دسته‌بندی نشده

چگونه زن خوبی برای شوهر خود باشیم ؟

چگونه زن خوبی برای شوهر خود باشیم ؟

اگر می خواهید همسر شما همیشه شما را دوست داشته باشد و زنی دوست داشتنی باشید این مطلب را بخوانید .

آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید تا از دیدن شما لذت ببرد و شاد باشد .

لباس هایی رنگی بپوشید

روابط جنسی را ضروری بدانید و نه سرگرمی

سالگرد ازدواج را فراموش نکنید و هرگز او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نکنید .

هر روز رویاهای مشترک خود را یاد اوری کنید و هرگز رهایش نکنید .

اگر گاهی محتاج تنهایی بود به او مجال بدهید تا تنها باشد .

برای روابط جنسی فضایی رویایی بسازید .

با تلفن های مکرر و اینکه کجایی ؟با که هستی او را زندانی نکنید .

هنر زن بودن هنر بزرگی است با مطالعه و اموزش آن را فرا بگیرید .

در برابرش از مردی دیگر تعریف نکنید و او را قهرمان زندگی خود بدانید .

در روابط جنسی سعی کنید نقاط حساس بدن مرد را بشناسید تا او لذت بیشتری ببرد .

با عشق او را ببوسید و سرش را نوازش کنید .

اگر به شما پیشنهاد تازه ای می دهند ناراحت نشوید. بعد از مدتی که از ارتباط زن و مرد می گذرد این امری طبیعی است که برای ایجاد تنوع امری تازه پیشنهاد شود. این که مردان مایل به انجام کاری جدید هستند و یا تجربه ای تازه به این معنا نیست که آنها از شما و زندگی خود دیگر راضی نیستند. هرگز این پیشنهاد جدید را به خود ربط ندهید.

در ثانی شما مجبور نیستید که هر آنچه که همسرتان پیشنهاد می کند بپذیرید. اگر این پیشنهاد تازه برای شما غیر معقول و غیر جالب و ناراحت کننده به نظر رسید خیلی راحت و صریح بگویید و او را متقاعد کنید.البته بهتر است کاملا صمیمانه و از روی محبت احساس خود را بیان کنید. و اگر این امر تازه تنها به دلیل تازگی برای شما چندان سهل نیست بیش از اندازه خود را درگیر آن نکنید. اجازه دهید بداند که شما به زمان بیشتری نیاز دارید و در انتها به او بگویید که به او افتخار می کنید مردان به شنیدن چنین جمله ای احتیاج دارند.

چگونه زن خوبی باشیم ؟

شوهرتان را درک کنید

باید به همسر خود احترام بگذارید و با همسر خود روراست باشید، سعی کنید او را درک کنید و برای افکار و احساساتش ارزش قائل شوید. اگر حرف های شوهرتان مطابق میل شما نیست، از خود واکنش تند نشان ندهید، چون به این وسیله بذر بی اعتمادی را در زندگی خود می کارید.

لجبازی و مشاجره نکنید

در مقابل شوهر خود هر قدر هم که حق با شما باشد، لجبازی و اصرار نکنید. اگر بحثی پیش آمد آن را کش ندهید، زود دعوای احتمالی را با احترام تمام کنید.

خوش اخلاق باشید

اکثر مردها در زندگی خود به دنبال آرامش هستند. آنها تمایل دارند، اوقات خوشی داشته باشند و از زندگی لذت ببرند، بنابراین خوش مشرب باشید.

دست کم هفته ای یکبار را به تخلیه، حل و فصل تنش های روحی و اضافی تولید شده میان خود و شوهرتان اختصاص دهید، پس احساسات خود را با شوهرتان در میان بگذارید و به احساسات او نیز در این باره گوش فرا دهید. همچنین شوهرتان را به درک نکردن، عدم صمیمیت و بی احساس بودن متهم نکنید چون او درک کردن، صمیمیت و با احساس بودن را به شیوه مردانه نشان می دهد.

نیازهای واقعی شوهرتان را دریابید

در مواقع مناسب با لحن ملایم در مورد نیازهای شوهرتان، از او سوال کنید و دیدگاه واقعی وی را نسبت به خود و زندگی تان دریابید و در نهایت جوابی که شوهرتان می دهد را بدون انتقاد و جبهه گیری بپذیرید.

از شوهرتان انتظار نداشته باشید که با تمامی طرح ها و ایده ها و افکار شما موافق باشد و آنها را تایید کند. واقع بین باشید و به او اجازه دهید که نظرش را هر چند که بر خلاف میل شما باشد، بیان کند.

در لحظه عشق بورزید

هرگز برای عشق ورزیدن منتظر لحظات خاص نباشید و از لحظه لحظه زندگی تان به منظورعشق ورزیدن به هم با تمام وجود و از اعماق قلب خود استفاده کنید و بهره جویید.

شوهر خود را در مقابل بستگانش تحقیر نکنید و در معاشرت با اقوام و دوشتانش محدودش نکنید و در رفت و آمد با بستگان همسر خود پیش قدم باشید و به آنها احترام بگذارید.

از شوهرتان انتقاد نکنید

به طور مداوم از شوهرتان انتقاد نکنید چون این کار شما و همسرتان را از هم دور می کند. به علاوه زمانی که شوهرتان از فشار عصبی رنج می برد، سعی نکنید از لحاظ احساسی به او نزدیک شوید، چون او را در این حالت عصبی تر کرده و از خود دور می کنید.

فقر عاطفی را دریابید

به شوهر خود ابراز علاقه کنید، تلاش کنید تا این ابرازعلاقه همیشگی باشد. همه ما همان طور که به غذا نیاز داریم به محبت هم نیاز داریم. این یک نیاز ذاتی است و نباید از آن غافل شویم چرا که خیلی مواقع بسیاری از مشکلات پیش آمده، ممکن است در عین حالی ربطی به ابرازعلاقه نداشته باشد اما سرنخ آن فقر عاطفی در روابط زن و شوهر است که حتی برسلامت جسمی آنها نیز تاثیرگذار است.

محبت افراطی ممنوع

خیلی از خانم ها به صورت افراطی به شوهر خود محبت می کنند و به طرف مقابل خود فضا برای محبت نمی دهند.

بسیار مشاهده شده است که زنانی ازعدم ابرازعلاقه همسر خود ناراضی بوده اند. وقتی این ناراحتی و دلخوری های زنان دقیق بررسی شد، می بینیم که شوهران این خانمها به خوبی توانایی ابراز علاقه را دارند اما چون این زنان مدام به شوهرشان می چسبند در نتیجه مهلتی به همسرشان نمی دهند که به سمتشان بیایند. خانم ها معمولاً دچار این خطا شده و این موضوع با تحقیقات به عمل آمده اثبات رسیده است. زنان نمی دانند که با این کار همسر خود را دلزده می کنند.

ابراز افراطی محبت زن باعث شکستن عزت نفس و از بین رفتن بیش از حدغرور زن می شود. زنان توجه داشته باشند که اکثر آقایان دوست دارند، زن سهل الوصول نباشد یعنی زن ارزش و جایگاه خودش را بداند.

زنان باید شیوه و تکنیک های شوهرداری را بیاموزند و با تکیه بر آنها سعی کنند، روابط بهتری با همسر خود برقرار کنند. به علاوه این موضوع بسیار حائز اهمیت است که زنان نباید به سراغ محبت افراطی بروند چراکه این کار موجبات دلزدگی را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا