دسته‌بندی نشده

چگونه از اکشن بلاک خارج شویم ؟

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم ؟

اکشن بلاک (action block) یکی از آن مجازات هایی است که اینستاگرام برای صاحبان پیج هایی تعیین کرده که گاها شیطنت کرده، رفتارهای اسپمینگ از خودشان نشان میدهند و میخواهند به سرعت در این شبکه اجتماعی فالوور جذب کنند.

اکشن بلاک (action blocked) چیست ؟

پیام اکشن بلاک (Action blocked) ممکن است برای بازاریابان در اینستاگرام ظاهر شود. برای ۲۴ ساعت یا زمان تعیین شده توسط اینستاگرام است. در این حالت حتی ممکن است شما نتوانید پست، استوری، لایک، فالو، کامنت، دایرکت و… بدهید. بر اساس عملکرد منفی‌تان اینستاگرام از حالت‌های ممکن مطرح شده شما را برای مدتی محروم خواهد کرد. اما آیا راهی هست که ما این حالت را بتوانیم از بین ببریم در ۱۰ ترفند آن‌ها را با شما خوبان به اشتراک می‌گذاریم.

action blocked شدن یعنی شما نمی‌توانید به فعالیت‌های معمول بازاریابی خودتان در اینستاگرام بپردازید.

اکشن بلاک شدن مشکل بزرگی بر سر راه ادمین‌های پولساز اینستاگرام هست که به راهکارهایی در این زمینه و خارج شدن از بلاک اینستاگرام با همدیگر بررسی خواهیم کرد. پیامی به این صورت وقتی که ظاهر شود This Action was Blocked Instagram یا You have been temporarily blocked. It looks like you were misusing this feature by going too fast استرس و اضطراب شدیدی را تجربه خواهید کرد.

اما باید بدانید که چه عواملی باعث بروز چنین پیام‌هایی در اینستاگرام می‌شود. تا قبل از وقوع آن از این خطاها پیشگیری کنید.

چگونه از اکشن بلاک خارج شویم ؟

چرا پیج اینستاگرام من دچار اکشن بلاک شده؟

  1. منتشر نکردن پست
  2. انتشار بی رویه پست
  3. تکمیل نکردن پروفایل
  4. فعالیت های بیش از حد
  5. لایک کردن زیاد پست ها
  6. فالو آنفالو
  7. رفتارهای تکراری
  8. تغییر IP مداوم
  9. تگ و منشن کردن دیگران
  10. قرار دادن لینک سایت با دامنه تحریم شده
  11. استفاده از ربات های افزایش فالوور
  12. افزایش فالوور فیک
  13. تولید محتوای کپی

چگونه از اکشن بلاک خارج شویم ؟

رفع action blocked در اینستاگرام

در ادامه قرار است به سراغ راهکار رفع action blocked در اینستاگرام برویم.

1_ قطع رفتارهای اشتباه

به عنوان اولین قدم برای رفع سریع اکشن بلاک در اینستاگرام، باید رفتارهای اشتباهی که قبلا انجام میداده اید را تمام کنید. اگر یک لینک با پسوند ir در بیو پیج دارید، سریعا آن را با یک لینک از سایت های کوتاه کننده لینک عوض کنید. اگر در حال خرید فالوور فیک هستید، احتمالا پرایوت کردن پیج برای اینکه اجازه ندهید بقیه این فالوورها شما را دنبال کنند، انتخاب خوبی باشد.

بعد از اینکه مطمئن شدید دیگر قرار نیست اشتباهی در پیج انجام دهید که باز هم اینستاگرام را نسبت به شما حساس کند، به سراغ قدم بعدی میرویم. (البته گاها بعضی از دوستان گزارش کرده اند که به محض تعویض لینک بیو و… حالت اکشن بلاک از روی پیجشان برداشته شده.)

2. درخواست رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

همانطور که پیداست، گزینه بالایی این پیغام یا در بعضی دستگاه ها، سمت چپ، با متن tell us مشخص شده. شما میتوانید با کلیک کردن روی این گزینه، از کارشناسان این شبکه اجتماعی برای رفع بلاک درخواست کنید. بعد از اینکه دکمه گفته شده را انتخاب کنید، احتمالا یک ایمیل برایتان ارسال میشود که در آنجا اینستاگرام چند سوال امنیتی از شما پرسیده، شاید حتی درخواست کند که عکسی از خودتان گرفته و برایش ارسال کنید. به این صورت مطمئن میشود که پشت این پیج یک انسان در حال فعالیت است و نه یک ربات. بنابراین طی چند روز آینده اکشن بلاک از روی پیجتان برداشته میشود.

3. گزارش دادن هک شدن پیج

احتمالا در بعضی از این فیلم های سینمایی دیده اید که گناهکار بعد از دستگیر شدن، میخواهد گناهی که مرتکب شده را به گردن افراد دیگری بیندازد. در این راهکار هم ما دقیقا همین کار را میکنیم! البته با این تفاوت که این بار قرار نیست پلیس ها به ریشمان بخنند. (اینستاگرام زودباور است.)

برای رفع اکشن بلاک، میتوانید با ورود به این صفحه اینستاگرام و پر کردن فرمی که تصویرش را در پایین میبینید، اعلام کنید که پیج شما هک شده و توسط افراد دیگری مدیریت میشده است. بنابراین شما خودتان را از گناه فعالیت اسپمینگ تبرئه میکنید:

چگونه از اکشن بلاک خارج شویم ؟

4. درخواست رفع اکشن بلاک اینستاگرام از طریق تنظیمات برنامه

علاوه بر گزینه tell us، شما میتوانید از طریق یک مسیر دیگر هم برای درخواست رفع اکشن بلاک اینستاگرام اقدام کنید. برای این کار به سراغ بخش تنظیمات (Options) در اپلیکیشن بروید. در صفحه ای که باز شده به دنبال گزینه Report a Problem بگردید و آن را انتخاب کنید. در این بخش شما میتوانید مشکلات برنامه را به کارشناسان اینستاگرام اطلاع دهید. در صفحه جدیدی که باز شده این بار گزینه Something isn’t Working را انتخاب کرده و حالا با یک متن انگلیسی به کارشناسان بگویید که درخواست رفع بلاک اینستاگرام را دارید. اگر توانایی نوشتن متن انگلیسی ندارید، پیشنهاد میکنم از این متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام استفاده کنید:

متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

5. امنیت حساب را بالا ببرید

اگر اینستاگرام به دلیل فعالیت بیش از حد یا حتی فعالیت ربات اکانت شما را جریمه کرده، بهتر است از این راهکار استفاده کنید. در این روش در مرحله اول باید رمز اکانت اینستاگرامتان را تغییر دهید. بعد از آن هم به کمک تنظیمات برنامه، رمز دوم را برای اکانتتان فعال سازی کنید. با این کار به اینستاگرام اطمینان میدهید که هیچ ربات و برنامه ای روی اکانتتان نصب نیست و شما به عنوان یک کاربر درست‌کار قرار است در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید!

6. حذف و نصب دوباره اپلیکیشن

همین حالا اپلیکیشن اینستاگرام را از روی تلفن همراه خودتان حذف کرده و بعد از گذشت یک زمان کوتاه، دوباره آن را نصب کنید. احتمال دارد بعد از نصب دوباره، دیگر محدودیت های قبلی را مشاهده نکنید. دلیل این موضوع هم این است که با حذف کردن برنامه، یک سری اطلاعاتی که اینستاگرام از شما ذخیره کرده، مثل کوکی ها و… حذف میشود و این شبکه اجتماعی دیگر اطلاعات قبلی که میگوید شما اسپمر هستید را در اختیار نخواهد داشت. البته اگر این روش جواب داد، بهتر است بعد از آن کمی با دقت بیشتر در اینستاگرام فعالیت کنید .

چگونه از اکشن بلاک خارج شویم ؟

8. اینترنت را عوض کنید

همانطور که در بالاتر هم گفتم، بعضی از اکشن بلاک ها به دلیل تعویض دائم ip تلفن همراه شما اتفاق می افتد. در این بین ممکن است که اگر شما به جای اینترنت adsl خانه با اینترنت سیم کارتتان وارد برنامه شوید، محدودیت اکشن بلاک اینستاگرام رفع شود. به طور کلی پیشنهاد میکنم قبل از امتحان کردن روش های طولانی تر، یک بار اینترنتتان را عوض کنید.

9. خرید تبلیغات

اگر از کاربران داخل ایران هستید، شاید این روش خیلی به دردتان نخورد. اما اگر در خارج از کشور زندگی میکنید و هزینه های دلاری برای شما هزینه های زیادی محسوب نمیشود، میتوانید برای رفع اکشن بلاک، تبلیغات اینستاگرام را امتحان کرده و آنها را روی چند پستتان اجرا کنید.

10. اتصال به حساب فیسبوک

راهکار بعدی برای رفع بلاک اینستاگرام، اتصال حساب اینستاگرامی تان به یک حساب فیسبوک است. در صورتی که شما یک اکانت فیسبوک داشته و اکانت اینستاگرامتان را به آن متصل کنید، این شبکه اجتماعی احترام بیشتری برایتان قائل شده و احتمالا تصمیم میگیرید که محدودیت ها را از روی حساب کاربریتان حذف کند.

علاوه بر اتصال به حساب فیسبوک، ممکن است تغییر حساب کاربری عادی اینستاگرام به حساب بیزینسی هم جواب بدهد. البته دقت کنید که در صورت تبدیل اکانت به حساب بیزینسی، دیگر توانایی برگشت به حساب عادی را ندارید!

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم ؟

از کجا بفهمیم در تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و … بلاک شده ایم ؟

چگونه بفهمیم چه کسی ما را در اینستاگرام مسدود کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا