دسته‌بندی نشده

چگونه دندان های سفید و درخشانی داشته باشیم؟

چگونه دندان هایی سفید ؛ شفاف و براق داشته باشیم؟

زیبا یی و سفیدی دندان

همه ی ما دوست داریم دندان هایی سفید و درخشان داشته باشیم…آیا شما هم در آرزوی داشتن دندان های براق و شفاف به سر می برید،آیا می دانید چگونه به این آرزو برسید؟

در این مقاله از دلگرم شما راهکار های سفیدی و زیبایی دندان آشنا میکنیم با ما همراه باشید.

مقدمه ای در مورد سفیدی و زیبایی دندان

اول از همه که باید بگویم مسواک زدن همیشگی یادتان نرود اما هستند میوه هایی که می توانیم توسط آنها دندان های سفیدی داشته باشیم.

برخی از مردم زمانی به یاد دندانهایشان می افتند که وقتی جلوی آینه خود را ورانداز می کنند و لبخندی به خود تحویل می دهند متوجه می شوند ای دل غاقل دندانهایشان زرد شده و لبخندشان قشنگ نمی باشد و به یاد دندانپزشک می افتند.
تفاوت جزیی اما مهمی بین دندانهای سفید و دندان های براق وجود دارد.

بسیاری از افراد از مواد سفید کننده یا پودر های سفید کننده دندان استفاده می کنند به امید اینکه دندان های شان براق شوند.

برای داشتن دندان‌های شفاف و براق بهتر است افراد بهداشت دهان خود را رعایت کنند بدین معنا که از مسواک، خمیردندان و نخ دندان به طور منظم استفاده کنند.برای شفافیت دندان باید به رژیم غذایی نیز توجه کرد چرا که استفاده از غذاهای ترش و اسیدی با PH پایین و همچنین مصرف آبلیمو و سرکه می‌تواند باعث رنگ‌پذیری بیشتر دندان شود.

چگونه دندان هایی سفید و درخشنده داشته باشیم؟

زیبایی دندان

عواملی که میتواند به سفیدی دندان کمک کند:

استفاده مرتب و مداوم از مسواک

  • هیچ گاه مسواک را بر روی لثه های خود نکشید زیرا باعث می شود که لثه های تان از بین رود و هنگامی که لثه از بین رود،دندان دیگر پایه و جایگاهی برای حفظ خود ندارد.
  • بعضی از افراد نحوه ی صحیح مسواک زدن را نمی دانند.به همین دلیل ممکن است نا آگاهانه مینای دندان شان را از بین ببرند.نحوه ی صحیح درست مسواک زدن را از دندانپزشک خود بیاموزید.
  • اگر از مینای و عاج دندان تان به خوبی مراقبت کنید،بعد از مدتی،از سفیدی و شفافیت دندان های تان متحیر خواهید شد.
  • بسیاری از افراد با جرم گیری مداوم و مرتب،دندان های شان را براق و تمیز می کنند.اما مراجعه های متعدد نزد دندانپزشک برای جرم گیری،باعث می شود که مینای دندان هایتان مقاومت خود را از دست بدهد.
  • افرادی که به وفور از چای،قهوه استفاده می کنند باعث می شود که دندان هایشان رنگ زردی را به حود بگیرد،زیرا این مایعاتی که میل می کنید دارای رنگ موثری برای تغییر سطح دندان شما هستند.
  • کیک های بسیار شیرین را نخورید یا اگر از این کیک های میل می کنید،بعد از خوردن از مسواک استفاده کنید.زیرا کیک های که خیلی شیرین هستند دشمن اصلی دندان هستند.
  • پرتقالی را برداشته و روی سطح مسطحی قل دهید . این کار را انجام می دهیم تا پوست پرتقال راحت تر کنده شود.(می توانید از این مرحله صرفنظر نمایید)
  • پرتقال را پوست بکنید ، بطوریکه در پایان کار، نوارهای باریک بلند از پوست پرتقال داشته باشید و تمیز ببرید طوری که گوشت پرتقال به پوست نچسبیده باشد.
  • حالا دندانهایتان را با پوستهای پرتقال بپوشانید بطوریکه قسمت داخلی آن که سفید رنگ است روی دندانهایتان قرار بگیرد . سپس آنها را روی دندانهایتان بمالید . اسید موجود در پوست پرتقال باعث می شود رنگ دندانهای شما روشن تر شود .
  • سپس دندانهایتان دهانتان آب بکشید و با یک خمیردندان حاوی فلوراید مسواک بزنید . به یاد داشته باشید که بعد از استفاده از پوست پرتقال حتما” باید مسواک بزنید زیرا اگر اسید موجود در پوست پرتقال روی دندانهایتان باقی بماند ممکن است به آنها آسیب برساند.

چگونه دندان هایی سفید و درخشنده داشته باشیم؟

زیبایی دندان

ویدئو مربوط به سفید کردن دندان

زیبایی دندان

زیبایی دندان

زیبایی دندان

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا