دسته‌بندی نشده

وان پلاس Ace: اولین اسمارت فون از سری جدید این برند!

کمپانی وان پلاس امروز با رونمایی از اسمارت فون جدید خود با نام وان پلاس Ace رویدادی ویژه را در تاریخ خود به ثبت رساند. وان پلاس Ace که در کشور چین معرفی شد اولین نمونه از این سری جدید محسوب می‌شود که از ویژگی‌هایی همچون چیپست دایمنسیتی 8100 مکس نسبتاً شخصی سازی شده، صفحه نمایش AMOLED با ریفرش ریت 120 هرتزی، و شارژ فوق العاده سریع با توان 150 وات که در عرض تنها پنج دقیقه قادر به شارژ پنجاه درصد ظرفیت باطری است، بهره می‌برد.

وان پلاس Ace

احتمالاً این مشخصات آشنا به نظر می‌رسد و دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد، چرا که وان پلاس Ace نقاط مشترک بسیاری با مدل GT Neo3 کمپانی ریلمی دارد. به این دلیل که هر دو برند وان پلاس و ریلمی زیر مجموعه کمپانی BBK هستند. کمپانی وان پلاس از چندین ویژگی طراحی غیر معمول در مدل جدید Ace استفاده کرده است. این اسمارت فون دارای یک ناچ حفره‌ای در مرکز صفحه نمایش بوده که پذیرای یک دوربین سلفی 16 مگابایتی می‌باشد. پیش از این محل قرار گیری دوربین سلفی گوشی‌های وان پلاس در گوشه‌ی صفحه نمایش طراحی می‌شد و این اتفاق برای نخستین بار است که رخ می‌دهد.

وان پلاس Ace

در کمال تعجب این گوشی بدون دکمه‌ی سایلنت که از زمان شروع کار این برند به عنوان یک ویژگی اصلی در نظر گرفته می‌شده، طراحی شده است. وان پلاس Ace به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ دی + و ریفرش ریت 120 هرتزی مجهز شده است. علاوه بر این، سیستم دوربین سه گانه‌ی این گوشی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی به همراه قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

وان پلاس Ace

وان پلاس Ace به یک پردازشگر دایمنسیتی 8100 مکس کمپانی مدیاتک در کنار رام 8 یا 12 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت مجهز شده است. کمپانی وان پلاس جدای از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهتر هنوز به صورت شفاف درباره ویژگی‌های متمایز کننده‌ی چیپست مکس نسبت به چیپست دایمنسیتی 8100 معمولی صحبت نکرده، اما به محض مشخص شدن جزئیات بیشتر در این زمینه حتماً شما را مطلع خواهیم ساخت. وان پلاس Ace به همراه یک باطری 4,500 میلی آمپری Dual – Cell با توان شارژ سریع 150 واتی SuperVOOC در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

وان پلاس Ace

کمپانی وان پلاس چندین اقدام در زمینه‌ی محافظت از باطری انجام داده که باعث متعادل شدن دما می‌شود، همچنین به ادعای این برند چینی باطری این اسمارت فون بعد از 1,600 سیکل شارژ کامل بیش از 80 درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. بخش نرم افزاری این گوشی نیز به وسیله‌ی اندروید 12 همراه با ColorOS 12.1 پوشش داده خواهد شد. وان پلاس Ace در دو رنگ مشکی و آبی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با رام 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی معادل 2,499 یوان یا 388 دلار قیمت گذاری شده است.

وان پلاس Ace

نسخه‌ی مجهز به رام 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 2,699 یوان یا 420 دلار، مدل دارای 12 گیگابایت رام و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2,999 یوان یا 465، و بهترین مدل این گوشی به همراه رام 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 3,499 یوان یا 543 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. فروش آزاد این گوشی در بازار چین از تاریخ بیست و ششم ماه آوریل آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که رونمایی بین المللی وان پلاس Ace در تاریخ بیست و هشتم آوریل در هند و با نام وان پلاس 10R انجام شود.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

با جدیدترین نسخه‌ی پرچم دار وان پلاس آشنا شوید!

وان پلاس Nord N۲۰ ۵G با امکانات جدید در راه رسیدن به بازار!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا