دسته‌بندی نشده

معرفی ۲۰ هتل لوکس و شیک در تهران + آدرس و تلفن

هتل های تهران

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در طول سال و ایام تعطیل متغیر می باشد

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر تهران واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۵۲ اتاق دارد و از جمله مهمترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی‌نت، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، استخر و آژانس مسافرتی اشاره کرد.

هتل پارسیان استقلال یکی از با سابقه‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر تهران است که در مجاورت بزرگراه چمران، نمایشگاه بین‌المللی تهران و خیابان ولی عصر قرار دارد و به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی دارد.

اتاق‌هایهتل پارسیان استقلال مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و حمام هستند. همچنین هتل دارای چندین رستوران ایرانی و بین‌المللی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ است.

فاصله هتل پارسیان استقلال تا میدان ونک ۶ کیلومتر، میدان انقلاب ۱۴.۲ کیلومتر، میدان آزادی ۱۷.۵ کیلومتر، کاخ سعدآباد ۳.۳ کیلومتر، بازار تجریش ۴ کیلومتر، پل طبیعت ۵.۲ کیلومتر، کاخ نیاوران ۹.۵ کیلومتر، برج میلاد تهران ۱۰.۵ کیلومتر، کاخ گلستان ۱۴.۶ کیلومتر و بازار تهران ۱۶ کیلومتر است.

ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز هرکدام به ترتیب در فواصل ۱۸ ، ۲۰ و ۶۰ کیلومتری از هتل قرار دارند.

پارسیان استقلال تهران

آدرس هتل پارسیان استقلال : تهران – تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر

تلفن هتل پارسیان استقلال : 02122660011

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 450000 تومان

divider

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی که قدمتش به‌ پیش از انقلاب می‌رسد، از هتل‌های محبوب تهران است. این هتل برجی است در نقطه‌ی خوش آب‌وهوای شهر، مجاور اوین و نزدیک به کوه‌های توچال. از آن بالا کل تهران قابل رویت است اما از آلودگی‌اش اثری نیست.

اگر به کسی که هتل پارسیان آزادی را نمی‌شناسد بگوییم اسم هتل قبلاً هایت بوده اعتمادش سریع جلب می‌شود اما بااینکه اسم هتل تغییر کرده محبوبیتش همچنان برقرار است.

هتل پارسیان آزادی همه‌ی خوبی‌های یک هتل را باهم دارد؛ مدرن است و طراحی زیبایی دارد. هر چیزی که بخواهید در آن پیدا می‌شود. فروشگاه و آرایشگاه و خشک‌شویی و گالری هنری در آن وجود دارد.

چند کافه و رستوران برای طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی دارد و هوایش خوب است. هتل در کنار اتوبان چمران واقع شده و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد.

چشم‌اندازش به کوه‌ها و شهر عالی است. مجموعه‌ی ورزشی، استخر و سونا و حمام سنتی‌اش علاقه‌مندان زیادی دارد و هر جور اتاقی که بخواهید در آن پیدا می‌شود. با این‌همه چیزی از سروصدای شهر شلوغ در تمامی هتل نخواهید شنید.

هتل پارسیان آزادی تهران

آدرس هتل پارسیان آزادی : تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

تلفن هتل پارسیان آزادی : 02122344458

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 580000 تومان

divider

هتل هما تهران

هتل هما با برجی بلند و پنجره‌های بی‌شماری که رو به منظره‌ی شهر و کوه‌های البرز باز می‌شوند از هتل‌های محبوب تهران است. این هتل در سال ۱۳۵۱ تأسیس‌شده و از آن زمان تا به حال به خاطر امکانات خوب و موقعیت جغرافیایش، پذیرای مسافران بی‌شماری بوده است.

هتل هما در چند قدمی میدان ونک، مهم‌ترین میدان تهران قرار دارد و به همین خاطر دسترسی به‌جاهای مختلف شهر از این هتل آسان است. قدم زدن در خیابان ولی‌عصر یکی از علاقه‌مندی‌های تهرانی‌ها و مسافران این شهر است.

با اقامت در هتل هما می‌توانید در خیابان ولیعصر قدم بزنید و سر راه خود از مراکز خرید، پارک‌های ملت و ساعی و موزه‌هایی مثل تماشاگه زمان و موزه‌ی پول دیدن کنید.

هتل هما فقط همان برج بلند و پنجره‌های بی‌شمار نیست، فضای باز دلپذیر با حوضی زیبا دارد که می‌توان شب‌ها از آن استفاده کرد. کافه و رستورانی که غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌کند، سالن ورزشی، استخر و سونا و امکانات ماساژ هم از دیگر جذابیت‌های هتل هما است.

هتل هما تهران

آدرس هتل هما: تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی

تلفن هتل هما : 02143969

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 520000 تومان

divider

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر تهران واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۰۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس به اینترنت، تلویزیون و حمام مجهز شده‌اند. هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران ۱۴ دقیقه، تا برج میلاد تهران ۱۵ دقیقه، تا میدان آزادی تهران ۱۸ دقیقه، تا ترمینال مسافربری غرب تهران ۲۰ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد ۲۱ دقیقه، تا مصلی تهران ۲۱ دقیقه، تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران ۲۴ دقیقه، تا میدان انقلاب تهران ۲۴ دقیقه، تا میدان ولی عصر تهران۲۶ دقیقه، تا ایستگاه راه آهن تهران ۲۸ دقیقه، تا ترمینال مسافربری شرق تهران ۳۵ دقیقه، تا ترمینال مسافربری جنوب تهران ۳۷ دقیقه و تا بازار بزرگ تهران ۳۷ دقیقه فاصله دارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

آدرس هتل اسپیناس پالاس : تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

تلفن هتل اسپیناس پالاس : 02183845000

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 783000 تومان

divider

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس در بافت قدیمی تهران، در محبوب‌ترین بلوار یعنی بلوار کشاورز واقع‌شده است، بلواری که بیشتر از هرکجای تهران هوای عابران پیاده را دارد.

هتل اسپیناس، لوکس، مدرن و تازه‌ساز است و امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی زیادی دارد. رستوران فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و رستوران سنتی دارد که با الهام از معماری یزد و بافت این شهر ساخته‌شده است.

کافه‌‌ی هتل چشم‌اندازی به بلوار سرسبز کشاورز دارد و مجموعه‌ی بدن‌سازی و ماساژ، استخر و سونا و دیگر امکاناتش موردعلاقه‌ی مهمان‌ها است. رفتار خوب کارکنان یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل است.

در کنار همه‌ی این‌ها، موقعیت جغرافیایی‌ هتل اسپیناس بر محبوبیت آن افزوده است. با اقامت در این هتل که در دل شهر واقع‌شده، زندگی در تهران را تجربه خواهید کرد، به پارک لاله و موزه‌ی هنرهای معاصر، موزه‌ی فرش، میدان ولیعصر و مراکز خریدش، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایشان نزدیک خواهید بود و بدون نیاز به ماشین می‌توانید پیاده و سر فرصت، دیدنی‌های پایتخت را ببینید.

هتل اسپیناس تهران

آدرس هتل اسپیناس : تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین

تلفن هتل اسپیناس : 02175675

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 592000 تومان

divider

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۱۳۵ اتاق و ۱۵ سوئیت دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، جکوزی و سونای خشک، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌هایهتل پارسیان اوین مجهز به سیستم تهویه مطبوع،‌ تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، مینی‌بار، چای‌ساز و حمام خصوصی هستند.

اگر از شلوغی شهر، آلودگی و سر و صدایش خسته‌اید و می‌خواهید حتی در تهران هم هوای تمیز تنفس کنید، هتل اوین جای خوبی برای اقامت است.

هتل پارسیان اوین به اوین و درکه، سعادت‌آباد و ولنجک که از محله‌های کوهستانی تهران‌ هستند نزدیک است و تا بام تهران و میدان درکه فاصله کمی دارد. اتوبان چمران هم در دسترس شما است و نمایشگاه دائمی تهران در چند قدمی هتل قرار دارد.

اتاق‌های راحت، فضای باز، رستوران کنار استخر، رستوران چینی، قنادی، فروشگاه، مجموعه‌ی ورزشی و زمین تنیس و کافه از جذابیت‌های این هتل است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی مهرآباد با فاصله ۱۷ کیلومتر است.

هتل پارسیان اوین تهران

آدرس هتل پارسیان اوین : تهران، بزرگراه یادگار امام، خروجی چمران جنوبی، هتل پارسیان اوین

تلفن هتل پارسیان اوین : 02127400

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 460000 تومان

divider

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۲۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران گردون، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های هتل پارسیان انقلاب مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند. اگر بخواهید در بافت قدیمی شهر اقامت داشته باشید، به اداره‌ها و مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نزدیک باشید و خیلی در قید و بند رفت‌ و آمد نباشید، هتل انقلاب تهران انتخاب خوبی برای اقامت است.

هتلی در خیابان طالقانی که نزدیک به چهل سال از ساخت آن می‌گذرد و قبل از انقلاب، رویال گاردن نام داشته و تجربه‌ی زیادی در هتلداری دارد. از هتل پارسیان انقلاب می‌توانید پیاده راهی جاهای مختلف شوید، ولیعصر را پایین بروید و به تئاتر شهر و پارک دانشجو و راسته‌ی کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌ها برسید یا ولیعصر را بالا بروید و میدان و سینماهای قدس و استقلال را مقابل خود ببینید یا در بلوار کشاورز قدم بزنید.

هتل پارسیان انقلاب سه رستوران دارد، رستوران گردون، رستوران نارون و رستوران پارسه که انواع غذا‌های ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند. اولین رستوران گردان تهران متعلق به هتل انقلاب است.

قبل از اینکه تعداد برج‌ها در تهران زیاد شود از این رستوران گردان، کل تهران قابل رویت بود. البته هنوز هم دید خوبی به شهر دارد و محبوب است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی مهرآباد با فاصله ۱۰.۸ کیلومتر است.

هتل پارسیان انقلاب تهران

آدرس هتل پارسیان انقلاب : تهران، خیابان طالقانی‌، حدفاصل حافظ و ولی‌عصر

تلفن هتل پارسیان انقلاب : 02188937251

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 365000 تومان

divider

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۲۳۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، صرافی، تاکسی سرویس، سالن همایش، کافی‌نت، آرایشگاه، فروشگاه، صنایع دستی، قنادی، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل بزرگ تهران با قرار گرفتن در قلب تهران بزرگ، محلی بسیار مناسب برای دسترسی به بیشتر مراکز تجاری و اداری است. فاصله هتل تا میدان انقلاب ۴.۵ کیلومتر، میدان ونک ۶.۸ کیلومتر، میدان آزادی ۱۲ کیلومتر، پل طبیعت ۶.۵ کیلومتر، کاخ گلستان ۶.۷ کیلومتر، بازار تهران ۷.۶ کیلومتر، برج میلاد تهران ۹.۵ کیلومتر، بازار تجریش ۱۱.۲ کیلومتر، کاخ سعدآباد ۱۲ کیلومتر و کاخ نیاوران ۱۴.۲ کیلومتر است. ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز هرکدام به ترتیب در فواصل ۸.۵ ، ۱۴.۴ و ۶۰ کیلومتری از هتل قرار دارند.

هتل بزرگ تهران

آدرس هتل بزرگ تهران : تهران – خیابان ولیعصر – ابتدای مطهری – شماره ۳۹۱

تلفن هتل بزرگ تهران : 02181000

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 436000 تومان

divider

هتل بزرگ فردوسی تهران

هتل بزرگ فردوسی یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۲۳۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به رستورانهای متنوع سنتی، ایرانی، فرنگی و بوفه، تالارهای متعدد جشن و ضیافت، سالن همایش پیشرفته، استخر، جکوزی، ماساژ، مجموعه‌های ورزشی، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های هتل بزرگ فردوسی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند. هتل در مرکز فرهنگی و تجاری تهران در نزدیکی بازار بزرگ و مجاورت موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو قرار دارد.

هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی در ۲۲۰۰۰ مترمربع تاسیس و به طور مرتب گسترش یافته، بازسازی و نوسازی می‌شود. این هتل دارای سه رستوران (رستوران زیتون، رستوران فرانسوی و سالن صبحانه‌خوری) دارد که انواع غذا‌های ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه مهرآباد با فاصله ۱۲.۵ کیلومتر است.

هتل بزرگ فردوسی

آدرس هتل بزرگ فردوسی : تهران، بالاتر از میدان توپخانه، خیابان فردوسی، سمت چپ، خیابان کوشک مصری

تلفن هتل بزرگ فردوسی : 02161016

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 482000 تومان

divider

هتل پارسیان کوثر تهران

هتل پارسیان کوثر یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۹۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ورزشی،‌ مرکز خرید، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت،‌ مینی‌بار، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند. هتل کوثر در کوچه‌ای دنج در نزدیکی میدان ولیعصر واقع‌شده است و به مراکز خرید اصلی شهر و خطوط مترو و اتوبوس‌رانی نزدیک است.

هتل پارسیان کوثر مناسب کسانی است که برای خرید، کار اداری یا انجام کارهای بیمارستانی به تهران سفرکرده‌اند یا علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی هستند.

خیابان ولیعصر، محبوب‌ترین خیابان تهران در دسترس شما است و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌های کریم‌خان و سینماهای آفریقا، استقلال و قدس در چند قدمی هتل قرار دارند. پارک لاله و موزه‌ی هنرهای معاصر فاصله کمی با این هتل دارند. چندین رستوران (رستوران‌ زند و رستوران سنتی دلشدگان ) با انواع غذا‌های ایرانی و بین المللی و سالن‌های چندمنظوره از دیگر امکانات هتل است.

هتل پارسیان کوثر تهران

آدرس هتل پارسیان کوثر : تهران، میدان ولی‌عصر ، مقابل اداره پست

تلفن هتل پارسیان کوثر : 02188908371

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 330000 تومان

divider

هتل آرامیس تهران

هتل آرامیس یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران واقع در کشور ایران است. هتل آرامیس، ۸۴ واحد اقامتی متنوع دارد و شما برای انتخاب واحد اقامتی‌ خود گزینه‌های متعددی دارید.

اتاق‌های هتل آرامیس مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، مبلمان و حمام خصوصی هستند. این هتل ۴۵ سال سابقه و تجربه در هتلداری دارد و یکی از هتل‌های خوب و با کیفیت شهر تهران است.

از ویژگی‌های خوب هتل آرامیس می‌توان به رستوران مجلل چوچاق در طبقه‌ی دوم هتل اشاره کرد که حدوداً برای ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران می‌توانید غذاهای لذیذ و محلی گیلان را میل کنید.

کافی‌شاپ هتل آرامیس، فضایی بسیار دنج و دلنشین دارد و شما می‌توانید نوشیدنی‌های بین‌المللی متنوعی را در این کافی‌شاپ امتحان کنید. اگر اهل تجربه‌ی مزه‌های جدید نیستید، قهوه‌ سفارش بدهید و مطمئن باشید قهوه‌ی این کافی‌شاپ یکی از باکیفیت‌ترین قهوه‌های تهران است که با مدرن‌ترین دستگاه‌های قهوه‌ساز ساخته شده است.

با اقامت در هتل آرامیس می‌توانید بعد از ظهرها در بلندترین خیابان تهران و خاورمیانه قدم بزنید و درخت‌های چنار معروفش را ببینید و از مغازه‌های متنوع و ویترین‌های رنگارنگشان لذت ببرید.

یکی از جالب‌ترین سرویس‌های هتل آرامیس به مهمانانش این است که هزینه‌ی حمل و نقل مهمان‌ها را از هر نقطه‌ای از تهران به طرف هتل، پرداخت می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی مهر آباد با فاصله ۱۴.۱ کیلومتر است.

 هتل آرامیس تهران

آدرس هتل آرامیس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه دانش کیان

تلفن هتل آرامیس : 02188933402

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 450000 تومان

divider

هتل ایبیس (اکسیس) تهران

هتل ایبیس (اکسیس) یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۹۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، صندوق امانات، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

فاصله زمانی هتل ایبیس تا مرکزشهر با وسایل نقلیه عمومی، تاکسی و اتوبوس ۴۵ دقیقه است. هتل ایبیس از هتل‌های اطراف فرودگاه امام خمینی است، مسافرانی که به هر دلیل مایل هستند تا در نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشند، هتل ایبیس انتخاب مناسبی است. هتل تا برج میلاد ۵۵ دقیقه با خودرو، تا ایستگاه راه آهن ۴۶ دقیقه با خودرو و تا میدان آزادی ۴۷ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

هتل ایبیس (اکسیس) تهران

آدرس هتل ایبیس : کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس(تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، روبروی ترمینال مسافری شماره یک، هتل‌های بین‌المللی فرودگاه امام خمینی(ره)

تلفن هتل ایبیس : 02155677900

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 400000 تومان

divider

هتل المپیک تهران

هتل المپیک یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تهران است. این هتل ۹۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به مجموعه‌ی ورزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، شطرنج و زمین چمن مصنوعی فوتبال اشاره کرد.

اقامت در هتل المپیک در شمال غرب تهران، مشرف‌به پارک جنگلی چیتگر با چشم‌اندازی به دماوند و رشته‌کوه‌های البرز، تجربه‌ای متفاوت است. کمی آن‌طرف‌تر دریاچه‌ی چیتگر قرار دارد که با اینکه کمتر از ده سال از تولدش می‌گذرد، از محبوب‌ترین مناطق تفریحی برای مردم تهران است.

اگر حوصله‌ی شلوغی و سروصدای تهران را ندارید و جایی آرام با هوایی سالم‌تر می‌خواهید هتل المپیک انتخاب خوبی است. این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد و بزرگراه‌های اصلی شهر دارد.

رستوران‌های ایرانی و فرنگی، سفره‌خانه‌ی سنتی و کافه، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، آرایشگاه و بانک و قنادی از دیگر امکانات هتل المپیک است. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی مهرآباد با فاصله ۹.۵ کیلومتر است.

هتل المپیک تهران

آدرس هتل المپیک : اتوبان تهران- کرج، ورودی غربی، مجموعه ورزشی آزادی

تلفن هتل المپیک : 02144739300

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 413000 تومان

divider

هتل مارلیک تهران

هتل مارلیک یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر تهران واقع در کشور ایران است. این هتل ۸۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اعلام حریق و خشکشویی اشاره کرد.

هتل مارلیک در سال ۱۳۴۲ در خیابان مفتح تهران تاسیس شد. این هتل با سرمایه‌ای قابل توجه در سال ۱۳۹۲ بطور کامل بازسازی شده و مجهز یه انواع امکانات رفاهی لازم شده است.

هتل مارلیک تا میدان ولی عصر تهران ۷ دقیقه با ماشین، تا میدان انقلاب تهران ۱۲ دقیقه با ماشین، تا مصلی تهران ۱۲ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری بیهقی تهران ۱۵ دقیقه با ماشین، تا نمایشگاه بین المللی تهران ۲۰ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری شرق تهران ۲۱ دقیقه با ماشین، تا بازار بزرگ تهران ۲۲ دقیقه با ماشین، تا برج میلاد تهران ۲۳ دقیقه با ماشین، تا ایستگاه راه آهن تهران ۲۵ دقیقه با ماشین، تا میدان آزادی تهران ۲۵ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری جنوب تهران ۲۷ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری غرب تهران ۲۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه مهرآباد ۲۹ دقیقه با ماشین، تا نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ۳۹ دقیقه با ماشین، تا پارک جنگلی جهان نما کرج ۴۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه امام خمینی ۵۶ دقیقه با ماشین، تا باغ پرندگان کرج ۵۹ دقیقه با ماشین، تا کاخ مروارید ۶۵ دقیقه با ماشین، تا امامزاده محمد شمشک ۷۰ دقیقه با ماشین، تا آبشار هفت چشمه ۷۹ دقیقه با ماشین، تا پیست اسکی شمشک ۸۴ دقیقه با ماشین و تا پیست اسکی شمشک ۸۴ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل مارلیک تهران

آدرس هتل مارلیک : تهران، خیابان مفتح، نبش خیابان سمیه

تلفن هتل مارلیک : 02188328001

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 330000 تومان

divider

هتل شهر تهران

هتل شهر در ورودی شرق تهران واقع‌شده و از هوای آلوده‌ی مرکز شهر، دور است. هتل در دامن جنگل سرسبز سرخه‌حصار قرار دارد و دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی ازجمله استخر و سالن ورزش و رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی است.

با اقامت در این هتل دسترسی به بزرگراه‌های اصلی شهر و خط یک اتوبوس‌های تندرو تهران که تهران‌پارس را به پایانه آزادی متصل می‌کند، آسان خواهد بود.

هتل شهر تهران

آدرس هتل شهر : تهران، سه‌راه تهران پارس، اول خیابان دماوند، پلاک ۱۴۳۶

تلفن هتل شهر : 0217770004

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 274000 تومان

divider

هتل مروارید تهران

هتل مروارید در میدان هفت‌تیر موقعیت ویژه‌ای دارد. در چند قدمی بزرگراه مدرس واقع‌شده که مرکز شهر را به شمال و بزرگراه‌های مهم دیگر وصل می‌کند.

ایستگاه مترو هفت‌تیر در چند قدمی است و بنابراین می‌توان کمتر از نیم ساعت به تجریش یا بازار تهران رسید و دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر داشت.

وفور تاکسی و خط‌های اتوبوس‌رانی هم تکمیل‌کننده‌ی این موقعیت ویژه هستند. نزدیکی هتل مروارید به خیابان کریم‌خان، کافه‌ها و کتاب‌ فروشی‌هایش، دسترسی آسان به میدان ولیعصر، موزه‌ی جواهرات، موزه‌ی فرش، موزه‌ی پست، مرکز خرید یاس و خیابان بهار که شامل بازار مانتو، لباس شب و لباس کودک می‌شود، از دیگر مزیت‌های موقعیت جغرافیایی هتل مروارید است.

از سوی دیگر، هتل مروارید با قدمتی بیشتر از پنجاه سال، خود را کاملاً به‌روز نگه‌داشته و رستوران ایرانی، فست‌فود و کافه‌اش محبوب اهالی منطقه است.

هتل مروارید تهران

آدرس هتل مروارید : تهران، میدان هفت تیر، روبروی مسجد الجواد

تلفن هتل مروارید : 02188300750

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 375000 تومان

divider

هتل آساره تهران

هتل آساره هتلی نسبتاً تازه‌ساز است که فاصله‌ی کمی با خیابان و میدان آزادی دارد. با اقامت در این هتل، اماکن مهم شهر، برج آزادی و دیدنی‌هایش، میدان انقلاب و سازمان‌ها و بیمارستان‌های مهم و فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) در دسترس شما هستند.

برای رفت‌و‌آمد در شهر می‌توانید به‌ راحتی از خطوط مترو و بی‌آرتی و تاکسی استفاده کنید و سریع به مقصد برسید، به بازار تهران و مراکز خرید راحت رفت‌وآمد کنید و دغدغه‌ی ترافیک نداشته باشید.

هتل آساره یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین هتل‌های شهر تهران با فضایی آرام است که رستوران، کافه، سالن‌های چندمنظوره و مجموعه‌ی ورزشی‌اش به جذابیت‌های آن اضافه کرده است.

هتل آساره تهران

آدرس هتل آساره : تهران، خیابان آزادی، مقابل دانشکده‌ی دامپزشکی

تلفن هتل آساره : 66564555

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 435000 تومان

divider

هتل هالی تهران

هتل هالی تهران درسال ۱۳۳۰ تاسیس شده است. این هتل با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی سریع به خیابان‌های اصلی، سازمان‌های دولتی و غیردولتی، بیمارستان، پارک‌ها، سینما، تالارها و بناهای تاریخی (موزه) را میسر ساخته است.

هتل هالی تهران

آدرس هتل هالی : خیابان استاد نجات‌اللهی، بین سمیه و طالقانی، کوچه‌ی بیمه، هتل هالی

تلفن هتل هالی : 88808195

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 322000 تومان

divider

هتل بلور تهران

هتل دو ستاره‌ی بلور در اصلی‌ترین نقطه‌ی مرکز پایتخت واقع شده که موجب تسهیل دسترسى به بازار های پایتخت و اداره هاى مرکزى شده است.

این هتل دارای امکاناتی از قبیل تالار و رستوران‌هایى با محیط آرام و دلپذیر با سرو انواع غذاهاى ایرانى و فرنگى است که آماده‌ی پذیرایی از مهمانان شما در سمینار، جشن‌ها و مراسم مختلف شما عزیزان هستند. هتل در محدوده‌ی طرح ترافیک تهران قرار دارد.

هتل دو ستاره‌ی بلور درسال ۱۳۴۰ شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۱ بازسازی شد. هتل در مرکز شهر قرار دارد و از سمت شمال به میدان آرژانتین، از سمت شرق به میدان هفتم تیر، از سمت غرب به میدان ولیعصر و از سمت جنوب به میدان فردوسی دسترسی دارد.

هتل بلور تهران

آدرس هتل بلور : خیابان سپهبد قرنی، تقاطع پل کریم خان، پلاک ۲۰۱

تلفن هتل بلور : 88828981

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 290000 تومان

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) کیش + آدرس و تلفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا