دسته‌بندی نشده

کدام خدمات بانکی با اس ام اس ارائه می‌شود ؟

کدام خدمات بانکی با اس ام اس ارائه می‌شود ؟

درست است که تعداد زیادی از خدمات بانکی با پیامک هم انجام می‌شوند، اما هر بانکی بنا بر اصول و سیاست‌های خودش از این قابلیت استفاده می‌کند. برای همین ما در ادامه فقط تعدادی از مهم‌ترین خدمات پیامکی بانک را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال اس ام اس برداشت وجه

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت بردارید یا خرید کنید، سریعاً اس ام اس برداشت وجه از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعاتی مانند برداشت، تاریخ و موجودی جدید است.

به این ترتیب هر مبلغی که از حسابتان کم شود، سریعاً در جریان موجودی جدید و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید. همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید به‌سرعت در جهت ابطال کارت‌تان اقدام کنید و متوجه مانده حسابتان شوید.

ارسال اس ام اس واریز وجه

واریز پول همیشه جذاب است و با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند تا هر زمان خواستید از مانده حساب، مبلغ واریزی و موجودی جدید مطلع شوید. همچنین با این امکان می‌توانید به محیط زیست هم کمک کنید تا در مصرف برگه‌های فراوانِ اطلاع از موجودی پای ATM هم صرفه‌جویی شود.

ارسال اس ام اس سود بانکی

در حساب‌های کوتاه‌مدت یا بلند‌مدتان بسته به درصد سود، ماهیانه مبلغی برایتان واریز می‌شود. با فعالسازی اس ام اس بانک، واریز سود ماهیانه با یک پیامک به اطلاعتان می‌رساند.

ارسال اس ام اس جایزه

درست است که این پیامک شیرین نصیب هر کسی نمی‌شود، اما مانند اس ام اس سود بانکی، هنگامی که جایزه‌ای از بانک ببرید، از طریق اس ام اس به اطلاعتان خواهد رسید.

ارسال اس ام اس هنگام ورود به اینترنت بانک

در حال حاضر که استفاده از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر از قبل شده، جهت افزایش امنیتِ اطلاعات محرمانه، هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک یا همراه بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌رسانی برای کاربر ارسال می‌شود.

ارسال اس ام اس‌های یادآوری و سررسید سر رسید چک

با فعال کردن اس ام اس بانک قابلیت ارسال پیام یادآوری و اطلاع‌رسانی هم برای کاربران فعال شده است. به عنوان مثال، در حال حاضر بانک‌ها از پیامک برای اطلاع‌رسانی در زمینه کلاهبرداری‌ها، راهکارهای امنیتی، خدمات جدید، سپرده‌ها، تسهیلات جدید و …. استفاده می‌کنند.

از طرف دیگر، جهت یادآوری چک، می‌توانید اطلاعات چک خود را در سیستم بانکی ثبت کنید تا قبل از رسیدن موعد آن، به شما اس ام اس یادآوری ارسال شود و بلافاصله موجودی حسابتان را چک کنید.

پیامک هایی که از طرف بانک نیستند!

بانک شما فقط ارائه‌دهندۀ خدمات به شماست و هیچ‌گاه درخواست اطلاعات کارت و رمز و ccv2 و … از شما نمی‌کند! بنابراین یادآور می‌شویم حواستان به این نوع پیامک‌ها باشد و در صورت مشاهده مراتب را به اطلاع پلیس فتا برسانید.

زندگی راحت با خدمات اس ام اس بانک

خدمات بانکداری پیامکی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود. مثلاً امکان جدیدی که بعضی از شعبه‌ها به آن مجهز شده‌اند، سامانه نوبت‌دهی هوشمند است. به این صورت که از طریق پیامک نوبت خود را رزرو کرده و بعد از دریافت پاسخ بانک، زمان رسیدن به شعبه را برنامه‌ریزی می‌کنید.

توصیه می‌کنیم هرازگاهی اطلاعات خود را در زمینۀ خدمات جدید بانکی به‌روزرسانی کنید و برای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود و دیگران و کمک به بهبود خدمات بانکی، از این قابلیت‌ها استفاده کنید. منتظر نظرات و سوالات شما در این زمینه هستیم.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا