دسته‌بندی نشده

موارد مصرف کپسول کوکونات کلاژن و فواید آن

به طور کلی امروزه کپسول کوکونات کلاژن تبدیل به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات در زمینه مراقبت از پوست شده است. این کپسول به دلیل مزیت های فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از علاقمندان به زیبایی قرار گرفته است.

اطلاعات دارویی کپسول کوکونات کلاژن

بهتر است بدانید این کپسول متعلق به برند آمریکایی مای ویتامینز می باشد که انواع و اقسام قرص ها و مکمل ها را برای تقویت سلامتی و تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن تولید می کند. کپسول کوکونات کلاژن نیز نمونه ای از محصولات این برند برای آبرسانی و جوانسازی پوست می باشد که معمولا به صورت بسته بندی ۶۰ تایی و ۱۸۰ تایی تولید و به بازار عرضه می شود.

ویژگی های کپسول کوکونات کلاژن

این قرص ها به طور ویژه ای برای تقویت کیفیت و سلامتی پوست طراحی و ساخته شده اند اما بدون شک بر روی تقویت سلامتی موها و ناخن های شما نیز تاثیرگذار خواهند بود. در واقع داروی کوکونات کلاژن را می توان ترکیبی خاص از مواد معدنی دانست که به صورت ماهرانه ای برای حمایت از وضعیت پوست و موی شما ساخته شده اند. این ماده حاوی کلازن هیدرولیز شده برای بهبود زیست سازگاری و روغن نارگیل به عنوان منبع طبیعی تری از گلیسیرید های با زنجیره متوسط می باشد.

کپسول کوکونات کلاژن ویتامین ث

معمولا ویتامین C اضافه شده به حمایت از تشکیل کلاژن یک در بدن و حفظ وضعیت پوست کمک شایانی خواهد کرد. همچنین این کپسول ها یکی از بهترین مکمل های تولید شده برای کاهش ریزش و تقویت مو به شمار می آیند که نارگیل و کلاژن با فرمولی که دارند می توانند به شما کمک کنند تا سطح کلاژن شما تقویت شده و در نهایت از سلامت پوست و موی خود مطمئن باشید.

ترکیبات موجود در کوکونات کلاژن

ین محصول شامل کلاژن هیدرولیز شده می باشد که تاثیرگذاری آن بسیار بالاتر خواهد بود. به ترکیبات عصاره نارگیل و کلاژن مقداری ویتامین C نیز اضافه شده تا به کمک کلاژن وضعیت پوست را بهبود ببخشد. این مواد تشکیل دهنده که در کپسول کوکونات کلاژن جمع آوری شده در هیچ محصول دیگری یافت نمی شود. این موارد شامل روغن نارگیل، کلاژن، ویتامین C، ژلاتین، اسکوربیک اسید، منیزیم و سیلیکون دی اکسید می باشد. در ادامه سعی کرده ایم تا تاثیر ترکیبات موجود در این کپسول را شرح دهیم.

منیزیم:

منیزیم در کنار روغن نارگیل به رطوبت رسانی پوست کمک شایانی می کند و پوست از چین خوردگی و خشک شدن در امان می ماند. در واقع خواص ضدالتهابی که منیزیم در بدن ایجاد می کند از بروز جوش و آکنه تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر تاثیراتی که این ماده روی پوست دارد دارای مواد معدنی می باشد که در سنتز ویتامین ها و پروتئین ها نقش ایفا می کند و این امر برای کاهش ریزش موها و افزایش رشد مو بسیار کاربردی خواهد بود.

فواید کپسول کوکونات کلاژن

ماده ژلاتین:

ماده ژلاتین نیز موجب کلاژن سازی در پوست می شود. در واقع کلازن را می توان پروتئینی دانست که ماده ژلاتین را تولید می کند و راز جوانی پوست وابسته به این دو ماده موجود در کپسول خواهد بود. معمولا با خواص ژلاتین استحکام و سفت شدن پوست تضمین می شود و شلی و افتادگی آن به تعویض می افتد. همچنین احتمال بروز ترک های پوستی و سلولیت را نیز کاهش می دهد. ماده ژلاتین این توانایی را دارد که لطافت و نرمی خود را به پوست انتقال دهد.

ویتامین C :

به صراحت می توان گفت که ویتامین C منبع کلاژن سازی پوست را تحریک می کند و مجددا آن را به فعالیت می اندازد. این ویتامین از پوست در برابر آلودگی ها و رادیکال های آزاد محافظت می نماید و همچنین موجب تقویت کیفیت بافت پوست و افزایش رشد موها می شود. این ویتامین فوق العاده همچنین از ایجاد لک و بروز جوش و آکنه نیز تا حد زیادی پیشگیری می کند.

فایده و کاربرد کپسول کوکونات کلاژن

سیلیکا:

در واقع سیلیکا نیز یک ماده معدنی کمیاب برای بدن به شمار می آید که حضور آن برای مراقبت از سلامتی پوست، مو و ناخن ها بسیار ضروری خواهد بود.

فواید کپسول کوکونات کلاژن

دستورالعمل مصرف کپسول

توصیه می شود که برای رسیدن به نتیجه دلخواه در طول روز دو عدد کپسول کوکونات کلاژن را مصرف نمایید. همچنین می توانید کپسول ها را همزمان با یکدیگر و یا در دو نوبت صبح و عصر نیز مصرف نمایید. دقت داشته باشید که دوره مصرف این دارو برای افراد مختلف، متفاوت است و معمولا بلافاصله پس از مصرف با تامین کلاژن مورد نیاز تاثیر مثبت خود را اعمال خواهند کرد. به عبارتی شما هرچه بیشتر از این مکمل ها استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فواید بی شمار کوکونات کلاژن

به صراحت می توان گفت که کپسول کوکونات کلاژن مزیت های فراوانی را شامل می شود که در ادامه به بیان آن ها پرداخته ایم.

جلوگیری از انحطاط و درد در مفاصل
افزایش استحکام ناخن ها و دندان ها
تقویت قدرت الاستیسیته ی پوست
افزایش رشد موها و جلوگیری از شکننده شدن آن ها
جلوگیری از تحلیل ماهیچه ها
کمک به بهبود زخم و ترمیم بافت ها
تقویت غضروف ها و استحکام استخوان ها
بهبود سلامت قلب
درمان نشتی روده

مضرات کپسول کوکونات کلاژن

عوارض ناشی از مصرف کپسول

بهتر است بدانید که مکمل کوکونات کلاژن دارای فرمولاسیون کاملا ایمن و بی ضرر می باشد که ترکیبات تشکیل دهنده آن و منبع تهیه هر کدام بر روی خود محصول درجه شده است. با این حال تنها عارضه جانبی این محصول احتمال بروز جوش در افرادی است که پوست مستعد جوش دارند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است از کوکونات کلاژن به هیچ وجه استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا