دسته‌بندی نشده

پوشک استخری (ضدآب) چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

پوشک استخری چیست؟

همانطور که می دانید کودکان به فعالیت هایی چون آب بازی بسیارعلاقه مند هستند. شنا برای نوزادان بسیار مفید است و در روابط و آینده آن ها می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. برای این منظور باید پوشک های مخصوص استخر را برای کودکانمان تهیه کنیم تا بتوانند به راحتی به استخر بروند و آب بازی کنند.

پوشک های استخری همان پوشک های ضد آبی هستند که برای شنا و استخر طراحی شده اند به گونه ای که در صورت استفاده از آن ها در استخر یا دریا، بدن کودک را پوشانده و مانع از ورود آب به آن می شوند. این پوشک ها به این منظور طراحی و تولید شده اند که از بیماری های خاصی که از راه آب منتقل می شوند پیشگیری و آن ها را کنترل کنند.
پوشک استخری از تمامی حوادثی که ممکن است در استخر برای کوک اتفاق بیوفتد جلوگیری می کند و سبب کاهش انتقال آلودگی باکتری های موجود در مدفوع می شود.

پوشک استخری

با استفاده از پوشک استخری می توان از ورود باکتری های اشریشیاکلی موجود در مدفوع به آب که سبب بیماری های پوستی می شوند جلوگیری کرد. این باکتری ها همچنین باعث به وجود آمدن عفونت می شوند که برای بسیاری از کودکان خطرناک و حتی کشنده است.

زمانی که والدین بخواهند فرزند خود را به استخر، ساحل یا هر مکانی که شرایط آب بازی محیا باشد ببرد باید از پوشک های استخری برای کودک استفاده کنند. این کار به والدین و فرزندشان اجازه می دهد آزادانه از بازی لذت ببرند و حوادث احتمالی موجب شرمساری آن ها نشود.

پوشک های استخری چه ویژگی هایی دارند؟

طراحی پوشک استخری باعث می شود تا کودک بدون هیچ ناراحتی و با توانایی کافی به کار و بازی مورد نظر خود برسد. همین امر سبب شده والدین از این پوشک ها در هنگام قرار گرفتن نوزاد در استخر، لب ساحل و… استفاده کنند.
یکی از ویژگی های این پوشک، جذب کمترین میزان آب و جلوگیری از اضافه وزن کودک می باشد. این نوع پوشک ها از مواد چسبی و ضد حساسیتی تهیه می شوند که برای استفاده در استخر مناسب هستند و به پوست کودک آسیبی وارد نمی کند. پوشک استخری گارد و مانعی برای جلوگیری از نشت دارد و اجازه نمی دهد به بیرون نم پس دهد و یا بوی نا مطبوع ادرار انتشار یابد.

ویژگی پوشک استخری

چسب های کناری این نوع پوشک ها از موادی هستند که در صورت قرار گرفتن در آب باز نمی شوند و خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهند همچنین نحوه طراحی آن ها به گونه ای می باشد که ورم نمی کنند و آب از لبه های آن نمی تواند نفوذ کند. پوشک استخری نرمی و انعطاف خوبی دارند که به کودک حس خوب و راحتی می دهد.
این پوشک ها در انواع طرح های کارتونی تولید می شوند که برای کودکان جذاب هستند، همچنین در چند سایز می توان آن ها را خریداری کرد.

منبع : ماما نینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا