دسته‌بندی نشده

می توان با نرم‌افزار متن باز ophcrack گذرواژه‌ی ویندوز سون را هک کنیم؟

نرم افزار Ophcrack یک نرم‌افزار متن‌باز است که نحوه‌ی کار آن براساس جداول رنگین‌کمانی است که با استفاده از این نرم افزار میتوان گذرواژه‌ی ویندوز سون را هک کنیم. این نرم‌افزار در ویندوز ایکس‌پی و ویندوز ویستا نیز کار می‌کند.

Ophcrack چیست؟

Ophcrack یک نرم‌افزار متن‌باز است که نحوه‌ی کار آن براساس جداول رنگین‌کمانی است. این جدول‌ها، با استفاده از جداول محاسبه شده که از معکوس سازی توابع هش به‌دست آمده‌اند، پر می‌شوند. این نر‌م‌افزار دارای یک رابط گرافیکی کاربر است و در پلتفرم‌های مختلفی همچون ویندوز، لینوکس و مک نیز قابل اجرا است. Ophcrack امکان بازیابی یا هک‌کردن گذرواژه‌ی ویندوز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چگونه با استفاده از ophcrack گذرواژه‌ی ویندوز سون را هک کنیم؟

قبل از آنکه پروسه‌ی یافتن گذروازه‌ی ویندوز را آغاز کنیم، باید image این نرم‌افزار را داخل یک سی‌دی یا دی‌وی‌دی کپی کنیم.

  • ایمیج سی‌دی ophcrack را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.
  • در صفحه‌ی مورد نظر، بسته به پلتفرم مورد نظر خود، سی‌دی مربوط به ویندوز ایکس‌پی یا ویندوز سون را دانلود کنید.

حال کافی است مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

ایمیج دانلود شده را در یک سی‌دی کپی کنید.

  • دیسک مورد نظر را در داخل سی‌دی‌رام خود قرار داده و کامپیوتر خود را مجددا راه‌انداری کنید.
  • درصورتی که تمامی مراحل بالا را به‌درستی انجام داده و رایانه خود را با سی‌دی راه‌اندازی کرده باشید، باید تصویر بالا را ببینید.
  • در صورت مشاهده‌ی تصویر فوق در صفحه‌ی نمایش، می‌توانید صبر کنید تا ophcrack بصورت خودکار سیستم را بوت کرده و شروع به‌ کار کند یا با فشردن کلید Enter، به مرحله‌ی بعد بروید.
  • در این مرحله تعدادی کد در قالب سطرهایی در صفحه‌ی نمایش شما ظاهر خواهند شد که نباید نگران شوید.
  • حال شما با یک پنجره به شکل زیر روبرو خواهید شد که بیانگر حساب‌های کاربری موجود در ویندوز شما است. لازم به‌ذکر است که لغت empty‌ در این مرحله به‌ معنای عدم وجود گذرواژه برای حساب‌های کاربری است که این واژه در جلوی آن‌ها نشان داده می‌شود.

ophcrack

  • مقداری را که در ستون NT Hash Field ثبت شده، کپی کنید.
  • با مراجعه به این آدرس وب که یک وب‌سرویس رایگان برای تبدیل هش کدها به گذرواژه‌های معمولی است، گذرواژه‌ی مورد نظر را که هش شده‌ی آن را در اختیار دارید، در محل مورد نظر وارد کنید، این وب‌سایت گذرواژه‌ی حساب مورد نظر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

یافتن گذرواژه ویندوز 7 به وسیله نرم افزار ophcrack – یافتن گذرواژه ویندوز 7 – شکستن قفل ویندوز – کرک قفل ویندوز – پیدا کردن رمز ویندوز – پیدا کردن گذر واژه ویندوز – رمز ویندوز 7 – گذرواژه ویندوز 7 – شکستن ویندوز 7 – رد شدن از قفل ویندوز 7 – پیدا کردن پسورد ویندوز 7 – پیدا کردن پسورد ویندوز – شکستن رمز عبور ویندوز – رد شدن از ویندوز – دور زدن رمز عبور ویندوز – دور زدن ویندوز 7 – رمز ویندوز 7 – رمز ویندوز – گذرواژه ویندوز – Ophcrack – Ophcrack چیست -نرم‌افزار متن باز ophcrack – هک رمز عبور ویندوز – هک رمز – هک ویندوز – بدست آوردن رمز ویندوز – بدست آوردن رمز عبور ویندوز – کرک رمز عبور ویندوز – عبور از سد رمز عبور ویندوز – شکست رمز ویندوز – یافتن گذروازه‌ی ویندوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا