دسته‌بندی نشده

مهناز افشار | بیوگرافی و زندگی خصوصی مهناز افشار با یاسین رامین

بیوگرافی مهناز افشار

نام: مهناز افشار
زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون
تایخ تولد: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ ‏(۴۲ سال)
محل تولد: تهران، ایران
محل زندگی: تهران
ملیت: ایرانی
پیشه: هنرپیشه
سال‌های فعالیت ۱۳۷۴ تا کنون
همسر: محمد یاسین رامین
فرزند: لیا رامین

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران، بازیگر است. مدرک تحصیلی او دیپبم تجربی است.او دوره دیده رشته تدوین از موسسه غیر انتفاعی می باشد بازیگری را از تلویزیون شروع کرد.

خانواده مهناز افشار

در یک خانواده بسیار مذهبی با دو برادر بزرگ شده است. او می گوید خانواده اش بخاطر اعتقاداتشان در ابتدا با بازیگری او مخالف بوده اند.

تحصیلات مهناز افشار

مهناز افشار ، پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن تصمیم گرفت 4 سال خصوصی زیر نظر مجید فخرایی تدوین یاد بگیرید.

ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود.

یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود، اما خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

مهناز افشار

طلاق مهناز افشار از یاسین رامین

مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.

او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار | بیوگرافی و زندگی خصوصی مهناز افشار با یاسین رامین

علت طلاق مهناز افشار از شوهرش

گفتنی است ماجرا و علت طلاق مهناز افشار از همسرش هنوز از جانب مهناز افشار اعلام نشده است.

شرط ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین

مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد. یاسین رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت.

مهناز افشار

جزییات ازدواج مهناز افشار با محمد یاسین رامین

یاسین رامین، فرزند ارشد محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار است. یاسین رامین سعی داشت از طریق میانجیگری سید محمد خاتمی، با علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم ارتباط برقرار کرده تا وزیر، او را به سِمَت مدیر عاملی یکی از شرکت‌های بازرگانی ایران در آلمان منصوب کند و وی بتواند در آلمان زندگی کند که این امر با مخالفت وزیر روبرو شد.

دختر مهناز افشار و یاسین رامین

لیا دختر مهناز افشار و محمد یاسین رامین چهارم خرداد ماه سال ۹۴ در آلمان، به دنیا آمد و همین اتفاق باعث شد تا سایر چهره‌های سینمایی در شبکه‌های اجتماعی خود تولد فرزند مهناز افشار و محمد یاسین رامین را به او تبریک بگویند.

دنبال کنندگان صفحه اجتماعی مهناز افشار هم پس از به دنیا آمدن دخترش لیا ، پیام‌های تبریک متعددی را برای او نوشتند. مهناز افشار در کنار عکسی که از دختر تازه متولد شده اش ، لیا ، منتشر کرد و نوشت: «از خواندن نوشته‌های زیبای شما، مهربانی شما، ادبیات شما و پاسخ‌های شما هزار بار به تک‌ تک شما بالیدم و بسیار خوشحالم.»

همچنین مهناز افشار در مورد دخترش نوشت: «لیا (۴/خرداد/)١٣٩۴ دختر ما (به معنی فرخنده) برایش دعا کردیم خداحافظش باشد همیشه… بهترین دوران زندگی همین کودکی است و کودکی را تا می‌شود باید مراقبت کرد و زندگی کرد … همیشه باور دارم، کودکان فرشتگان زمین هستند که باعث می‌شوند خداوند زمین و هر آنچه در زمین است را ببخشد … برای همه کودکان دعا کنیم.»

مهناز افشار

زایمان مهناز افشار در آلمان

مهناز افشار و همسرش در ماه های پایانی بارداری به آلمان سفر کردند که حتی شایعه مهاجرت آنها نیز منتشر شد اما با بدنیا آمدن فرزندشات مشخص شد صرفا برای زایمان رفته بود.

حالا لیانا خانم دارای شناسنامه آلمانی می باشد، لازم به توضیح هست، آقای یاسین رامین نیز خود متولد آلمان بوده و شهروند این کشور می باشد

ماجرای مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار

مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در مورد وضعیت تئاتر گفت :

متاسفم بودجه تئاتر مملکت نصف قبال فلان خانم است که زن یک مرد سیاسی شده، چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک 30 میلیارد تومانی انداخته اند

مهریه مهناز افشار

یاسین رامین: «مهریه همسرم ۵ شاخه گل است.»

یاسین رامین اما با رد شایعه مهریه 30 میلیاردی گفت : مهریه همسرم 5 شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و یک دست آینه و شمعدان بوده است.

اینستاگرام مهناز افشار

مهناز افشار، در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام با داشتن بیش از 9 میلیون فالوور اولین و پر طرفدارترین سلبریتی در ایران می باشد.

https://www.instagram.com/mahnaz_afshar/

شروع بازیگری مهناز افشار

مهناز افشار، از طریق شمسی فضل الهی اولین بار در سال 1377 برای بازی در سریال گمشده معرفی شد تا برای اولین و آخرین بار در تلویزیون جلوی دوربین برود

او بعد از این تجربه دیگر در تلویزیون بازی نکرد.

مهناز افشار

کلاس سمندریان

بعد از اولین تجربه بازیگری در تلویزیون با معرفی عبدالله اسکندری گریمور به دفتر پویا فیلم توانست سال 1378 وقتی 22 ساله بود با فیلم شیرهای جوان وارد سینما شود

مهناز افشار، سپس در کلاس های بازیگری حمید سمندریان حاضر شد و می گوید پس گردنی های استاد معروف بود و من هم از این توبیخ ها بارها چشیدم.

شهرت مهناز افشار بخاطر گوگوش

در کمتر از دو سال با فیلم سینمای شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 شناخته شد اما بیشتر شهرت اش بخاطر شباهت چهره به گوگوش بود.

او در دهه 80 کم کم به یک سوپر استار زن تبدیل شد.

مهناز افشار

جواهرسازی خانوادگی مهناز افشار

برادر کوچکم 20 سالی است که در کار مخراج کاری و جواهرسازی می باشد و منم هر از گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.

ماجرای ازدواج اول مهناز افشار

سال ها پیش خبری با عنوان این که خانم افشار یکبار با شخصی بنام س . رفیعی ازدواج کرده و این زندگی به طلاق منجر شده است منتشر شد که هیچگاه تایید نشد .

مهناز افشار

مزون مهناز افشار

مهناز افشار، مدتی در کنار بازیگری مزون لباس داشت اما بخاطر وقت گیر بودن از ادامه این کار انصراف داد.

غذای مورد علاقه مهناز افشار

می گوید در غذاها عاشق لوبیا پلو و ماکارانی است برای همین این ها را بسیار خوب درست میکند.

ورزش مورد علاقه مهناز افشار

در میان ورزش ها هم به اسکی، والیبال و شنا علاقه دارد

علاقه مهناز افشار به آلمان

قانون و رفتار مردم آلمان را خیلی دوست دارم، قانون در این کشور به شکلی تعریف شده که افراد از قانون طلبکار هستند و قانون در هر شرایط باید پاسخگو باشد.

مهناز افشار

کشور های مورد علاقه مهناز افشار

مصر و هندوستان را هم خیلی دوست دارم

تبلیغ پوشک آمریکایی توسط مهناز افشار

مهناز افشار، اولین بار به همراه دخترش در یکی ویدیو تبلیغاتی پوشک آمریکایی پمپرز بازی کرد که این حضور در نوع خود برای یک بازیگر ایرانی برا تبلیغ برند خارجی بی سابقه بود.

برند مورد علاقه مهناز افشار

دهه 70 طرفدار ورساچه بودم و این برند به سلیقه ام نزدیک بود.

بعد از آن گوچی را دوست داشتم، این روز ها پورش دیزایش را خیلی دوست دارم که این برند برای سلیقه همسرم است، ایوس لارن را هم می پسندم.

اصولا برندهایی که تولید خیلی محدود دارد مورد پسند من است.

تئاتر های مهناز افشار

مهناز افشار، از سال 1390 وارد عرصه تئاتر شده و حالا تجربههای فراوانی در این عرصه دارد.

شبکه خانگی مهناز افشار

در شبکه خانگی نیز در سریال های عشق تعطیل نیست، عاشقانه و گلشیفته بازی کرده است، یک کار تلویزیونی در سال 77 دارد و نزدیک به 60 فیلم سینمایی نیز بازی کرده است.

بیوگرافی یاسین رامین همسر مهناز افشار

محمد یاسین رامین متولد 1360 در آلمان، فارغ التحصیل دکترای دانشگاه آلمان بوده که یکبار ازدواج ناموفقی داشته و بعنواه وارد کننده و صادر کننده با اروپا همکاری می کرد.

دستگیری یاسین رامین همسر مهناز افشار

آقای محمد یاسین رامین مدیر عامل شرکت دارویی رشد بعلت اختلاف 6 میلیاردی با هلال احمر در مرداد 1395 دستگیر اما با قرار وثیقه آزاد شد.

یکی دیگر از علت های بازداشت وی، وارد کردن شیرهای آلوده بود که بارها توسط وی تکذیب شد، ایشان در نهایت سال 98 به 17 سال زندان و رد مال به مبلغ 2 میلیون یورو محکوم شد.

مهناز افشار

حواشی یاسین رامین همسر مهناز افشار

جنجال واردات شیر خشک فاسد توسط یاسین رامین همسر

در سال ۱۳۹۳ جمعیت هلال احمر ایران به دلیل تصاحب اموال آن سازمان و واردات شیر خشک فاسد از یاسین رامین، همسر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر دولت محمود احمدی‌نژاد شکایت کرد.

در ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ یاسین رامین بازداشت شد. او به واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد در آلمان متهم بود که با شکایت این سازمان، به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی بازداشت شد.

بعد از انتشار این اخبار مهناز افشار به دلیل این اقدام همسرش مورد انتقاد فراوان قرار گرفت و برخی نیز از کور شدن و مرگ نوزادان به دلیل استفاده از شیر خشک فاسد خبر دادند

مهناز افشار بعدها نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت:

«وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که دربارهٔ همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت.

همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.»

مهناز افشار، در آذر ماه ۹۷ اعلام کرد که همسرش از آنچه او «شایعه پراکنی» دربارهٔ پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌داند، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

سرانجام در اردیبهشت ۱۳۹۸ یاسین رامین در دادگاه بدوی به رد مال بین ۱ تا ۲ میلیون یورو با ثبت شرکتی به نام رشد در آلمان و ۱۷ سال زندان (۷ سال زندان قطعی) محکوم شد.

حمایت مهناز افشار از اصلاح‌طلبان در انتخابات

در اسفند ۱۳۹۴ مهناز افشار با انتشار متنی در صفحه توییتر خود رسماً اعلام کرد که در انتخابات مجلس دهم شرکت کرده و به اصلاح‌طلبان رأی می‌دهد. افشار در توئیت خود نوشت: «با تمام آنچه که مشخص است و من هم می‌دانم بهتر است… من به لیست اصلاح‌طلبان رأی می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.»

وی در صفحه اینستاگرام خود نیز با انتشار یادداشتی هفت‌بندی به شهروندان پیشنهاد حمایت از اصلاح‌طلبان را در انتخابات مجلس داد.

جوایز و افتخارات مهناز افشار

  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم ۱۳۹۷
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب ۱۳۹۶
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی ۱۳۹۰
  • برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم ۱۳۹۰
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
  • کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم ۱۳۸۸
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه‌حساب ۱۳۸۶

گالری تصاویر مهناز افشار

مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار

مهناز افشار همراه با دختر و نوه اش

مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار
مهناز افشار

عکس مهناز افشار و دخترش لیا

بیشتر بخوانید:

حواشی و بیوگرافی یاسین رامین همسر مهناز افشار

ویدیو بیوگرافی کامل مهناز افشار و همسرش

جدایی مهناز افشار از شوهرش یاسین رامین + علت جدایی

ماجرای طلاق مهناز افشار از همسرش یاسین رامین (فیلم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا