دسته‌بندی نشده

نکته‌هایی که برای رزرو هتل در کیش باید بدانید !

چرا کیش؟

فرقی نمی‌کند دفعه چندمتان است که به این جزیره سفر می‌کنید، جزیره کیش آنقدر زیبایی دارد که با هربار دیدنش باز هم برایتان تازگی و هیجان خواهد داشت. از گشت و گذار در مراکز متنوع خرید گرفته تا تفریحات آبی به روز، موتورسواری، پاراگلایدر، دیدنی‌های جذاب تاریخی و… همه و همه از دلایلی هستند که جزیره کیش را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل کرده است. بهترین زمان برای سفر به کیش، به خودتان بستگی دارد. اگر با هوای گرم و شرجی خیلی سازگار نیستید، بهترین زمان سفر به کیش برای شما پاییز، زمستان و اوایل بهار است. در این زمان‌ها،‌ دمای هوای جزیره بسیار خنک و مطبوع بوده ولی هتل‌های کیش در این زمان‌ها، شلوغ‌تر هستند. اما اگر به دنبال رزرو هتل با قیمت‌های مناسب‌تر در کیش هستید، می‌توانید تابستان را برای سفر انتخاب کنید. در این فصل، با توجه به اینکه تعداد مسافران کمتر می‌شود، می‌توانید تخفیف‌های خوبی روی اکثر هتل‌ها و پروازهای کیش، پیدا کنید.

بهترین هتل‌های کیش، براساس هدف شما از سفر

لذت قدم زدن روی شن‌های نرم ساحل خلیج‌فارس، یکی از محبوب‌ترین دلایلی‌ست که هرساله مسافران زیادی، جزیره کیش را به عنوان مقصد تفریحی خصوصا برای فصل بهار انتخاب می‌کنند. اگر از دیدن غروب آفتاب روی دریای خلیج‌فارس شگفت‌زده می‌شوید و یا عاشق تفریحات آبی هستید، پیشنهاد ما برای رزرو هتل کیش برای شما، هتل‌های نزدیک به ساحل است. تعداد زیادی از هتل‌های جزیره کیش، ساحل اختصاصی دارند و یا نزدیک به دریا هستند. برای مثال هتل‌هایی مثل هتل مارینا پارک کیش یا هتل ترنج می‌توانند انتخاب‌هایی خوبی برای شما باشند.

اگر هدفتان از سفر به کیش،‌ پاساژگردی و خرید است، بدون شک باید هتل‌هایی را رزرو کنید که در مرکز شهر هستند و فاصله کمی تا پاساژهای مهم کیش دارند. مناسب‌ترین هتل‌ها برای شما، هتل‌هایی مانند هتل شایان، پارمیس و داریوش است.

خیلی از افراد، برای سفرهای کاری و یا شرکت در همایش‌ها، سمینارها یا نمایشگاه به کیش سفر می‌کنند. برای این منظور، می‌توانید هتل‌هایی را انتخاب کنید که از نظر موقعیت مکانی همایش یا سمینار مورد نظر شما، در فاصله مناسبی قرار گرفته باشد. بسیاری از هتل‌ های کیش، مجهز به سالن‌های همایش بسیار مجهز بوده و میزبان برگزاری همایش و سمینارهای متعدد هستند.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای کیش

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط کیش مثل بلیط هواپیما تهران به کیش و یا بلیط هواپیما شیراز به کیش بازه زمانی‌ای است که برای خرید بلیطتان انتخاب می‌کنید. اگر به دنبال مناسب‌ترین قیمت‌ها برای بلیط هواپیما به کیش هستید، باید نسبت به تاریخ سفر منعطف باشید. عوامل زیادی مثل تعطیلات تقویمی، آب و هوا، میزان تقاضا، قیمت رقبا و فصل روی نوسانات بلیط هواپیما اثرگذار هستند.

برای مثال خیلی از اوقات، قیمت بلیط‌های آخر هفته به دلیل بیشتر بودن میزان مسافر در این روزها بیشتر است. اگر قصد سفر تفریحی به جزیره کیش دارید و خیلی در قید و بند زمان رفتن نیستید، می‌توانید زمان پروازتان را به اوایل یا اواسط هفته تغییر دهید. می‌توانید قیمت‌های بلیط هواپیما از هر مبدایی به مقصد کیش را از وب‌سایت اسنپ تریپ ببینید. این وب‌ سایت، یکی از معتبرترین‌ها در زمینه فروش بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل است، که می‌تواند شما را برای سفر به کیش، با هر بودجه‌ای که دارید، کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا