دسته‌بندی نشده

چند نمونه واقعی از موفقیت دانش آموزان ضعیف با کمک معلم خصوصی دبستان

فرزند شما در دوره ابتدایی به دلیل داشتن سن پایین، بیشتر از دانش آموزان دوره متوسطه نیاز به توجه در آموزش دارد چون زودرنج است و درک پایین تری در یادگیری مباحث و مفاهیم مختلف دارد. معنی تعامل و ارتباط با همکلاسی های خود را بطور دقیق نمی داند و همینطور ضرورت یادگیری درس ها و کتاب های مختلف را درک نمی کند.

در این شرایط مهم ترین و حساس ترین نقش را معلم بر عهده دارد. چون اگر معلمی باشد که تندخو بوده و خوب آموزش ندهد، یا نتواند بخوبی با فرزندتان ارتباط برقرار کند و عواطف و احساساتش را قلقلک دهد و نتواند متناسب با توان یادگیری او تدریس کند، بسرعت باعث دلزدگی اش می شود.

و این دلزدگی باعث بی میل شدن فرزندتان برای رفتن به مدرسه می شود و فضای کلاس بجای اینکه برای او لذت بخش باشد، به یک فضای خسته کننده و جایی که از آن فراری است تبدیل می شود.

خیلی از درخواست هایی که برای گرفتن معلم خصوصی دبستان از استادبانک ثبت می شود به دلیل همین اشتباهات آموزشی و رفتاری است که با دانش آموز دبستانی در مدرسه می شود.

بارها پیش آمده که در استادبانک والدین بدنبال یک معلم خصوصی ابتدایی خوب بودند تا بتواند با کودک دبستانی شان ارتباط برقرار کند و او را از فضای استرسی تدریس دور کنند. با او حرف بزند و با آموزش و بازی اشتیاق او را برای یادگیری و آموزش بالا ببرد.

اما معلم خصوصی ابتدایی چقدر می تواند در موفقیت و رشد تحصیلی فرزندتان کمک کند؟

چند نمونه واقعی از موفقیت دانش آموزان ضعیف با کمک معلم خصوصی دبستان

نقش معلم خصوصی دبستان در ایجاد انگیزه و اشتیاق دانش آموز

پایه ها و ستون های اصلی بنای آموزش در دوره ابتدایی بخصوص کلاس اول شکل می گیرد و شخصی که در کج بودن این ستون ها یا محکم بودنشان نقش اصلی را برعهده دارد معلم است.

اما معلم مدرسه در اکثر مواقع با همه ی تلاشی که در سر کلاس می کند به دلیل تعداد بالای دانش آموزان، آموزش را براساس میانگین هوش کل دانش آموزان شروع می کند نه براساس توان یادگیری فرزند تان و اگر فرزند شما هم نتواند با این سبک آموزش خود را وفق دهد، از سایر دوستانش عقب می افتد و باعث دلزدگی و مایوس شدنش از درس و معلم می شود.

در اینجا است که نقش معلم خصوصی ابتدایی پررنگ می شود. در واقع معلم خصوصی دبستان بهترین گزینه است برای والدینی که دانش آموز دبستانی دارند و فرزندشان با مشکلات آموزشی زیادی رو به رو است.

معلم خصوصی ابتدایی به این دلیل نقش موثری در رشد درسی دانش آموز دارد که آموزش را از جایی شروع می کند که شاگرد در آن نقطه گیر کرده است و مشکل اساسی دارد. مثلاً دانش آموزی نمی تواند بخوبی جمله سازی کند، معلم خصوصی اش تشخیص می دهد مشکل پایه ای دانش آموز ضعف در یادگیری حروف الفبا و چیدمان کلمات در کنار هم است. پس قبل از جمله سازی روی این مباحث کار می کند و کم کم با تمرین جملات ساده ذهن شاگرد را برای جملات سخت تر آماده می کند.

یا دانش آموزی در ریاضی مبحث بردارها را بخوبی یاد نگرفته است، چون شاید قبل از آموزش مبحث بردارها، جمع و تفریق ساده بوسیله اشیاء را درک نکرده باشد. در اینجا هم معلم ابتدا با مرور مباحث پایه به دانش آموز کمک می کند تا فهم مباحث جدید برایش راحت تر شود.

بنابراین آموزش شخصی سازی شده و مختص فرزند شما تنها با کمک معلم خصوصی دبستان امکان پذیر است.

پس اگر فرزندی دارید که پایه ضعیفی دارد، نمی تواند بخوبی با معلم کلاسش ارتباط برقرار کند و همین عدم ارتباط باعث شده است که نتواند بخوبی یاد بگیرد، اگر فرزند کلاس اولی دارید که برایش درک حروف الفبا و املای فارسی یا شمارش اعداد در ریاضی سخت است، بهترین گزینه برایش، معلم خصوصی کلاس اول دبستان است تا بخوبی از همان ابتدا مباحث پایه را اصولی یاد بگیرد.

در ادامه بهتر است چند نمونه واقعی از تاثیر آموزش معلم های خصوصی استادبانک بر میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی که از استادبانک معلم گرفته اند را مشاهده کنید تا بهتر درک کنید که چرا معلم خصوصی می تواند بهترین گزینه برای رشد درسی فرزند شما باشد.

چند نمونه موفق پیشرفت درسی دانش آموزان با کمک معلم خصوصی دبستان

نمونه موفق اول در کلاس استاد فریده صفدری برای ریاضی اول ابتدایی

  • استاد نحوه ی تدریس خوبی دارند و راضی هستم. دخترم خیلی دیر ارتباط برقرار می کند اما استاد خیلی خوب با دخترم ارتباط برقرار کرد و من کلاس را با استاد صفدری ادامه میدهم.

نمونه موفق دوم در کلاس استاد شهین یوسفی نیا برای فارسی اول ابتدایی

  • ما از اول سال تحصیلی تا الان جلسات بالایی با ایشان داشتیم، ایشان هم ریاضی و هم فارسی را به طور کامل تدریس کردند، پسرم پیشرفت خیلی زیادی داشته که رضایت ما را از عملکرد استاد طی این جلسات بالا برده است، خانم یوسفی نیا علاوه بر آموزش درس مربوطه روی اخلاق پسرم هم تاثیر مثبتی داشته است، خوشحالم که با همچین استاد با تجربه ای آشنا شدم.

نمونه موفق سوم برای فارسی اول ابتدایی

  • خانم یوسفی نیا رفتارشان بسیار عالی هست و سریعتر از تصورم با فرزندم ارتباط برقرار کردن، چون فرزند من به شدت در ابتدای برخورد مقاومت می کند اما ایشان در کمتر از 10 دقیقه توانستن وارد محیط امن فرزندم شوند. بسیار سپاسگزارم مشتاق ادامه کار با ایشان هستم.

نمونه موفق چهارم در کلاس استاد نجمیه رستمی برای ریاضی ششم ابتدایی

  • سلام خواستم قلباً از خانم رستمی نازنین تشکر کنم واقعاً سپاس از تدریس و‌ نحوه برخورد یک معلم دلسوز با فن بیان بالا، دختر من که واقعا نگرشش به ریاضی و‌ درس تغییر کرد.

اگر می خواهید خودتان بطور کامل نمونه نظرات موفق شاگردان دوره ابتدایی استادبانک را مشاهده کنید روی گزینه معلم خصوصی دبستان کلیک کنید و نظرات تک تک شاگردان موفق استادبانک را در پروفایل اساتید مشاهده کنید.

چند نمونه واقعی از موفقیت دانش آموزان ضعیف با کمک معلم خصوصی دبستان

استادبانک سایت مناسب برای انتخاب معلم خصوصی ابتدایی

سایت تدریس خصوصی استادبانک می تواند همان مرجع مناسب شما برای انتخاب معلم خصوصی ابتدایی فرزندتان باشد.

حتما با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته در متن یا سرچ عبارت معلم خصوصی دبستان استادبانک در گوگل وارد سایت شوید و با جستجو معلم ابتدایی متناسب با شرایط فرزندتان، انتخاب مناسبی برای او داشته باشید.

بابت کیفیت تدریس معلم نگران نباشید، چون در استادبانک تنها اساتیدی تدریس می کنند که صلاحیت و توانایی تدریس شان سنجیده شده است. می توانید با مشاهده نظرات شاگردان هر معلم، میزان تحصیلات و تعداد سال های تدریس و همچنین ویدئو نمونه تدریسش خیالتان از بابت کیفیت تدریس معلم راحت شود.

در واقع استادبانک با همکاری 1500 معلم موفق و حرفه ای در کادر آموزشی خود، با داشتن 35000 شاگرد موفقی که از خدمات معلم خصوصی آنلاین و حضوری استادبانک استفاده کرده اند و با داشتن تیم حرفه ای و تیم پشتیبانی موفق می تواند مرجع معتبر و قابل اعتماد برای درخواست معلم خصوصی فرزندتان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا