دسته‌بندی نشده

کاهش وزن تضمینی بدون مصرف دارو و عارضه

برنامه غذایی برای برطرف کردن چربی های زائد بدن

این برنامه غذایی از طرف هیات متخصصین قلب بیمارستان ساکبرت ممورال آمریکا برای بیماران قلبی چاق تهیه شده که می بایست در مدت کوتاهی وزن کم کنند و بدون اشکال آماده عمل جراحی شوند.

غیر ممکنه این برنامه را درست انجام بدید و به نتیجه مطلوب نرسید .

کاهش وزن تضمینی بدون مصرف دارو و عارضه

با این برنامه غذایی چربی های زائد بدن به سرعت از بین می رود . نکته مهم آن است که بدن بیش از آنچه دریافت می دارد سوخت و ساز داشته و بدین وسیله ناخالصی ها را از بین می برد و در نتیجه سلامتی بیشتری احساس می شود .

این برنامه منوط است به مصرف روزانه . به راحتی می توان این سوپ که دستور تهیه آن در ذیل آمده را از سبزیجات و گوشت مرغ تهیه نمود. این سوپ را می توان به هر اندازه و در هر زمان که احساس گرسنگی می شود میل نمود . این نکته قابل ذکر است که هر اندازه بیشتر از این سوپ میل گردد به همان اندازه هم چربی های زائد بدن از بین می رود .

در این برنامه چندین نکته است که به عدم اجرای آن تاکید فراوان شده است. اول مشروبات الکلی است که به طور کلی نباید مصرف شود زیرا مستقیما در راه برطرف کردن چربی ها اشکال ایجاد می نماید . حداقل 24 ساعت پس از نوشیدن نوشابه های الکلی و گازدار و حتی نوشابه های رژیمی این برنامه را شروع کنید . به جای این گونه مشروبات می توان از آب چای ساده و قهوه ساده و آب میوه شیرین نشده و یا از شیر بدون چربی استفاده نمود .

هرگاه در این برنامه صحبت از گوشت گوساله است می توان به جای آن از گوشت مرغ بدون پوست کباب کرده یا پخته استفاده کرد و همچنین به جای آن میتوان از یک وعده گوشت ماهی کباب کرده یا پخته استفاده کرد .کاهش وزن تضمینی بدون مصرف دارو و عارضه

طبق نظر کارکنان بیمارستان قلب ساکبرت ممورال آمریکا بعد از یک هفته که این برنامه غذایی را دقیقا انجام دادند 5 تا 7 و نیم کیلوگرم وزن کم کرده اند. اگر خودتان را گول نزده باشید بعد از روز سوم احساس می کنید که فعال تر از روزی هستید که این برنامه را شروع کرده اید و روز به روز بروز فعالیت شما اضافه می شود .

چون دستگاه هاضمه افراد فرق می کند بنابراین تاثیر این برنامه برای افراد مختلف است . لذا پس از چند روز ممکن است در دستگاه دفع اختلال ایجاد شود در این صورت یک فنجان سبوس با مواد سبزینه ای باید میل شود .

طرز تهیه ی سوپ اصلی برای از بین بردن چربی ها

مواد لازم :

1 – سینه مرغ بدون پوست
2 – شش عدد پیاز بزرگ
3 – شش عدد گوجه فرنگی متوسط
4 – دو عدد فلفل دلمه ای بزرگ
5 – یک دست سبزی کرفس
6 – یک عدد کلم
7 – در صورت لزوم برای طعم آن نمک ، فلفل ، ادویه ، جعفری ، سس های تند

سبزیجات را به قطعات کوچک یا متوسط خرد کرده و با گوجه فرنگی و سینه مرغ در یک ظرف بریزید و روی آن آب بریزید به طوری که روی آن را کاملا بپوشاند . آن را با شعله زیاد برای 10 دقیقه بجوشانید و بعد شعله را کم کنید تا ملایم بجوشد تا زمانی که سبزیجات ترد شود .

هر زمان که گرسنه هستید می توانید این سوپ را میل فرمائید . در طول روز هر اندازه و هر زمان که بخواهید می توانید میل کنید . زیرا خوردن این سوپ باعث مصرف کالری می شود . لذا هرچه بیشتر بخورید لاغر تر می شوید .و در صورتی که در خارج از منزل هستید می توانید سوپ را در فلاسک یا قمقمه دو جداره ریخته و همراه خود ببرید و مصرف کنید .

برنامه غذایی

روز اول :

سوپ و میوه . جز موز هرگونه میوه ای که دوست دارید مصرف کنید . طالبی و هندوانه توصیه می شود .

روز دوم :

روز سبزی خواری است . سوپ و سبزیجات را آنقدر بخورید تا سیر شوید . سبزیجات به صورت خام توصیه می شود. از خوردن نخود و لوبیا و ذرت و حبوبات پرهیز کنید . در صورت تمایل برای نهار از یک سیب زمینی پخته بزرگ استفاده کنید . امروز هیچ میوه ای نخورید .

روز سوم :

ترکیبی از دو روز قبل است . سوپ را همراه با میوه مصرف کنید و سبزیجاتی را که دوست دارید میل کنید . امروز سیب زمینی پخته را میل نفرمایید .

اگر این برنامه غذایی را برای مدت سه روز اجرلا کرده باشید و خودتان را گول نزده باشید خواهید دید که 1 و نیم الی 3 و نیم کیلو وزن کم کرده اید .

روز چهارم :

سوپ و موز و شیر و آب . می توانید تا 3 عدد موز بخورید همراه با دو لیوان شیر بدون چربی هر اندازه که می توانید آب میل کنید و هر اندازه که ممکن است سوپ بخورید .

روز پنجم :

حدود 300 تا 600 گرم گوشت گوساله یا گوشت بدون چربی یا سینه مرغ بدون پوست یا ماهی . شش عدد گوجه فرنگی بزرگ میل کنید . سعی کنید 6 تا 8 لیوان آب بنوشید . امروز یک بار سوپ میل کنید .

روز ششم :

گوشت گوساله . سبزی . هر اندازه گوشت و سبزی که میخواهید مصرف کنید . حتی امروز می توانید 2 تا 3 استیک با برگهای سبز سبزیجات میل کنید . ولی سیب زمینی پخته نخورید . امروز حداقل یک بار سوپ مصرف کنید .

روز هفتم :

امروز فقط با برنج و آب میوه شیرین نشده و سبزیجات خود را سیر کنید و حداقل یک بار سوپ مصرف کنید .

ادامه برنامه بعد از هفت روز

انتهای این هفت روز اگر خودتان را گول نزده باشید 5 کیلوگرم تا 7 و نیم کیلوگرم لاغر شده اید . اگر بیش از 8 و نیم کیلو گرم لاغر شده اید دو روز برنامه را متوقف کنید و هر چیزی که دوست دارید مصرف کنید ( قبل از آن که دوباره برنامه را تکرار کنید )

این برنامه هفت روزه را می توانید تا هر مدتی که می خواهید تکرار کنید در حقیقت اگر این برنامه درست عمل شد ناخالصیهای بدن برطرف می شود و آنچنان احساس تندرستی می شود که هرگز نشده است .

نویسنده:
رضا پناهی ( مربی رسمی پرورش اندام اصفهان به شماره 03/88/004/2686)
09139007599

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا