دسته‌بندی نشده

معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) در یزد + آدرس و تلفن

هتل های یزد

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در ایام نعطیل و طول سال متغیر است

هتل تهرانی یزد

هتل تهرانی یزد هتلی مجهز و باسابقه است که دسترسی خوبی به مراکز و دیدنی‌های مهم یزد دارد. با اقامت در این هتل تا بافت تاریخی یزد ۱۰ دقیقه راه دارید و باغ دولت‌آباد یزد، مسجد جامع، میدان امیرچخماق و محل برگزاری نمایشگاه‌های یزد در دسترس شما است.

هتل رستوران محبوبی هم دارد و موفق شده در بیست و هشتمین جایزه بین‌المللی صنعت توریسم که در سال ۲۰۰۳ در اسپانیا برگزار شد، نشان کیفیت غذا بگیرد.

هتل تهرانی یزد

آدرس هتل تهرانی یزد: یزد، میدان حضرت ابوالفضل (ع)، ابتدای جاده تفت

تلفن هتل تهرانی یزد: 03537215515

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 185000 تومان

divider

هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۸ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به لابی، چایخانه سنتی، کافی شاپ اشاره کرد. هتل موزه فهادان از سری هتل‌های زنجیره‌ای مهر در قلب شهر تاریخی یزد قرار گرفته است.

فهادان در ساختمان تاریخی معروف به خانه تهرانی‌ها در دوره قاجاریه احداث شده و حدود ۲۵۰ سال پیش در اختیار خانواده تجاری به نام تهرانی بوده است.

هتل موزه فهادان به عنوان اولین هتل موزه ایران با ۲۸ اتاق در بافت سنتی و نزدیک به آثار باستانی شهر یزد است و گردشگران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به آسانی به این اماکن دسترسی داشته باشند.

از خصوصیات منحصر به فرد این هتل موزه، وجود گنجینه‌های مختلف از آثار تاریخی و قدیمی است که جذابیت‌های خاصی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

هتل تا آب انبار شش بادگیری ۲ کیلومتر، تا میدان امیر چخماق ۱ کیلومتر، تا باغ دولت آباد ۳ کیلومتر، تا مسجد جامع ۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۷ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۱۰ کیلومتر و تا پایانه مسافربری ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل موزه فهادان یزد

آدرس هتل موزه فهادان: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان، مقابل زندان تاریخی اسکندر

تلفن هتل موزه فهادان: 03536300600

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 264000 تومان

divider

هتل آنتیک ملک التجار یزد

هتل آنتیک ملک التجار یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر یزد واقع در کشور ایران است. هتل ملک‌ التجار یزد در خانه‌ای تاریخی به همین نام تاسیس شده است. این خانه متعلق به فردی به نام حاجی علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده است.

دیوار‌ها و سقف اکثر اتاق‌ها نقاشی شده است که بعضا از آب طلا برای نقاشی‌های زیبا و دیدنی بهره برده‌اند. این آثار هنری از لحاظ اسلوب کاملا با نقاشی‌های عمارت نارنجستان شیراز هماهنگی دارد.

هتل آنتیک ملک التجار اولین هتل خشتی در جهان است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای ۲۳ اتاق است و به دلیل زیبایی‌های منحصر به فردش مکانی ایده‌آل برای میهمانان و گردشگران است.

از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، چایخانه سنتی اشاره کرد. هتل تا آب انبار شش بادگیری ۱ کیلومتر، تا میدان امیر چخماق ۴۷۴ متر، تا باغ دولت آباد ۲ کیلومتر، تا مسجد جامع ۸۲۷ متر، تا ایستگاه راه آهن ۶ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۱۰ کیلومتر و تا پایانه مسافربری ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آنتیک ملک التجار یزد

آدرس هتل آنتیک ملک التجار: یزد، خیابان قیام، بازار پنجه علی

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 290000 تومان

divider

هتل زنبق در یزد

هتل زنبق یکی از بهترین هتل‌های شهر یزد است که در بلوار ورودی شهر واقع شده است. هتل زنبق را در یکی از مناطق آرام و خوش آب و هوای شهر یزد ساخته‌اند تا از سر و صدای شهر دور باشد و مسافران بتوانند چند روزی را دور از مشغله‌های روزانه استراحت کنند.

با این حال، هتل زنبق به فرودگاه و مراکز تجاری و نقاط دیدنی شهر دسترسی آسانی دارد. سبک معماری‌اش هم به گونه‌ای است که با بافت قدیمی و سنتی شهر یزد مطابقت و هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.

هتل زنبق امکانات فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌کند. کلوپ ورزشی، رستوران و فست‌فود در محوطه‌ی هتل که به صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان هستند، پیست دوچرخه‌سواری و… از جمله امکانات هتل زنبق است.

از مزیت‌های ویژه‌ی این هتل که خانواده‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، داشتن زمین بازی و سالن نگه‌داری مخصوص کودکان است که برای پدر و مادرها این امکان را فراهم می‌کند که بدون نگرانی درباره‌ی کودک خود از شهر بازدید کنند و لذت ببرند. فضای سبز هتل، سالن کنفرانس مجهز و ترانسفر فرودگاهی هم از دیگر امتیازات اقامت در هتل زنبق است.

هتل زنبق یزد

آدرس هتل زنبق: یزد، بلوار جمهوری، کوچه جنب نیروگاه زنبق

تلفن هتل زنبق: 0351526092

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 202000 تومان

divider

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، آرایشگاه، خودپرداز، سالن اجنماعات، سالن کنفرانس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل پارسیان صفائیه تا راه آهن یزد ۱۲ دقیقه با ماشین، تا آتشکده یزد ۱۳ دقیقه با ماشین، تا آب انبار شش بادگیری ۱۵ دقیقه با ماشین، تا باغ دولت آباد یزد ۱۶ دقیقه با ماشین، تا مجموعه امیر چخماق یزد ۱۶ دقیقه با ماشین، تا بازار خان یزد ۱۶ دقیقه با ماشین، تا مسجد جامع کبیر یزد ۱۷ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه یزد ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارسیان صفائیه یزد

آدرس هتل پارسیان صفائیه: یزد، صفاییه، میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی

تلفن هتل پارسیان صفائیه: 03538260211

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 320000 تومان

divider

هتل ارگ یزد

هتل ارگ یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، لابی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اعلام حریق، سالن بدنسازی، خشکشویی، نمازخانه، خودپرداز، پارکینگ، اینترنت در قسمت لابی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل ارگ تا راه آهن یزد ۱۲ دقیقه، تا ترمینال مسافربری یزد ۱۳ دقیقه، تا آب انبار شش بادگیری ۱۶ دقیقه، تا آتشکده یزد ۱۶ دقیقه، تا فرودگاه یزد ۱۷ دقیقه، تا باغ دولت آباد یزد ۱۸ دقیقه، تا مجموعه امیر چخماق یزد ۱۸ دقیقه، تا بازار خان یزد ۱۹ دقیقه، تا مسجد جامع کبیر یزد ۲۰ دقیقه، تا مدرسه ضیائیه (زندان اسکندر) ۲۱ دقیقه، تا پارک سرو کهن سال مهریز ۲۷ دقیقه، تا قلعه سریزد مهریز ۲۷ دقیقه، تا مسجد جامع مهریز ۲۸ دقیقه و تا باغ پهلوان پور ۳۲ دقیقه فاصله دارد.

هتل ارگ

آدرس هتل ارگ: یزد، صفائیه ، بلوارشهیدان اشرف، بلوار مناجات، جنب بوستان مهرآوران

تلفن هتل ارگ: 03538285000

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 244000 تومان

divider

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یک هتل چهار ستاره میان‌رده در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۹۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

اتاق‌های هتل باغ مشیرالممالک مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، دستگاه چای‌ساز، مینی‌بار، فضای نشیمن و حمام هستند. فاصله هتل تا باغ دولت آباد ۳ کیلومتر، بازار خان و مسجد جامع یزد ۴ کیلومتر، مجموعه امیرچخماق ۴.۳ کیلومتر، آتشکده زرتشتیان ۶ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۷ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد ۷.۴ کیلومتر است.

هتل باغ مشیرالممالک یزد

آدرس هتل باغ مشیرالممالک: یزد – خیابان انقلاب – بلوار مشیر

تلفن هتل باغ مشیرالممالک: 03535239760

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 348000 تومان

divider

هتل سنتی رویای قدیم شهر یزد

هتل سنتی رویای قدیم یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می توان به لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل رویای قدیم به دلیل موقعیت خود در مرکز شهر یزد دسترسی مسافران را به بافت قدیمی یزد آسان می‌کند. این هتل تور یک روزه داخل شهر، تور کویرنوردی، شن‌درمانی همراه با شترسواری ارائه می‌دهد. هتل از فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی ۱۱ کیلومتر، ۳ کیلومتر از آتشکده‌ی زرتشتیان و ۲ کیلومتر از مجتمع تجاری-تفریحی ستاره یزد فاصله دارد.

 هتل سنتی رویای قدیم شهر یزد

آدرس هتل رویای قدیم : یزد، میدان امیر چخماق، خیابان سلمان فارسی، کوچه شهید کاردی، پارکینگ ۲

تلفن هتل رویای قدیم : 03536272718

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 259000 تومان

divider

هتل فیروزه یزد

هتل فیروزه یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، پارکینگ، کافی‌شاپ و نمازخانه اشاره کرد.

اتاق‌های هتل فیروزه مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند. فاصله هتل تا مسجد جامع یزد ۹۰۰ متر، بازار خان و مجموعه امیرچخماق ۱ کیلومتر، آتشکده زرتشتیان ۲.۵ کیلومتر، باغ دولت آباد ۲.۸ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۵.۲ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد ۱۱.۴ کیلومتر است.

هتل فیروزه یزد

آدرس هتل فیروزه : اول خیابان مهدی

تلفن هتل فیروزه : 03536272901

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 148000 تومان

divider

هتل پارسیان یزد

هتل پارسیان یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر روباز، کافی‌شاپ، رستوران،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های هتل پارسیان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای،‌ مبلمان و حمام خصوصی هستند. این هتل ۳ ستاره یکی از اولین هتل‌های شهر یزد است که در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل دارای امکانات مناسب است و یکی از بارزترین شاخصه‌های آن فضای سبز گسترده و زیبای آن به مساحت ۲۵ هزار متر مربع است.

هتل پارسیان آزادی دسترسی خوبی به میدان امیر چخماق (با فاصله ۷.۸ کیلومتر)، آتشکده زرتشتیان یزد (با فاصله ۵.۶ کیلومتر)، آب انبار شش بادگیر (با فاصله ۶.۵ کیلومتر)، مسجد جامع یزد (با فاصله ۹.۸ کیلومتر)، زندان اسکندر (با فاصله ۱۱ کیلومتر)، موزه آب یزد (با فاصله ۹.۵ کیلومتر) و باغ دولت آباد (با فاصله ۹.۸ کیلومتر) دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد با فاصله ۱۳ کیلومتر است.

هتل پارسیان یزد

آدرس هتل پارسیان آزادی: یزد – بلوارجمهوری اسلامی – جنب بیمارستان افشار

تلفن هتل پارسیان آزادی: 03535253111

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 138000 تومان

divider

هتل سنتی مهر یزد

هتل سنتی مهر یکی از تاریخی‌ترین بناهای یزد است. قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و در فهرست میراث فرهنگی ایران به ثبت رسیده است. بنای خشتی‌ این هتل در دوره قاجار بنا شده و به خانه زرگر یزدی معروف بوده است.

مجموعه از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، بادگیرهای بلند، تالار بزرگ، سرداب زیبا و فعال، هشتی، شیشه‌های رنگی، درهای چوبی، پشت‌بامی دیدنی و مشرف به بافت تاریخی یزد با چشم‌اندازی وسیع تشکیل‌شده است.

همه‌ی چیزهایی که احساس خوب در خانه بودن می‌دهند در هتل سنتی مهر برقرار است. هتل در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و در کنار بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر یزد ازجمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل قرار دارد و از همه نظر برای اقامت انتخاب خوبی است.

هتل سنتی مهر یزد

آدرس هتل سنتی مهر: یزد، خیابان قیام، کوچه لب خندق

تلفن هتل سنتی مهر: 035362274001

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 264000 تومان

divider

هتل سنتی کوروش یزد

هتل سنتی کوروش یزد با قدمتی ۴۰۰ ساله و معماری و تجهیزات کاملا سنتی و در عین حال مجهز به کلیه امکانات رفاهی و مدرن، در محل خانه تاریخی حاج علی اکبر نجفی یزدی در مرکز بافت سنتی شهر واقع است.

این هتل ۳ ستاره با معماری اصیل در فضای زیبا و با امکاناتی هم چون رستوران، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس متوسط، چایخانه سنتی و… آماده ارائه سرویس به میهمانان گرامی است.

هتل سنتی کوروش یزد

آدرس هتل سنتی کوروش: یزد، خیابان امام خمینی، محله فهادان، نرسیده به زندان اسکندر، مقابل سازمان صنایع دستی و گردشگری

تلفن هتل سنتی کوروش: 03516203560

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 150000 تومان

divider

هتل سنتی مظفر یزد

هتل سنتی مظفر در محله خلف باغ از بناهای قدیمی یزد است، در دوره قاجار برای تاجری به اسم مظفر ساخته‌شده و بیشتر از ۲۰۰ سال قدمت دارد.

بنای هتل که برای ساختش از خشت و گل استفاده‌شده شامل پنج‌دری، بادگیر و تالاری باشکوه، زورخانه‌ی سنتی، کافه و سفره‌خانه سنتی است. هر اتاقش دارای فضای کوچکی بنام بالاخانه برای نگهداری اشیا با ارزش و یک انباری است.

حیاط خانه مظفر هم با حوض بزرگ وسطش بخشی از زیبایی‌های آن است. بنای هتل در سال ۱۳۸۸ بازسازی و به‌روز شده و فاصله‌ی کمی با جاذبه‌های گردشگری یزد دارد. کمتر از پانزده دقیقه می‌توانید به فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن برسید.

هتل سنتی مظفر یزد

آدرس هتل سنتی مظفر : یزد، میدان آزادی، خیابان مطهری شمالی، کوچه خلفِ باغ، جنب مخابرات

تلفن هتل سنتی مظفر : 03516227783

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 138000 تومان

divider

هتل کاروان یزد

هتل کاروان، هتلی تازه‌ساز است که موقعیت خوبی از نظر جغرافیایی دارد. با اقامت در این هتل فاصله‌ی شما تا فرودگاه با ماشین کمتر از پنج دقیقه و به اماکن تاریخی مثل زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، موزه سکه، مسجد جامع، میدان امیرچخماق و باغ دولت‌آباد کمتر از ۱۵ دقیقه است.

هتل باغ باصفایی هم دارد که فضایی کاملا آرام به وجود آورده و خستگی روز را در آن می‌توان به در کرد. رستوران محبوبی هم دارد که می‌توانید در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید.

هتل کاروان یزد

آدرس هتل کاروان : یزد، بلوار آزادگان، جاده فرودگاه، هتل کاروان، مجتمع توریستی کاروان

تلفن هتل کاروان : 03537210511

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 138000 تومان

divider

هتل خاتم یزد

هتل خاتم موقعیت جغرافیایی خوبی برای گردشگران دارد. ظرف پنج دقیقه به بافت قدیمی شهر که دیدنی‌های یزد را در خود جا داده می‌رسید و هفت دقیقه با فرودگاه و پنج دقیقه با راه‌آهن فاصله‌ دارید.

بدون نیاز به خودروی شخصی می‌شود به سمت دیدنی‌های یزد قدم زد و از محله‌ی قدیمی فهادان و مسجد جامع و میدان امیر چخماق و آثار تاریخی دیگر دیدن کرد. پس با اقامت در این هتل دغدغه عبور و مرور نخواهید داشت و با توجه به امکاناتی که برای مسافران دارد، سفر راحتی را تجربه خواهید کرد.

هتل خاتم یزد

آدرس هتل خاتم : یزد، دروازه قرآن، ابتدای بلوار جمهوری، کوچه قندهاری

تلفن هتل خاتم : 03515235001

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 243000 تومان

divider

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد در قدیم با نام خانه‌ی گلشن شناخته می‌شده و ساختمانش متعلق به دوره‌ی قاجار است. این ساختمان تا قبل از سال ۵۷ به عنوان منزل مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و بعد از چند سال متروک بودن، در سال ۷۹ روند بازسازی‌ آن آغاز شد و در سال ۸۲ به عنوان هتل لاله به بهره‌برداری رسید.

این هتل که در نوع خود یکی از جاهای دیدنی یزد است، تلفیقی زیبا از معماری و هنر سنتی و امکانات و تجهیزات مدرن است. هتل لاله‌ی یزد با محوطه‌ی بسیار زیبا و امکانات کامل و خوبش همواره بین گزینه‌های اصلی مسافران برای اقامت بوده است.

هتل لاله یزد

آدرس هتل لاله یزد : یزد، بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن

تلفن هتل لاله یزد : 03536225048

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 160000 تومان

divider

هتل سنتی رز یزد

هتل سنتی رز یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، سرویس اتاق و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند.

هتل سنتی رز تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد ۹۶۷ متر، تا آبشار دره گاهان ۳۸ کیلومتر، تا مجموعه خان ۹۰۰ متر، تا رستوران ابوالمعالی ۳ کیلومتر، تا مرکز خرید آریا ۹ کیلومتر، تا آتشکده زرتشتیان یزد ۱ کیلومتر، تا بازار خان ۱.۲ کیلومتر، تا باغ دولت آباد ۲.۵ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن ۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۹ کیلومتر و تا پایانه مسافربری ۱۰.۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل سنتی رز یزد

آدرس هتل سنتی رز یزد : یزد، میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام، انتهای کوچه فرهنگ

تلفن هتل سنتی رز یزد : 03536228754

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 255000 تومان

divider

هتل لب خندق یزد

هتل لب خندق خانه‌ای تاریخی مربوط به دوره‌ی قاجار و متعلق به خاندان طیبی بوده است. بنا را در سال ۱۳۸۹ مرمت کرده و تغییر کاربری داده‌اند.

لب خندق به بافت قدیمی و بازار نزدیک است و در نزدیکی میدان تاریخی امیرچخماق، خیابان قیام و کنار بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر یزد ازجمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجه علی، بازار شاهزاده فاضل و هتل تاریخی مهر قرار دارد.

با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز و دیدنی‌های مهم دسترسی پیدا کنید. هتل لب خندق از دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان، بادگیر، تالار، هشتی و پشت‌بام مشرف‌به بافت تاریخی و متصل به بام‌های اطراف تشکیل‌شده است.

هتل لب خندق یزد

آدرس هتل لب خندق یزد: یزد؛ خیابان قیام، کوچه لب خندق

تلفن هتل لب خندق یزد : 03536226003

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 239000 تومان

divider

هتل اطلس یزد

هتل اطلس در سال ۱۳۸۲ افتتاح‌شده و برای کسانی که دغدغه رفت‌ وآمد دارند مکان مناسبی است. فاصله‌اش تا فرودگاه، ترمینال و راه‌آهن پنج دقیقه است و دسترسی خوبی به مکان‌های تاریخی دارد.

از هتل راحت می‌توانید به نارین قلعه، چشمه غربال‌بیز، کاروانسرای خان، آب‌انبار عقاب کوه، آبشار دره گاهان، آتشکده زرتشتیان، موزه‌ی آبگینه و سکه و چند اماکن تاریخی دیگر بروید و بی‌دردسر از آن‌ها بازدید کنید.

هتل اطلس یزد

آدرس هتل اطلس یزد: یزد، بلوارشهید صدوقی

تلفن هتل اطلس یزد : 03537247100

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 151000 تومان

divider

هتل ادیب الممالک یزد

هتل ادیب الممالک یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر یزد واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، رستوران، کافی شاپ و صندوق امانات اشاره کرد. این هتل سنتی بیش از ۲۰۰ سال عمر دارد و متعلق به دوران قاجار است.

معماری دوره قاجار که با شاه‌نشین و سرداب و حیاطی با صفا همراه شده در کنار حمام سنتی که شامل خزینه و حوضچه‌های دست‌نخورده است، به جذابیت‌های این هتل افزوده است. رستوران سنتی هتل ادیب‌الممالک نیز با غذاهای سنتی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل ادیب الممالک در بافت تاریخی یزد واقع‌شده و دسترسی مناسبی به بناهای تاریخی مثل مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، موزه سکه، زندان اسکندر و بازار سنتی دارد.

هتل تا مسجد جامع یزد ۴ دقیقه پیاده، تا مجموعه امیرچخماق ۱۰ دقیقه پیاده، تا باغ دولت‌آباد و آتشکده یزد ۱۰ دقیقه با ماشین، تا راه‌آهن یزد ۱۵ دقیقه ماشین و تا ترمینال مسافربری و فرودگاه نیز حدود ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل ادیب الممالک

آدرس هتل ادیب الممالک یزد: یزد، خیابان قیام، کوچه لب خندق، پلاک ۸۳

تلفن هتل ادیب الممالک یزد : 03516229324

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 222000 تومان

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس در شهر کیش + آدرس و تلفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا