دسته‌بندی نشده

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت قشم مناسب سفرهای نوروزی

هتل های ارزان قیمت قشم مناسب سفرهای نوروزی

جزیره قشم یکی از جزایر استان هرمزگان است که به‌عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج‌فارس در تنگه هرمز قرار دارد. این جزیره در چند دههٔ اخیر به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل شده‌است.

از نقاط دیدنی این جزیره بازارها و دیدنی‌های طبیعی آن چون جنگل‌های حرا، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی خلیج فارس، دره ستاره‌ها، جزایرناز و غار نمکدان است. با ما در دلگرم همراه شوید تا لیست هتل های ارزان قیمت قشم را در اختیارتان قرار دهیم.

هتل آسماری قشم

هتل آسماری قشم واقع در میدان پاسداران در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل یک ستاره در ۵ طبقه بنا و دارای ۱۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

این مجموعه در نزدیکی بازار قدیمی قشم واقع گردیده و دسترسی مناسبی به مرکز جزیره و ساحل زیبای دریا دارد. کادر مجرب هتل آسماری آماده رائه خدمات مناسب در جهت جلب رضایت میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل آسماری قشم

آدرس هتل آسماری قشم : قشم، بازار قدیم، میدان پاسداران، کوچه مسجد صاحب الزمان

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 130 هزار تومان

separator line

هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف هتل سه ستاره در جزیره هفتگانه قشم شهر درگهان واقع شده است از لحاظ موقعیت جغرافیایی هتل در بهترین نقطه مراکز تجاری درگهان که شامل مجتمع های تجاری دریا،دو دلفین، بازار قدیم، بازار صدف، بازار مروارید، بازار نور، بازار نگین و زیباترین مجتمع در دل همین مجتمع ها مجتمع تجاری اقامتی و سیاحتی می باشد.

هتل پرشین گلف قشم

آدرس هتل پرشین گلف قشم : قشم، درگهان، میدان انقلاب

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 170 هزار تومان

separator line

هتل سان سیتی قشم

هتل سان سیتی در مرکز جزیره زیبای قشم واقع، و از سال ۹۲ شروع به کار نموده است . فاصله این هتل تا مرکز شهر، بازار ستاره، بازار پردیس و بازار فردوسی بسیار کم می باشد. هتل سان سیتی آرزوی اقامتی خوش را برای شما مهمانان گرامی دارد .

هتل سان سیتی قشم

آدرس هتل سان سیتی قشم : قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش سینا ۱

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 200 هزار تومان

separator line

هتل بهشت قشم

هتل سه ستاره بهشت قشم واقع در خیابان فلسطین در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۱۰۶ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب می‌باشد و از امتیازات آن نزدیکی به مراکز خرید جزیره از جمله بازار ستاره، سیتی سنتر ۱ و ۲ می‌باشد. هتل بهشت قشم با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

هتل بهشت قشم

آدرس هتل بهشت قشم : قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، مقابل استادیوم تختی

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 220 هزار تومان

separator line

هتل مارینا ۱ قشم

هتل ۳ ستاره مارینا ۱ یکی از هتل های گروه مارینا قشم می باشد که با فراهم نمودن محیطی تمیز و مناسب، آماده میزبانی از مسافران جزیره است. هتل مارینا ۱ قشم هتلی تمیز و مرتب می باشد و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است.

رستوران هتل آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران می باشد. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی قشم بسیار نزدیک است و مسافران گرامی می توانند در کمترین زمان به مکان های مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

هتل مارینا ۱ قشم

آدرس هتل مارینا ۱ قشم : قشم، شهرک صنعتی فجر، رو به روی مسکن مهر

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 230 هزار تومان

separator line

هتل نخل زرین قشم

هتل نخل زرین قشم هتلی سه ستاره در جزیره رویایی قشم است که در کنار مجتمع های تجاری، مراکز خرید و نزدیک به سواحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است.دسترسی آسان به مجتمع تجاری سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره از ویژگی های بارز این هتل می باشد.

هتل نخل زرین قشم

آدرس هتل نخل زرین قشم : قشم، میدان گلها

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 250 هزار تومان

separator line

هتل ریحان قشم

هتل سه ستاره ریحان قشم واقع در خیابان فلسطین در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان هتل در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

فاصله کوتاه هتل تا ساحل زیبای خلیج نیلگون فارس، چشم اندازی زیبا ایجاد نموده است و همچنین دسترسی مناسبی به مراکز خرید جزیره از جمله مرکز خرید ستاره دارد. هتل ریحان با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل ریحان قشم

آدرس هتل ریحان قشم : قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، نبش کوچه سینا ۵

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 280 هزار تومان

separator line

هتل آرام قشم

هتل آرام قشم واقع در بلوار ولیعصر در سال ۱۳۸۴ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۲۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و همچنین دسترسی مناسبی به مرکز خرید ستاره قشم دارد. پرسنل این مجموعه در تلاش‌اند تا اقامتی دلنشین را برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

هتل آرام قشم

آدرس هتل آرام قشم : قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 290 هزار تومان

separator line

هتل مارینا ۲ قشم

هتل ۳ ستاره مارینا ۲ یکی از هتل های مجموعه مارینا در جزیره قشم می باشد که با ارائه خدمات و امکانات عالی، جزو بهترین هتل های قشم محسوب می شود. این هتل روبروی درب جنوبی بازار ستاره قشم واقع شده و با دسترسی مناسب به بازارها و ساحل، اقامتی بی‌نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

هتل مارینا۲ قشم

آدرس هتل مارینا ۲ قشم : قشم، بلوار ولیعصر، خیابان فارس، روبروی درب جنوبی بازار ستاره

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 310 هزار تومان

separator line

هتل آپارتمان پرشیا قشم

هتل آپارتمان لوکس پرشیا قشم واقع در خیابان فلسطین در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. ساختمان این هتل نوساز در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۴ باب سوئیت لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره از جمله مرکز خرید ستاره قشم و پردیس گردیده است. هتل آپارتمان پرشیا با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

هتل آپارتمان پرشیا قشم

آدرس هتل پرشیا قشم : قشم، خیابان فلسطین، ساختمان جالووت

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 315 هزار تومان

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت کیش مناسب سفرهای نوروزی

معرفی ۲۰ هتل لوکس در شهر کیش + آدرس و تلفن

۱۰ شهر ارزان ایران مناسب گردشگری ایام نوروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا