دسته‌بندی نشده

کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبرهرد + عکس

آزار جسمی جانی دپ توسط همسرش

کتک خوردن جانی دپ از آمبر هرد

دلگرم: فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آزار جسمی و کتک خوردن جانی دپ از همسرش آمبر هرد بازیگر است.

به اعتقاد کاربران و بر اساس شواهد امبر هرد تقریبا هر بلایی سر جانی دپ آورده است .انگشتشو با چاقو بریده ، صورتش را با سیگار سوزانده ، کتکش زده و در نهایت احترام و اعتباری وی نابود کرد، همچنین باعث شد از نقش جک اسپارو که عاشقش بود اخراج شه و با دروغ ها و مظلوم نمایی و گرفتن ژست قربانی تو هالیوود مطرح شد

انتشار فایل صوتی منتسب به امبر هرد، هواداران جانی دپ را در شبکه‌های اجتماعی به خشم آورده است. آن‌ها خواستار برقراری عدالت هستند و بازیگر محبوبشان را قربانی می‌دانند.

کتک خوردن جانی دپ از همسرش امبرهرد + عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان طلاق پرسر و صدای جانی دپ و امبر هرد، این امبر هرد بود که در دادگاه با ارائه شواهدی مدعی شد مورد آزار فیزیکی قرار گرفته است.

او مدعی بود که قربانی خشونت خانگی شده است، ادعایی که جانی دپ رد می‌کرد و مدعی بود کسی که مورد آزار جسمی قرار گرفته، اوست نه همسرش. البته که در جو حاکم بر هالیوود کمتر کسی پیدا می‌شد که حق را به بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» دهد و او را قربانی بداند.

این دو بازیگر سرشناس سال ۲۰۱۷ پس از جنجال‌های فراوان طلاق گرفتند. حالا که مدت زمان زیادی از آن روزها می‌گذرد، انتشار یک فایل صوتی منتسب به امبر هرد ابعاد جدیدی به ماجرا بخشیده است.

این فایل صوتی که نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» منتشر کرده است، کفه ترازو را به نفع جانی دپ سنگین می‌کند. در این فایل صدای این دو بازیگر مشهور به گوش می‌رسد که در حال جدال هستند و امبر هرد تایید می‌کند که جانی دپ را کتک می‌زند و در مداجلات اشیاء گوناگون را به سوی او پرتاب می‌کند.

separator line

شهادت دوست آمبر هرد علیه وی

مدتها پیش در ادامه اخبار جدایی جنجالی جانی دپ و همسرش امبر هرد و ادعاهای امبر مبنی بر خشونت فیزیکی دپ علیه او، زنی به نام «لائورا دایونر» که ادعا کرده دوست امبر است طی اظهاراتی رسمی اعلام کرده «امبر» یک دروغگو و بیمار روانی است.

زنی به نام «لائورا دایونر» که ادعا کرده دوست امبر است طی اظهاراتی رسمی که در مدارک دادگاه نیز ثبت شده اعلام کرده «امبر» یک دروغگو و بیمار روانی است.

او گفته ب.د من به فاصله روزهای بیست و سوم تا بیست و پنجم ماه می یعنی روزهایی که امبر مدعی خشونت خانگی شده با او بودم و او را چندیدن بار از نزدیک ملاقات کردم او در این روزها هیچ نشانه‌ای از سوء استفاده یا آسیب جسمی، از جمله قرمزی، تورم، برش، کبودی یا آسیب‌های دیگر نداشت و کل ادعاهای او دروغی بزرگ است.

همچنین دپ،۵۵ ساله، ادعا می کند که امبر هرد در دوران ازدواج به او خیانت کرده و با ایلان ماسک رابطه مخفیانه داشته است. وی همچنین می افزاید که هرد، ۳۲ ساله، با وی با خشونت رفتار کرده و پس از این که یک بطری مشروبات الکلی را به سمت دپ پرتاب کرده، وی مجبور شده به خاطر صدمه ای که به انگشتش وارد شده جراحی پیوند انجام دهد.

هرد در مقاله اخیر خود در ماه دسامبر که در روزنامه واشنگتن پست و با عنوان «من علیه خشونت جنسی حرف زدم و با خشم فرهنگمان مواجه شدم» هیچ اشاره ای به دپ و خشونت خانوادگی او نکرده است.

جانی دپ و امبر هرد در فوریه سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند؛ در سال ۲۰۱۷ امبر هرد برگه‌های طلاق را امضا کرده و با انتشار گزارشی از خشونت‌های دپ خواستار حفاظت قضایی از خود شد. این ادعا حمایت عمومی کمی به همراه داشت.

separator line

ازدواج مجدد جانی دپ

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، جانی دپ پس از جدایی از امبر هرد، اکنون با یک دختر رقاص 20 ساله روسی ازدواج می کند. پس از عروسی، این زن و شوهر به روسیه سفر می کنند تا با خانواده پولینا گلن (همسر جدید دپ) آشنا شوند.

به گزارش رسانه ها، این دختر جوان روسی دو سال پیش، به لس آنجلس آمده است و یک سال است که با جانی دپ آشنا شده است.

دپ از همه مهمانان عروسی خواسته است تا اطلاعات این عروسی را فاش نسازند.

جانی دپ در فیلم های مانند دزدان دریایی کارائیب، سوئینی تاد: آرایشگر پلید خیابان فلیت، ادوارد دست قیچی خوش درخشیده است.

از سال 2015، جانی دپ با بازیگر آمریکایی امبر هرد ازدواج کرد. در ماه مه سال 2016، هرد شوهرش را به سوء استفاده جسمی و روحی متهم کرد. تقریبا یک سال بعد، دادگاه لس آنجلس حکم طلاق این زوج را صادر نمود.

امبر هرد اعلام کرد که کل مبلغ دریافتی پس از طلاق (هفت میلیون دلار) را به چندین سازمان خیریه در حمایت از زنان در خشونت خانگی و همچنین کودکان بیمار اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا