دسته‌بندی نشده

وام ۳ میلیاردی بانک ملت مشمول چه کسانی می شود ؟

وام 3 میلیارد تومانی بانک ملت در سال 1402 برای این گروه❗️شرایط دریافت

در ابتدا باید به اطلاع شما برسانیم برای اینکه مشمول دریافت وام ۳ میلیاردی بانک ملت شوید شما باید پایانه فروش (دستگاه پوز یا کارتخوان یا درگاه اینترنتی) متصل به شرکت به پرداخت ملت داشته باشید. پس چنانچه کسب و کاری دارید و از دستگاه کارتخوان بانک ملت تراکنش های خودتان را دریافت می کنید, می توانید برای این وام از بانک ملت درخواست دهید.

همچنین در شرایط این وام آمده است پروانه کسب شغل شما مورد نیاز است و مشمولین این وام برحسب رتبه اعتباری خود می توانند از مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درخواست تسهیلات کنند که بر اساس رتبه حساب شما می تواند سود وام و دوره باپزداخت و سقف وام متفاوت باشد که در ادامه تمام این موارد را باهم بررسی می کنیم.

شرایط دریافت وام ۳ میلیاردی بانک ملت چیست؟

  • شرط اول دریافت این وام داشتن پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت است و استفاده از این وام برحسب رتبه اعتباری ۱ تا ۵ و سرمایه ثابت یا سرمایه در گردش است که برای هرکدام از این موارد سقف وام، ضریب برابری،‌ دوره بازپرداخت و سود وام متغیر است.
  • برای دریافت وام ۳ میلیاردی بانک ملت شما باید چک برگشتی نداشته باشید و به عبارتی خوش حساب باشید به اینصورت که بدهی جاری به بانک نداشته باشید و در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نگرفته باشید تا بتوانید از این تسهیلات استفاده کنید.
  • این وام نیاز به سپرده دارد و حداقل میانگین حساب ۳ ماهه نیاز است و همچنین در شرایط های ضمانت این وام از بانک ملت اینگونه بیان شده که سند ملکی جهت وثیقه و اعتبار شغلی ضروری است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر مقاضیان این وام دارای رتبه اعتباری ۱ یا ۲ یا ۳ باشند می توانند به ۲ نفر از بستگان یا نزدیکان خود تسهیلات کارت اعتباری را که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است, معرفی کنند تا در صورت نیاز از این وام استفاده کنند.

شرایط وام طرح پذیرندگان بانک ملت

اقساط وام طرح پذیرندگان بانک ملت چقدر است؟

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم سقف وام طرح پذیرندگان بانک ملت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و دوره بازپرداخت آن می تواند تا ۴۸ ماه باشد.

با این مقادیر اقساط ماهانه شما 93,999,998 تومان خواهد بود که باید به مدت ۴ سال به بانک پرداخت کنید. در این حالت کل سود وام 1,311,999,939 تومان و جمع اصل وام و سود آن در این مدت 4,511,999,939 تومان می شود.

این وام همچنین دارای هزینه جانبی ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان برای تشکیل پرونده و کارشناسی ملک است که هنگام درخواست وام باید پرداخت کنید.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا