دسته‌بندی نشده

پیست اسکی توچال

پیست

تله کابین توچال

پروژه ساخت تله کابین توچال با همکاری شرکت فرانسوی ” پوما ” و شرکت اتریشی ” دوپل مایر ” در سال 1353 هجری شمسی آغاز گردید و در سال 1357 اتمام یافت . شرکت تله کابین توچال ( سهامی خاص ) ، تحت عنوان تله کابین توچال ( با مسئولیت محدود ) و شماره 24659 در تاریخ 22 فروردین 1356 در دفتر ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است .

طبق بند 3 اساسنامه شرکت ، زمینه فعالیتهای شرکت تله کابین توچال به شرح زیر می باشد : تاسیس تراموای هوایی از ولنجک تا قله توچال البرز و سایر تاسیسات ورزشی . ساخت پارکهای طبیعی ، بناهای ویلایی ، دریاچه ها و سایر بناهای تفریحی و هم چنین واردات قطارهای برقی ، ماشین آلات و سایر تجهیزات مربوطه به علاوه انجام سایر اقدامات لازم جهت تاسیس و برقراری مراکز فوق الذکر .

تله کابین توچال در انتهای خیابان ولنجک و در 3 کیلومتری میدان تجریش در منطقه شمیرانات واقع شده است.
مناظر بسیار زیبا و دلچسب ، هوای پاک کوهستان و چشمه سارهای متعدد به پاکی و طراوت منطقه توچال می افزاید.در حال حاضر با بازسازی و ارتقاء ضریب ایمنی خطوط تله کابین ، خانواده های گرامی و ورزشکاران عزیز می توانند با خاطری آسوده از تسهیلات و خدمات تله کابین توچال استفاده نمایند.

تله سیژ چشمه

خط تله سی یژ ایستگاه اول به سمت چشمه با طول تقریبی 1000متر ،روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم میباشد.

پیست اسکی توچال

پیست اسکی توچال

1- پیست اسکی ایستگاه هفتم

این پیست از پائین قله توچال ( 3850 متر ) شروع شده و به هتل ( 3550 متر) ختم می شود. طول پيست 1200 متر می باشد و با توجه به حضور مربيان مجرب و شيب بسيار مناسب پيست ، مکانی فرح بخش جهت استفاده دوستداران اسکی می باشد.

در این پیست برای سهـولت در رفت و آمد اسـکی بازان عـزیز یک تله سـی یژ ( دوپل مایر) و یک تله اسکی تعبیه گردیده است.
با توجه به ارتفاع پیست اسکی ايستگاه هفتم (بيش از 3500 متر از سطح دريا) ، همزمان با پيست اسکی سبلان در استان آذربايجان ، اولين پیست های اسکی برفگير کشور مي باشند و بیش از هشت ماه در سال قابل بهره برداری است.

پیست اسکی توچال

مزایای پیست اسکی توچال:

نزديکي به مرکز شهر

مطمئن بودن مسير حرکت تا پيست

استفاده از هتل زيبا و مجهز توچال

بهای مناسب بليط

تهيه بهترين لوازم اسکي از مدرسه اسکي

دارای سه خط تله سي يژ و يک خط تله اسکي

بهترين و مجرب ترين مربيان اسکي

گردآوری :مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا