دسته‌بندی نشده

چطوری یک مرد مغرور را جذب خود کنیم ؟

روش های جذب یک پسر مغرور

جذب بخش مهمی از یک رابطه‌ی عاشقانه است. قبل از آن که حتی کلمه‌ای به زبان آورده شود، دو نفر بر مبنای جذب فیزیکی تصمیم می‌گیرند که آیا علاقه‌ای برای برقراری رابطه با هم دارند یا خیر. در این میان جذب یک مرد مغرور چالش دشوارتری است، چون این گروه از مردان عادت دارند که زنان خودشان را به پایشان بیاندازند و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است.

اما اگر مراحل این راهنمای ساده و در عین حال تاثیرگذار را انجام دهید، از دیگران متمایز می‌شوید و توجه محبوب مغرورتان را جلب می‌کنید.

راه و روش های جذب پسر مغرور

در این مقاله راه های جذب یک پسر مغرور را به شما آموزش میدهیم.

اعتماد به نفس داشته باشید

از نظر روانی به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید.

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

به خودتان بگویید که چه انسان فوق‌العاده‌ای هستید. مهارت‌ها و محاسنی را که دارید به خودتان یادآوری کنید، به خاطر داشتن خصوصیاتی که از شما یک زن منحصر به فرد می‌سازد، به خودتان ببالید. خاطرات‌تان را بنویسید و در آن به نقاط قوتی اشاره کنید که این احساس را در شما ایجاد کند که ارزش توجه و عشق یک مرد را، هر چقدر هم مغرور دارید. ذهنیت قبول عشق و شایستگی عشق را در خودتان ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که هم از زیبایی درونی و هم از زیبایی ظاهری برخوردارید. درست است که هیچ انسانی کامل نیست، اما لازم است، قبل از آن که سر قرار حاضر شوید، در آئینه به خودتان نگاه کنید، بهترین خصوصیات‌تان، مثلاً دندان‌های سفید و درخشان، لبخند مسحور کننده یا پاهای کشیده و خوش‌تراش‌تان را به خودتان یادآوری کنید.

اگر روی جنبه‌های مثبت ظاهرتان متمرکز شوید، مردان نیز این جذابیت‌ها را خواهند دید. هرگز از خودتان شرمنده نباشید.
وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، اعتماد به نفس داشته باشید. تعامل با افراد جدید می‌تواند ترسناک و نگران کننده باشد، اما اگر هوشیار و گوش به زنگ باشید، برای هر چیزی آمادگی داشته باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید، دیگران نیز برای شناختن شما راغب می‌شوند.

بانوی شادی که در حلقه‌ی دوستان خودش محاصره شده است، برای مردان جذاب‌تر از یک دختر ناراحت و تنها است. هر مردی دوست دارد که جزئی از این انرژی مثبت باشد.
دائماً برای بهبود خودتان تلاش کنید. اعتماد به نفس داشتن یک چیز است و نادیده گرفتن عیب‌های خود و خودخواه بودن یک چیز دیگر. به تمام نقدهای سازنده‌ای که از شما می‌شود، توجه کنید و اگر لازم است، خودتان را تغییر بدهید.

هویت و استاندارد ارزش‌های خودتان را ایجاد کنید

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک مرد مغرور می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد.

رابطه‌های فردی معنادار و عاشقانه را حفظ کنید

برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.

ظاهر زیبا و جذابی داشته باشید

از نظر ظاهری به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید.

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

  • لباس‌هایی پیدا کنید که زیبایی‌های ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد.
  • لباس مناسبی برای هر قرار بپوشید.
  • به آرایش صورت و زیبایی موهای‌تان توجه کنید.

بهداشت فردی را از یاد نبرید

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است. حتماً از ضد عرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

  • حداقل هر دو روز یک بار دوش بگیرید.
  • هر زمان که لازم بود، موهایتان را بشویید.
  • مسواک زدن را فراموش نکنید تا همواره دهانی خوشبو داشته باشید.

به زبان بدن‌تان توجه کنید

تاثیر اولیه‌ی خوبی به جا بگذارید.

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد.

به خاطر داشته باشید که فقط یک بار برای گذاشتن تاثیر اولیه فرصت دارید، پس قبل از ملاقات کردن با مرد مورد علاقه‌تان لازم است که نگرش مثبتی را در خودتان ایجاد کنید.

تماس چشمی داشته باشید

اولین درس زبان بدن این است که با مرد محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید.

برای چند ثانیه به چشمانش نگاه کنید. لازم نیست ساعت‌ها به چشمانش خیره شوید، فقط چند ثانیه از آن سر اتاق به او نگاه کنید.
باید در عین حال که ناز می‌کنید، خون‌گرم به نظر برسید. وقتی به مرد مورد علاقه‌تان نگاه می‌کنید، مراقب باشید که بیش از حد مشتاق به نظر نرسید؛ اما در عین حال باید نشان دهید که از گفتگو کردن با او خوشحال خواهید شد.
با حالات صورت‌تان حرف بزنید. وقتی آن مرد مغرور به شما نزدیک شد، لبخند زدن را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند زیبا جذاب و دوستانه نیست.

سعی کنید همواره زبان بدن مثبتی داشته باشید

حال که مرد محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است.

با اعتماد به نفس رفتار کنید. قوز نکنید، به پاهایتان نگاه نکنید یا دست به سینه نایستید. از انجام دادن حرکات عصبی مانند بازی کردن با موهای‌تان یا جویدن ناخن خودداری کنید.
توجه او را به زیبایی‌های ظاهری‌تان جلب کنید. هنگام صحبت کردن با عشق‌تان تماس چشمی را حفظ کنید، از بیهوده نگاه کردن به اطراف خودداری کنید و از همه بدتر گوشی‌تان را هر پنج دقیقه یک بار چک نکنید. این مرد مغرور باید حس کند که وقتی با شما است، فقط و فقط او برایتان اهمیت دارد، انگار که تنها آدم روی کره زمین است. هیچ چیز به اندازه‌ی دختری که به جای توجه کردن به گفتگو هر دو دقیقه یک بار تلگرامش را چک می‌کند، باعث بیزاری و دفع مردان نمی‌شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید.

مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند.

شاید الان زمان مناسبی برای لطیفه تعریف کردن نباشد، اما می‌توانید گاهی اوقات در زمان مناسب یک یا دو لطیفه‌ی بامزه تعریف کنید.
به او نشان بدهید که می‌توانید به خودتان بخندید. هیچ مردی به دنبال زنی نیست که بیش از حد جدی است و به خودش سخت می‌گیرد. اگر به او ثابت کنید که می‌توانید به نقاط ضعف خودتان هم بخندید، او متوجه می‌شود که هم اعتماد به نفس دارید و هم از عیب‌های خودتان آگاه هستید.

تیزهوشی‌تان را به رخ بکشید

از این که تیزهوشی‌تان مرد مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

نشان بدهید که چرا خاص هستید.

زنان بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. با اعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

اگر گفتگو خوب پیش رفت، برای ملاقات بعدی قرار بگذارید

برای جذب کردن یک مرد مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود.

درست است که هنوز می‌توانید ناز کنید، اما اگر علاقه‌ی متقابلی بین‌تان وجود دارد، فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را قبل از خداحافظی رد و بدل کنید. بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، علاقه‌ی خودتان را نشان بدهید تا او هم متوجه شد که دوست دارید زمان بیشتری با او باشید.

شاید باور نکنید که اکثر مردان خجالتی‌اند و وقتی زن مورد علاقه‌شان ابتکار عمل را در دست می‌گیرد و برای ادامه‌ی رابطه پیش‌قدم می‌شود، بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.

اگر در جذب پسر مغرور شکست خوردید، نا امید نشوید

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب مرد مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هر حال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر مردی که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با مردی آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

ممکن است قلب مردی که تمام توانایی‌هایتان را برای جذب کردن او خرج کرده‌اید، جای دیگری باشد. حتی اگر او در حال حاضر رابطه‌ی جدی نداشته باشد، ممکن است به تازگی یک شکست عشقی تجربه کرده باشد یا به فرد دیگری علاقه‌مند باشد. در این شرایط هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که اوضاع را تغییر دهید.

اگر این مرد مغرور شما را پس زد، بازی را تمام کنید. اگر کراش‌تان قدر شما را نمی‌داند و علاقه‌ی متقابل بین‌تان وجود ندارد، به هیچ وجه خودتان را با اشک و زاری یا فرستادن پیام‌های تلخ و ناراحت کننده کوچک نکنید. محکم باشید تا با مردی که مناسبتان باشد، آشنا شوید.

دیگر روش‌های مفید جذب مردان مغرور

خونسرد باشید

تمام مردان از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان چیزی را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر آیتم مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. مردان عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر مغرور ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

احساس مردانگی را در او تقویت کنید

مردان دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را او پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است.

دوستش باشید

یک مرد مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

برای این که پسر مغرور مورد علاقه تان را جذب کنید لازم است اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، به هویت و ارزش های خود اهمیت دهید، ارتباطات عاطفی شخصی داشته باشید، ظاهر شیک و زیبایی داشته باشید، به بهداشت خود رسیدگی کنید، به نحوه برقراری ارتباط، زبان بدن، ارتباط چشمی و چگونگی نشان دادن خود توجه نمایید.

حتی لازم است از او تعریف و تمجید کنید، و از اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید، ویژگی های برجسته خود را یادآور شوید و ترتیب ملاقات های بیشتر را بدهید. علایق او را بشناسید و درمورد آن ها صحبت کنید. با او خوش‌گذرانی داشته باشید، احساس مردانگی به او بدهید و مانند یک رفیق واقعی رفتار کنید اما محبت و وابستگی زیادی به او نشان ندهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا