دسته‌بندی نشده

کدام یک از این جزایر زیبا برای شما ساخته شده است؟

شاید اصلا عادلانه نباشد، در سرتاسر جهان بیش از ۲۰۰ کشور با مساحت های مختلف وجود دارند؛ اما بسیاری از جزایری که در لیست بهترین جزایر دنیا هستند به تایلند تعلق دارند. کمتر کسی می تواند در مدت زمان سفرش از این حجم شن، ماسه های نرم و تخته سنگ های آهکی که مستقیما از آب های زلال سر برآورده اند دیدن کند. قبل از سفر جزیره ای را انتخاب کنید و خود را از تردید نجات دهید.

Hat Phra Nang:

جزایر زیبا

زیبایی این جزیره شما را متحیر خواهد کرد. سواحل کاملا شنی، تکه سنگ های آهکی و غارهای متعدد، آب زمرد رنگ و قایق های باریک رنگارنگ، همگی در کنار هم نمایی دل انگیز می سازند. البته در سال های اخیر و در فصول پرگردشگر، این جزیره مانند قبل دنج نیست.

Hat Khao Lak:

جزایر زیبا

در ساحل سنگی این جزیره زمان به کندی می گذرد و روزها طولانی ترند. با یک قایق سواری کوتاه می توان به جزایر سورین و سیمیلان رسید، که در زیبایی چیزی کمتر از Hat Khao Lak ندارند.

Ko Tao:

جزایر زیبا

انتخاب کنید، سواحل دلپذیر و شلوغ شنی یا نشستن در گوشه ای از جزیره؟! در این جزیره هر دو گزینه وجود دارند. به قسمت غربی جزیره بروید و از کافه های ساحلی لذت ببرید، و یا به شرقی ترین قسمت جزیره بروید و با مکان هایی که سکانس هایی از سریال Lost در آن فیلمبرداری شده است تجدید خاطره کنید.

Ko Mak و Ko Kut:

جزایر زیبا

اگر به Ko Mak می روید، تخت ساحلی خود را فراموش نکنید. البته انتخاب Ko Kut نیز چیزی کم از آن ندارد، شن های کرم رنگی که در پشت درختان جنگلی محو می شوند.

Ko Ngai:

جزایر زیبا

می توانید خود را در سواحل سفید و زیبای این جزیره رها کنید. در شن های کم عمق آن دراز بکشید و سپس در آب های زلال و امن ساحلی آبتنی کنید.

Ao Bang Thao:

جزایر زیبا

ساحلی به طول ۸ کیلومتر که در فصول شلوغ دریایی آرام دارد و در فصول خلوت طوفانی می شود. هنگام سفر به این جزیره ترس خود از چشمه های آب گرم را کنار بگذارید!

Ko Phangan:

جزایر زیبا

اگر اهل تفریحات ساحلی هستید و یکی از هدف هایتان تخلیه انرژی است می توانید این جزیره را انتخاب کنید.

نکست هالیدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا