دسته‌بندی نشده

همسر شراره رخام بر اثر کرونا فوت شد + جزئیات

فوت همسر شراره رخام

فرهاد قریب همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا فوت شد . فرهاد غریب همسر سابق شراره رخام در امریکا پس از مدتی مبارزه با بیماری کرونا سرانجام فوت شد

این خبر را شراره رخام در اینستاگرامش منتشر کرد

شراره رخام در اینستاگرامش نوشت :
کرونا عزیز دیگری را گرفت
درگذشت فرهاد غریب با نام هنری استیون راش ، را به دوستان و همکاران این مرحروم و جامعه هنری تسلیت عرض میکنم >
درگذشت این عزیز در امریکا اتفاق افتااده است و مراسمی در ایران ندارند .
انسانی بسیار شریف ، استادی بزرگ و کارگردان و تهیه کننده ایرانی / امریکایی که سازنده فیلمها و سریالهای متعددی بود و تنها فیلم ایرانیش به نام پل سیزدهم در ایران ساخته شد .
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد

شراره رخام در قسمت دیگری از پست اینستاگرامی خود اینگونه نوشت :
با آرزوی شادی روح آن مرحوم که در مدت کوتاهی که در ایران بود اعمال خیریه بسیاری انجام داد که در زمان حیاتش هیچوقت تمایل به افشای آن نداشت و مراکز خیریه و بهزیستی ها همیشه محل مراجعه و کمکهای انساندوستانه ایشان بود ، توصیه میکنم فیلم پل سیزدهم که تنها فیلم ایرانی این عزیز است را حتما از اینترنت جستجو کنید و ببینید که به پاکی روح این مرحوم پی ببرید

فرهاد قریب ، همسر شراره رخام ، فوت فرهاد قریب

بیوگرافی فرهاد قریب

فرهاد قریب که در هالیوود با نام استیون راش Steven Rush شناخته می‌شود، فیلمنامه‌نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت داشت.

قریب، فارغ‌التحصیل کارگردانی از ایالات متحده آمریکا بود. وی فعالیت سینمایی را با فیلم‌های «THE BLACK ROSE”, “RUNNING FROM THE SHADOW» در ایالات متحده آغاز کرد و نخستین ساخته خود را در ایران با نام پل سیزدهم تجربه کرد.

فرهاد قریب ، همسر شراره رخام ، فوت فرهاد قریب

علت طلاق شراره رخام از فرهاد قریب

شراره رخام بازیگر و تهیه کننده ایرانی، و همسر سابق فرهاد قریب بود. وی بعلت اینکه همسرش باید به امریکا می رفت و او راضی نبود با همسرش برود دوستانه از وی طلاق گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا