهیم باشد. کادو تولد همراه اول شامل بسته‌های متنوع از جمله 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه، بسته 2 گیگ اینترنت همراه یک روزه و همینطور 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای می‌شود که شما می‌توانید یکی از این هدایا را انتخاب و فعال کنید.

یکی از این هدایا مکالمه رایگان درون شبکه به مدت یک شبانه روز است. کد هدیه تولدِ همراه اول مکالمه رایگان # ۴۱۱ * ۱۰ * است که شما با شماره گیری آن بلافاصله می‌توانید بسته مکالمه یک روزه خود را دریافت کنید.

تغییر هدیه تولد همراه اول پس از فعالسازی آن امکان‌پذیر نیست و شما فقط می‌توانید یکی از هدایا را دریافت کنید.

آیا مشترکین همراه اول می‌توانند از هدیه تولد آن استفاده کنند؟

برای استفاده از هدیه تولد، همه مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برخی از این مشترکین از این مسئله مستثنی هستند. برای مثال، مشترکین سیم کارتهای دائمی که در پرداخت قبض خود خیلی معطل کرده‌اند یا شرایط خاصی دارند نمی‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، مشترکین سیم کارت‌های اعتباری که خطشان از یک یا دو طرف قطع شده و همچنین، مشترکین حقوقی نمی‌توانند از هدیه تولد اپراتور همراه اول بهره مند شوند.

هدیه تولد همراه اول تا کی اعتبار دارد ؟

خب حتما شما هم می‌پرسید هدیه تولد همراه اول تا چند روز اعتبار دارد؟ همانطور که گفتیم مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری در روز تولد خود می‌توانند یکی از بسته‌های هدیه را انتخاب و فعال کنند. مهلت استفاده هر کدام از این بسته‌ها تا یک روز بعد از فعال کردن آنها است.

شما می‌توانید همه بسته‌ها را با همدیگر فعال کنید. برای مثال، اگر بسته اینترنت رایگان را فعال کرده‌اید می‌توانید بسته‌های دیگر را همزمان با آن فعال کنید. اگر از شما هم بسته ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای را به عنوان بسته هدیه انتخاب کرده‌اید، بعد از فعال کردن ان می‌توانید از طرح‌های آن استفاده کنید.

چرا هدیه تولد همراهِ اول فعال نمی شود؟

هدیه‌ی روز تولد تولد همراهِ اول برای تاریخ تولد ثبت شده صاحب سیم کارت ارائه می‌شود.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا