دسته‌بندی نشده

نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک چگونه است؟

با نصب کاغذ دیواری روی کاشی از کاشی‌های قدیمی خلاص شوید

اگر دیوارهای ساختمان شما با کاشی پوشیده شده‌اند و دکوراسیون منزل شما قدیمی شده است، ما برای شما پیشنهادی داریم، که با هزینه کم دکوراسیون خود را به سادگی تغییر دهید. شما می توانید با استفاده از خدمات مربوط به نصب کاغذ دیواری در سریع ترین زمان دکوراسیون خانه خود را از این رو به آن رو کنید.

نصب کاغذ دیواری بر روی چه سطوحی امکان پذیر است؟

همه می‌دانیم که نصب کاغذ دیواری بر روی هر سطحی ممکن نیست و فقط در صورتی می‌توان کاغذ دیواری را روی هر سطحی نصب کردکه زیر سازی‌های لازمه به درستی انجام شود پس شما می‌بایست از فردی کمک بگیرید که علاوه بر آشنایی با تمام سطوح و ویژگی‌هایشان بتواند بهترین زیرسازی را نیز برای شما انجام دهد.

نصب کاغذ دیواری روی سرامیک
کاغذ دیواری روی کاشی آشپزخانه
نصب کاغذ دیواری روی گچ و خاک
چسباندن کاغذ دیواری روی ام دی اف
نصب کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری قبلی
نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن
برچسب روی کاشی اشپزخانه
نصب کاغذ دیواری روی کاشی
نصب کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری روی سرامیک

کاغذ دیواری روی کاشی

در هنگام کاربرد سبک کاغذ دیواری روی کاشی در آشپزخانه طرح و رنگ دیوارپوش انتخابی می‌تواند با عناصر دکوراتیو محیط مثل جدیدترین اکسسوری آشپزخانه و در حالت کلی تر جزیره آشپزخانه و همین طور کف و انواع سقف کاذب آشپزخانه نصب شده ست شود.
در کنار قیمت کابینت آشپزخانه نصب شده در محیط هزینه صرف شده برای دکوراسیون دیوار، سقف و کف آشپزخانه نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر به دنبال اجرای یک متد مدرن با کمترین هزینه هستید، هماهنگی‌های خاص بین اکسسوری‌های آشپزخانه را فراموش نکنید.

حتماً بخوانید:

خطرات کاغذ دیواری کثیف برای سلامتی

خطرات کاغذ دیواری کثیف برای سلامتی

خطر کاغذ دیواری‌های کپک‌زده برای سلامتی مواد سمی حاصل از قارچ‌هایی که زیر کاغذ دیواری رشد کرده و تکثیر می‌شوند می‌تواند به راحتی در فضای داخل ساختمان…

چه جاهایی بهتر است که از کاغذ دیواری استفاده نکنیم؟

علت زرد شدن کاغذ دیواری بعد از نصب در برخی مواقع افراد را در استفاده از این سبک دیوارپوش مردد می‌کند. معمولا دیوارهای سیمانی محل خوبی برای نصب کاغذ دیواری نیستند که البته شما می‌توانید با اجرای زیر سازی برای آن راه حلی پیدا کنید و آن را به محل مناسبی تبدیل کنید. در شهرهایی که دارای هوای مرطوب و شرجی می‌باشند زیاد توصیه نمی‌شود که از کاغذ دیواری استفاده شود.
زیرا رطوبت موجود در هوا و دیوارها باعث می‌شوند کاغذ مدت زیادی به دیوار نچسبد و بعد از مدتی جدا شود. همچنین هوای مناطق سردسیر باعث بالا رفتن رطوبت و نم دیوار می‌شود که آن نیز نصب کاغذ دیواری را به کاری سخت تبدیل می‌کند.

 نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری به چه وسایلی نیاز است؟

چاقوی همه کاره:اصلی ترین وسیله هنگام نصب کاغذ دیواری می‌باشد که بهتر است برای این کار از کاترهای چند تکه‌ای استفاده شود تا هنگامی که کند شد بتوان آن را جدا کرد.
انواع چسب کاغذ دیواری: برای نصب و اجرای کاغذ دیواری روی سطوح مختلف مثل نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن و پوشاندن کاشی قدیمی استفاده از انواع چسب کاغذ دیواری مخصوص بسیار اهمیت دارد.
لیسه مخصوص کاغذدیواری: از این وسیله برای صاف کردن کاغذ دیواری‌های مقاوم مانند کاغذ دیواری‌های وینیلی، بر روی دیوار استفاده می‌شود.
غلطک رنگ: برای چسب‌کاری دیوارها پیش از نصب کاغذ دیواری‌های بدون بافت و یا اعمال آستر بر روی دیوار و اجرای متد رنگ کردن دیوار با غلطک از این ابزار استفاده می‌شود.
چاقوی تریم (رانژه): برای اصلاح روی هم افتادگی و یا برش لبه‌های کاغذ دیواری از این نوع چاقو استفاده می‌شود.
غلطک پلاستیکی: برای نصب کاغذ دیواری وینیلی یا کاغذ دیواری‌هایی که با لایه وینیلی پوشیده شده است از یک غلطک توپر و محکم پلاستیکی برای فشردن کاغذ به دیوار استفاده می‌شود.
فرچه: علاوه بر غلطک رنگ از فرچه نیز برای چسبکاری و استر زدن استفاده می‌شود.

چسباندن کاغذ دیواری

کاغذ دیواری روی سرامیک

کاردک: این وسیله نقش مهمی در زیر سازی‌های قبل از نصب کاغذ دیواری روی کاشی، دیوار و … مثل لکه گیری دیوار رنگ شده دارد البته از آن برای جدا کردن کاغذ دیواری قدیمی نیز استفاده می‌شود.
غلطک درزپوش (مخروطی): برای فشردن درزهای کاغذدیواری‌ها بخ خصوص کاغذدیواری‌های وینیلی یا دارای پوشش وینیل از آن استفاده می‌شود.
غلطک درز: فشردن درز کاغذدیواری را به کمک غلطکی که از مواد پلاستیکی نرم ساخته شده است انجام می‌شود.
قیچی برش: قبل از نصب باید برش طولی کاغذ دیواری را با ابزار مخصوص یعنی قیچی برش انجام داد.
کاتر بلند: برای اجرای برش طولی کاغذدیواری استفاده می‌شود.
شاقول: برای جلوگیری از اشتباه در هنگام نصب کاغذ دیواری باید موقعیت اولین کاغذدیواری نشانه گذاری شود همچنیم باید از عمودی نصب شدن آن مطمئن شد.
فرچه کاغذدیواری: برای از بین بردن حباب‌های هوای زیر کاغذدیواری، پس از نصب روی دیوار استفاده می‌شود.
خط کش تاشو: در اندازه گیری ابعاد اتاق یا ابعاد کاغذدیواری استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا