دسته‌بندی نشده

معرفی ۱۵ رمان عاشقانه و پرفروش خارجی

معرفی رمان‌های پرطرفدار عاشقانه خارجی

1. رمان من پیش از تو

از: جوجو مویز، مریم مفتاحی

راوی: مریم پاک ذات

 رمان من پیش از تو ، رمان های پر طرفدار عاشقانه
من پیش از تو

معرفی رمان من پیش از تو : رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای‌ست که در خاطره‌ها می‌ماند.

نوشته های مشابه

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی رمان عاشقانه من پیش از تو + خلاصه داستان


2. رمان پس از تو

از: جوجو مویز، مهدی صائمی

ناشر: انتشارات پر

 ، رمان پس از تو ، رمان های پر طرفدار عاشقانه
رمان پس از تو

معرفی رمان پس از تو : رمان پس از تو در ادامه رمان پرفروش من پیش از تو توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

مسئله‌ای که جوجو مویز (Jojo Moyes) در کتاب پس از تو بر آن تمرکز دارد نیز توانایی انسان در بازسازی زندگی خود پس از اتفاقات غم‌انگیز و از دست دادن‌هاست.

در این کتاب می‌خوانیم که لوئیزا چگونه بر اندوهی که زندگی‌اش را احاطه کرده فائق می‌آید. در این کتاب نیز همچنین اتفاقات شگفت‌انگیز زیادی می‌افتد و شخصیت‌های قدیمی در فضاهای جدیدی با هم روبرو می‌شوند.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی و خلاصه داستان رمان عاشقانه پس از تو


3. رمان ملت عشق

از: الیف شافاک، راضیه عبدلی

ناشر: نشر روزگار

رمان ملت عشق

معرفی کتاب ملت عشق (چهل قانون عشق) : کتاب ملت عشق (چهل قانون عشق)، اثر شگفت‌انگیز الیف شافاک، رمانی فلسفی، عاشقانه و عرفانی در مورد مولانا و شمس است که مفهومی بسیار عمیق و ماندگار دارد.

خواندن این رمان بی‌تردید به همه‌ی ما کمک می‌کند که به خودمان، به دیگران و جهانی که از هر سو ما را محاصره کرده، عمیق‌تر نگاه کنیم و زیباتر و بهتر از قبل زندگی کنیم.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی کتاب جذاب ملت عشق + خلاصه داستان


4. رمان باز هم من

از: جوجو مویز، فریبا جعفری نمینی

ناشر: انتشارات نسل نواندیش

کتاب باز هم من

معرفی کتاب باز هم من : کتاب باز هم من جدیدترین اثر جوجو مویز در هفته اول انتشار خود در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت. نویسنده انگلیسی این بار، باز هم به سراغ شخصیت اصلی داستان «من پیش از تو» و «پس از تو»، لوئیسا کلارک رفته و سیر زندگی‌اش پس از سفر به نیویورک را نشان می‌دهد.

این نسخه از کتاب باز هم من (Still Me)، متن کامل و بدون سانسور بوده به همۀ علاقه‌مندان آثار جوجو مویز (Jojo Moyes) توصیه می‌­شود.

جوجو مویز (Jojo Moyes) نویسنده این کتاب، سال‌ها در زمینه روزنامه‌نگاری فعالیت داشته است. اما از سال ۲۰۰۲ و با انتشار اولین رمانش، پناه گرفتن از باران؛ نویسندگی شغل دائم او شد و فقط گاهی مقالاتی برای دیلی تلگراف می‌نویسد.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی کتاب فوق‌العاده خواندنی باز هم من + خلاصه


5. دختری که رهایش کردی

از: جوجو مویز، شیدا رضایی

دختری که رهایش کردی

معرفی کتاب دختری که رهایش کردی : داستان کتاب دختری که رهایش کردی نوشتۀ جوجو مویز، درباره یک نقاشی مربوط به دوران جنگ جهانی اول است. این اثر دو زندگی، دو انسان، دو کشور و دو سرنوشت را به هم ربط داده است.

جوجو مویز در کتاب دختری که رهایش کردی (The Girl You left Behind) به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

رمان دختری که رهایش کردی جوجو مویز

معرفی رمانهای همخونه ای قشنگ ، معرفی رمان طنز ، معرفی رمان عاشقانه ، معرفی رمان های صحنه دار معرفی رمان ایرانی ، رمان های معروف ، رمان قرار نبود ، رمان ایرانی ، رمان عروس استاد ، رمان بامداد خمار ، رمان عاشقانه ، رمان ملت عشق ، رمان های عاشقانه ، رمان استاد مغرور من

معرفی رمان عاشقانه زیبا و پر مخاطب

6. رمان غرور و تعصب

جین آستن، الهام رحمانی

ناشر: انتشارات پر

رمان غرور و تعصب

معرفی رمان غرور و تعصب : این کتاب از مشهورترین آثار جین آستین هست که به نقل از روزنامه گاردین جز صد اثر برتر جهان شناخته شده و قصه‌ آن به قدری معروف است که بارها در هالیوود و بالیوود از آن فیلم ساخته شده است.

در رمان “غرور و تعصب”‌داستان پیرامون خانواده بنت شکل می‌گیرد که پنج دختر دارند. با آمدن دو مرد جوان ثروتمند با نام آقای بینگلی و دوستش آقای دارسی به همسایگی‌شان، خانم بنت امیدوار می‌شود تا دخترهایش ازدواج کنند و سامان بگیرند.


7. کتاب جستارهایی در باب عشق

از: آلن دوباتن، محمدرضا اخلاقی منش

ناشر: انتشارات جامی

کتاب جستارهایی در باب عشق

معرفی کتاب جستارهایی در باب عشق

کتاب جستارهایی در باب عشق اثر برجسته و شناخته شده‌ی آلن دوباتن است که با نگاهی فلسفی موضوع عشق را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

ماجرای کتاب جستارهایی در باب عشق (Essays In Love) درباره زن و مردی است که به طور اتفاقی در پروازی کنار هم قرار می‌گیرند و پس از اینکه گفت‌و‌گویی کاملا عادی میان آن‌ها شکل می‌گیرد، بیشتر به هم توجه می‌کنند و بعد از پایان پرواز نیز تصمیم می‌گیرند همدیگر را ملاقات کنند.


8. رمان بر باد رفته

از: مارگارت میچل، الهام رحمانی

ناشر: انتشارات پر

رمان بر باد رفته

معرفی رمان بر باد رفته : بربادرفته این رمانِ عاشقانه بی‌نظیر که شاهکار مارگارت میچل است اولین و آخرین رمان اوست که برای همیشه از محبوب‌ترین کتاب‌های تمام دنیاست.

با بیش از 30 میلیون نسخه و بارها تجدید چاپ به یقین شایسته چنین عنوانی است که به خوبی سیاست و طرز تفکر آمریکایی‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی وخلاصه داستان رمان بر باد رفته


9. رمان پر

از: آنا گاوالدا، مینا آذری

راوی: مریم پاک ذات

ناشر صوتی: آوانامه

ناشر: انتشارات یوبان

رمان پر

معرفی رمان پر : دل انسان همچون «پَر»ی است که در بیابان از شاخه‌ی درختی آویزان شده و دائم از وزش باد در انقلاب و زیرورو شدن می‌باشد.

این کتاب در سال‌های مختلف توسط ناشرین متفاوت چاپ شده، ولی کاری که انتشارات پر در این کتاب انجام داده، ویرایش متن قدیمی با حفظ امانت، آوردن بیوگرافی از نویسنده، مقدمه‌ی خانم میمنت دانا(مترجم) و نامه‌ای از یک خواننده‌ی این اثر که سال‌ها قبل آن را خوانده می‌باشد که در شروع کتاب آمده است..

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی رمان پر اثر شارلوت مری ماتیسن + خلاصه داستان


10. کتاب صوتی من او را دوست داشتم

از آنا گاوالدا

کتاب من او را دوست داشتم

معرفی کتاب صوتی من او را دوست داشتم : کتاب صوتی من او را دوست داشتم اثر نویسنده‌ی فرانسوی آنا گاوالدا، روایتگر زندگی در زمان‌های دشوار است، زمانی که بین ماندن و رفتن، جنگیدن و تسلیم شدن مردد می‌مانیم.

کلوئه قهرمان کتاب صوتی من او را دوست داشتم (Someone I loved) زنی‌ست که مانند زنان دیگر همسرش را دوست دارد و زندگی در کنار او و فرزندان‌شان جریان زندگی را برای او تفسیر می‌کند.

ولی دست سرنوشت داستانی را برای این زن رقم می‌زند و او را از آرامش دور می‌کند. آن دو زندگی خوبی داشتند ولی بعد از سال‌ها شوهرش چمدان می‌بندد و به همسرش می‌گوید که معشوقه‌ای دیگر دارد و می‌خواهد آن‌ها را ترک کند. کلوئه نیز همراه دو دختر بچه کوچکش پاریس را ترک می‌کند و به خانه مادر و پدر آدرین می‌رود.

برای مشاهده جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :

معرفی و خلاصه داستان رمان صوتی من او را دوست داشتم


11. کتاب همسر پنهانی

از: گیل پل، شیدا رضایی

ناشر: انتشارات جامی

کتاب همسر پنهانی

معرفی کتاب همسر پنهانی : کتاب همسر پنهانی نوشته‌ی گیل پل، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های USA Today در سال 2017 است. همسر پنهانی داستانی سرشار از عشق، فقدان و تلاش برای رسیدن به معشوق را بیان می‌کند که ماجرایی لذت‌بخش و فراموش نشدنی را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

کتاب همسر پنهانی (The Secret Wife) داستانی از دو زمان متفاوت را روایت کرده و به هم پیوند می‌زند که یکی از سال 1914 و در دورانی آغاز می‌شود که روسیه تزاری در کشمکش جنگ و آشوب و درآستانۀ سقوط قرار دارد و در این گیر و دار «تاتیانا»، دوشس بزرگ رومانوف، دلباخته‌ی افسر سواره نظام می‌شود…


12.کتاب آخرین نامه‌ی معشوق

از: جوجو مویز، متین کریمی

ناشر: انتشارات جامی

www.delgarm.com

معرفی کتاب آخرین نامه‌ی معشوق : کتاب آخرین نامه‌ی معشوق اثر جوجو مویز، داستان زنیست که از بد روزگار، به اصرار پدر و مادر و موقعیت خوب خواستگار از نظر اقتصادی و اجتماعی، با او ازدواج می‌کند ولی هیچ گونه عشقی نسبت به او ندارد. این زن “جنیفر استرلینگ” نام دارد و با فردی به نام “لورانسی استرلینگ” ازدواج می‌کند.

آخرین نامه‌ی معشوق (The Last Letter From Your Lover) نام هشتمین رمان جوجو مویز نویسنده محبوب انگلیسی است.

مویز پس از انتشار این کتاب توانست که برای دومین بار جایزه رمان عاشقانه بریتانیا را در سال ۲۰۱۱ کسب نماید.

وی تنها نویسنده‌ای است که برای دو کتاب میوه خارجی در سال ۲۰۰۴ و آخرین نامه‌ی معشوق موفق به کسب این جایزه گردیده است.


13. کتاب به زندگی قسم

از: رنه کارلینو، بهاره نوبهار

ناشر: بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

www.delgarm.com

معرفی کتاب به زندگی قسم : کتاب به زندگی قسم نوشته‌ی رنه کارلینو، رمانی پرکشش و زیرکانه درباره نویسنده‌ای است که وقتی می‌فهمد داستان زندگی‌اش الهام‌بخش نویسنده دیگری شده، تصمیم می‌گیرد با گذشته‌اش کنار بیاید.


14.کتاب خیانت

از: پائولو کوئیلو، اعظم خرام

ناشر: بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

www.delgarm.com

معرفی کتاب خیانت: پائولو کوئیلو در کتاب خیانت به سراغ ملالت‌های زندگی زناشویی رفته و تلاش‌های زنی افسرده و ایستاده بر لبه خیانت را به تصویر کشیده است. داستان زنی‌ که‌ در چهارمین دهه‌ی زندگی‌اش، دچار بحران‌ هیجانات‌ دوران جوانی می‌شود‌.

زندگی در دنیایی مدرن انسان‌ها را به بحران‌های روحی و روانی زیادی سوق می‌دهد که افسردگی یکی از آن‌هاست. و البته هر کدام از ناهنجاری‌های روحی می‌تواند شخص را به سمت و سویی خلاف جهت زندگی عادی بکشاند که خیانت می‌تواند نتیجه آن بحران باشد. سختی و پیچیدگی زندگی مشترک، هیجانات سنی و جنسیتی می‌تواند به این معضل دامن بزند.


15. رمان ماه‌ عسل در پاریس

از: جوجو مویز، آناهیتا شجاعی

ناشر: کتاب کوله‌ پشتی

www.delgarm.com

معرفی رمان ماه‌ عسل در پاریس : رمان «ماه عسل در پاریس» نوشته جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است. جوجو مویز تاکنون برنده دو جایزه رمان نویسی در سبک عاشقانه شده و خالق رمان های پرفروش «من پیش از تو»‌ و «من پس از تو» است.

جوجو مویز را می توان یک رمان نویس با قدرت بالای به تصویر کشیدن احساسات عاطفی دانست و شاید از همین جهت است که تمام آثار او با فروش بالایی همراه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا