دسته‌بندی نشده

هزینه های سفر به سیشل و جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا

راهنمای سفر به سیشل

سیشل با سواحل شن های سفید، آب های فیروزه ای و درختان نخل یک بهشت استوایی تمام عیار است. در این مجمع الجزایر زیبای اقیانوس هند می توانید در تفریحگاه های ساحلی فوق العاده لوکس اقامت و روزهایی منحصربفرد را سپری کنید.

سیشل در شمال شرقی ماداگاسکار، در نزدیکی سواحل آفریقا قرار گرفته است. مجموعه ی بیش از ۱۵۰ جزیره زیبا در میان اقیانوس جمهوری سیشل را تشکیل داده اند. قانون سیشل تمام سواحل آن را عمومی اعلام کرده است اما برخی از آنها بطور خصوصی استفاده می شوند! چندین ساحل دیدنی در این کشور وجود دارند که می توانید در زمان اقامت خود از آنها لذت ببرید.

شاید فکر کنید سفر کم هزینه به سیشل امکان ندارد اما خبر خوب این است که می توانید سفری مقرون به صرفه به سیشل داشته باشید. آیا می دانستید که در سیشل ویلاها و کلبه های چوبی زیادی وجود دارد که قیمت یک شب اقامت در آن ها از ۷۰ یورو شروع می شود. با مجله دلگرم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد هزینه سفر به سیشل کسب کنید.

سیشل، مقصدی رویایی

بعضی از جزایر سیشل، مرجانی و برخی نیز گرانیتی هستند. ماهه پراسلین و لادیگ، جزو جزایر اصلی آن می باشند که می توانید در آنها اسکان کنید و برای گشت و گذار به دیگر جزایرش بروید. سیشل به آفریقا نزدیک می باشد. بی شک هدف از سفر به سیشل، شرکت در برنامه های گشت و گذار و بعد از آن هم استراحت در سواحل جزایر و نیز دیدن جاذبه های گردشگری سیشل و جاهای دیدنی سیشل می باشد. مردم سیشل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و کرول صحبت میکنند و واحد پولشان روپیه سیشل می باشد. اگر از یکی از کشورهای آمریکایی قصد سفر به این جزیره را دارید، ابتدا باید به لندن یا پاریس بروید، سپس از آنجا به یکی از کشورهای خاورمیانه مانند قطر یا دبی رفته و از آنجا می توانید به این مجمع الجزایر پرواز داشته باشید. طول مدت پرواز از اروپا به این جزیره، در حدود دوازده ساعت می باشد.

سیشل

بهترین زمان سفر به سیشل

در تمامی روزهای سال، گرشگرانی برای گشت و گذار به سیشل سفر می کنند، اما ماه های ژوئن، جولای و آگوست، خنک تر و خشک می باشد. سیشل در ماه ژوئن، کمترین گردشگر را دارد و همچنین در ماه های انتهایی تابستان نیز بیشترین تعداد گردشگر را به خود اختصاص می دهد. ماه های نوامبر تا آوریل، ماه هایی گرم تر و همراه با بارندگی می باشند. در تمام طول سال، دمای متوسط این جزایر به 75 تا 88 درجه فارنهایت می رسد و همچنین سفر به این جزیره در ماه های می و اکتبر به دلیل قیمّت های مناسب و تخفیف های عالی، پیشنهاد می شود.

اقامت کم هزینه در سیشل

در سیشل هزینه اقامت از همه هزینه های دیگر بیشتر است. هزینه یک شب ماندن در یک اقامتگاه ۵ ستاره از ۱۳۰۰ دلار شروع می شود تازه بدون غذا!

در جزیره های ماهی، پراسلین و لادیگ ویلا، آپارتمان و کلبه های چوبی زیادی وجود دارد که یک شب اقامت در آن ها از ۷۰-۱۵۰ یورو شروع می شود. درست است که این ویلاها امکانات چندانی ندارند اما آشپزخانه ای مجهز دارند که خیلی به دردتان می خورد و در بیشتر آن ها چشم انداز رویایی از اقیانوس وجود دارد.

جزیره

حمل و نقل در جزیره ماهی سیشل

اتوبوس: ارزان ترین راه برای گشت و گذار در جزیره ماهی اتوبوس عمومی شیسل است. اتوبوس هایی که ایستگاه های زیادی دارند با رنگ آمیزی خاصشان از اتوبوس های دیگر متمایز هستند و کرایه آن ها ۵ روپیه شیسل است.

دوچرخه: خیابان های پرپیچ و خم جزیره ماهی تنگ و باریک هستند و نقاط کور زیادی دارند و معمولا هم پیاده رو ندارند برای همین پیاده روی و دوچرخه سواری توصیه نمی شود.

کرایه اتومبیل: اگر راننده خوبی هستید کرایه یک اتومبیل کوچک بهترین راه برای گشت و گذار در جزیره است و قیمت آن هم خیلی مناسب است مخصوصا وقتی که با قیمت تاکسی مقایسه می شود. کافیست فقط یک نقشه تهیه کنید و راه بیفتید، طبیعت دل انگیز شیسل انتظار شما را می کشد.

تاکسی در سیشل: تاکسی خیلی گران است و با سوار نشدن آن در هزینه خود صرفه جویی زیادی می کنید. اگر یک نصف روز با تاکسی سفر کنید به راحتی بیشتر از ۱۵۰ دلار باید هزینه دهید.

غذا، رستوران و خرید در سیشل

در این جزیره سوپرمارکت و مغازه های میوه و سبزی فروشی خیلی کم پیدا می شود. ویکتوریا، پایتخت شیسل یک سوپرمارکت خیلی بزرگ دارد و در هر شهری یک مغازه ای پیدا می شود که بتوان مایحتاج روزانه را از آنجا تهیه کرد. رستوران های کمی در سطح شهر وجود دارد به همین دلیل غذا درست کردن یک ضرورت است و در سفر به سیشل غذا خوردن در هتل ها هم خیلی گرن تمام می شود.

تفریحات ساده در سیشل

به دیدن جاذبه های گردشگری سیشل و جاهای دیدنی سیشل بروید، به طور مثال: جزیره ماهه، باغ های گیاه شناسی ای در این جزیره وجود دارد، با گیاهان و درختان و گل های زیبا. قدمت این باغ به بیشتر از یک قرن می رسد. همچنین دیدن جزایر آلدابرا که شامل چهار جزیره مرجانی به دور یک دریاچه است و مکان زندگی بیش از 150000 لاک پشت غول پیکر می باشد نیز می تواند بسیار زیبا و خاطره انگیز باشد. از تفریحات آبی سیشل لذت ببرید. قایق رانی با قایق های بادبانی، قایق سواری با کایاک و غواصی از بهترین تفریحات آبی می باشند. همچنین می توانید با قایق های تفریحی، به سایت غواصی یکی از جزایر مرجانی سفر کنید، با غواصی به دیدن زندگی زیر آب بروید و لذت ببرید و سپس می توانید تجربه ی جدیدی کسب کنید و تفاوت بین ساحل و زیر آب را ببینید. به شما پیشنهاد می کنم که به هیچ وجه، تمام مدت را برای استراحت در محل اقامت خود نمانید، از لحظه لحظه سفر خود لذت ببرید، به جزایر دیگر بروید و صحنه های دیدنی بسیاری را مشاهده نمایید. شما می توانید با انواع قایق ها، بالگردها و هواپیماهای کوچک به گشت های مختلف رفته و لذت ببرید.

cishel

جاذبه های گردشگری سیشل

آنسه سورس دی آرجنت سیشل

این ساحل مکررا در لیست های بهترین ساحل جهان آورده می شود و بدون شک زیباست. اگر به دنبال گرفتن عکس های خاص درسیشل هستید این مکان را از دست ندهید. نوار ساحلی این جزیره شامل چندین ساحل ماسه ای هلالی شکل صورتی رنگ کوچک است که توسط تخته سنگ های گرانیتی از یکدیگر جدا شده اند.

این تخته سنگ ها به تنهایی چشمگیر هستند. صخره بزرگی به حالت ایستاده از این ساحل محافظت میکند که عامل ایجاد محلی ایده آل برای کودکان است. دریا آرام، مناسب و امن برای شنا بخصوص برای کوچکترها میباشد. در این ساحل می توانید زمان خود را با غواصی کردن در اطراف صخره و یا آفتاب گرفتن در ساحل بگذرانید. زمین های این ساحل متعلق به L’Union Estate است. و نکته منفی در باره اینجا آن است که تماشای غروب چشمگیر خواهد بود اما L’Union Estate راس ساعت ۵ درهای ورود و خروج را میبندد و متاسفانه نمی توانید برای تماشا بمانید.

آنسه لاتزیو سیشل

آنسه لاتریو در انتهای شمال غربی پارسلین واقع در خلیج chevalier قرار دارد. این ساحل با شن های بلورینش شناخته می شود. آنسه لاتزیوسیشل مکانی مناسب برای نشستن و استراحت کردن است.این ساحل کاملا بزرگ از ردیف درختان تاکاماکا و پالم شروع شده و تا اقیانوس هند ادامه میابد در صورتی که از آفتاب شدید فراری هستید میتوانید در سایه وسیع درختان تاکاماکا در فاصله ۵۰۰ متری از ساحل لذت ببرید. اگرچه این ساحل در بین گردشگران بسیار محبوب است اما هرگز در آنجا احساس شلوغی بیش از حد نخواهید داشت.

اگر به دنبال تنهایی و خلوت کردن با خود هستید صبح زود به ساحل بیاید تا با اندکی شانس به خواسته خود برسید. شنا کردن در این ساحل معمولا بی خطر است اما ممکن است موج های سهمگین به شما برخورد کنند حتی در روزهایی که دریا آرام بنظر می رسد. هنگام ورود به آنسه لاتزیو محال است که تور ماهیگیری عظیمی که در سمت راستتان پهن شده را نبینید. این تور در نتیجه دو حمله گسترده کوسه ها در سال ۲۰۱۱ (که در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بود) در این محل قرار گرفته است.

در ابتدای قرار گرفتنش مردم عموما در اطراف این تور شنا می کردند اما امروزه دوباره شنا کردن در همه ساحل رایج شده است. دو رستوران ساحلی در اینجا قرار دارد. Bonbon Plum و Chevalier. غذایی که در رستوران Bonbon Plum سرو میشود از بهترین نوع غذای محلی است که در جزیره یافت می شود.

jazire

بو والن سیشل

این ساحل در شمال جزیره Mahe قرار دارد. شهرت آن بیشتر بخاطر منظره منحصر بفردش از جزیره شمالی است. در این جزیره چندین کلوب موج سواری و ورزش های آبی قرار دارد. تور قایق شیشه ای تِدی نیز از دیگر جذابیت هایی است که گردشگران سفر به سیشل را به این ساحل می کشاند.

آنسه رویال سیشل

طولانی ترین نوار ساحلی در میان سواحل جزیره Mahe متعلق به آنسه رویال سیشل میباشد. از شما در اینجا در مقابل دریای غران محافظت می شود و می توانید با خاطری آسوده در آن شنا کنید. فصل مناسب برای سفر به این ساحل از ماه مه تا اکتبر می باشد که هوا برای آبتنی و استراحت در ساحل مناسب است.

آنسه اینتندنس سیشل

بکرترین ساحل در جزیره Mahe. آنسه اینتدنس تقریبا یک کیلومتر طول دارد و پر از مکان های رازآلود برای کشف کردن است. محل محبوب موج سواران! موج های این ساحل از قدرت بسیاری برخوردارند که موجب می شود در اکثر مواقع برای شنا مناسب نباشد. توصیه می شود از ماه ژوئن تا سپتامبر از شنا کردن در آنسه اینتندنس سیشل پرهیز کنید. در این جزیره هر روز پرچم های امنیتی برافراشته می شوند تا میزان خطر شنا در این سواحل را اعلام کنند. همچنین اگر طرفدار لاک پشت ها هستید می توانید بین ماه های اکتبر تا فوریه شاهد تخم گذاری آنها باشید.

زیبایی های سیشل

آنسه سیمیتیر سیشل

ساحل انحصاری آنسه سیمیتیر در جزیره Silhouette واقع شده است. در آنسه سیمیتیر سیشل بین ماه های مه و اکتبر موج ها می توانند بشدت سهمگین باشند. از ویژگیهای خارق العاده آن میتوان استخرهای طبیعی را نام برد که توسط سخره های محافظت کننده از ساحل شکل گرفته اند. اگر به دنبال انجام کار متفاوتی هستید می توانید تا جنگل اسب سواری کنید و از گردش در آن لذت ببرید.

پورت لانی سیشل

پورت لانی سیشل یکی از مسحور کننده ترین سواحلی است که در غرب Mahe قرار دارد. علی رغم هیاهوی بسیارش در آخر هفته ها، از آن به خوبی نگهداری شده است. شما می توانید در آب های تمیز و شفاف آن با آسودگی خیال شنا کنید.

آنسه جورجت سیشل

این ساحل که در جزیره پارسلین واقع شده است در میان ۱۰ ساحل برتر دنیا از لحاظ زیبایی شمرده می شود. برای رفتن به این جزیره آنسه جورجت سیشل باید سوار کشتی شوید. این ساحل اختصاصی مناسب کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی خود هستند.هتل Constance Lemuria این ساحل زیبا را از چشم ها پنهان کرده است و هر روز به افراد محدودی اجازه دسترسی به ساحل را میدهد. هیچ سنگ و یا سخره ای در این ساحل وجود ندارد و تماما ماسه است که موجب می شود خیره کننده ترین رنگ را به دریا ببخشد. زوج های جوان که به تازگی ازدواج کرده اند برای ماه عسل به این ساحل میایند.

آنسه ماجور سیشل

پیاده روی در میان پارک ملی سیشل شما را به آنسه ماجور می رساند. فقط یک راه دیگر برای رسیدن به این ساحل وجود دارد، استفاده از قایق! احتمالا در این مکان اختصاصی کاملا احساس آرامش میکنید. فراموش نکنید که لوازم پیکنیک را به همراه داشته باشید چرا که هیچ چیزی برای خوردن پیدا نمی شود. تنها چند ساختمان متروکه در اینجا دیده می شود. برای رسیدن به این ساحل از هرکدام از مسیرها بیش از یک ساعت زمان اختصاص دهید.

طبیعت سیشل

سفر مقرون به صرفه به سیشل

  • اگر می خواهید در سیشل تعطیلات مقرون به صرفه ای داشته باشید یکی از راه هایش این است که در مدت سفر غذا را خودتان درست کنید. ویلاها، خانه های ییلاقی و کلبه های چوبی زیادی در سیشل هست که ظاهری بسیار ساده و وراحت دارند و مجهز به آشپزخانه هستند، می توانید در این ویلاها که در چند قدمی ساحل قرار دارند اقامتی ارزان و رویایی داشته باشید و غذایتان را خودتان درست کنید.
  • جزیره ماهی، بزرگ ترین جزیره سیشل است و همه سواحلش دسترسی عمومی دارند: در این جزیره هیچ ساحل اختصاصی ای برای هتلها و اقامتگاه ها وجود ندارد به همین دلیل لازم نیست که شبی ۱۰۰۰ دلار! برای تفریحات ساحلی پول هزینه کنید.
  • پروازهای مستقیمی از ژوهانسبورگ، نایروبی، ابوظبی و دبی برای فرودگاه ویکتوریا (فرودگاه بین المللی شیسل) وجود دارد که همه این پروازها زیر ۵ ساعت هستند.
  • در سفر مقرون به صرفه به سیشل باید کمی واقع گرا بود. اینجا جایی است که به جز ماهی، مقدار محدودی میوه و سبزیجات، و آب بطری شده همه چیزهای دیگر به کشور وارد می شود و وارداتی است.

تفریحات رایگان و یا ارزان سیشل

  • همه سواحل جزیره ماهی دسترسی عمومی دارند و این یعنی می توانید از سواحل اقامتگاه های لوکس لذت ببرید. سواحل معروف تر پارکینیگ رایگان و امکانات زیادی دارند.
  • هزینه ورودی به باغ گیاه شناسی ملی سیشل ۱۰۰ روپیه شیسل است و در آن می توانید با لاک پشت های غول پیکر سلفی بیندازید.
  • در سفر به سیشل به تماشای پرندگان بروید و ۲۶۴ گونه پرنده را از نزدیک ببینید، پرندگانی که بعضی از آن ها بومی همین جزیره هستند.
  • مسیرهای طبیعت گردی زیبایی در این سیشل وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید مثل مسیر مونت بلانک، مسیر کوپولیا.

بیشتر بخوانید:

از هزینه های سفر به هامبورگ بیشتر بدانید!

هزینه های سفر به لبنان و جاذبه های توریستی عروس خاورمیانه

هزینه های سفر به ونیز قطب گردشگری ایتالیا

گردآوری توسط بخش گردشگری

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا