دسته‌بندی نشده

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت اصفهان مناسب سفرهای نوروزی

هتل های ارزان قیمت اصفهان مناسب سفرهای نوروزی

اصفهان یکی از شهرهای توریستی ایران است که به نصف جهان معروف است. آثار تاریخی و طبیعت زیبای اصفهان از جمله جاذبه های این شهر است. در ایام نوروز به این شهر سفر کنید.

هتل همام اصفهان

هتل همام اصفهان واقع در طبقه فوقانی ترمینال صفه در سال ۱۳۷۱ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ انجام گردید. این هتل دو ستاره دارای ۲۰ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب در ورودی شهر اصفهان قرار گرفته و دسترسی راحتی به ایستگاه راه آهن نیز دارد. پرسنل این مجموعه در تلاش‌اند تا اقامتی دلنشین را برای میهمانان گرامی رقم بزنند.

هتل همام اصفهان

آدرس هتل همام اصفهان: اصفهان، دروازه شیراز، خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 85 هزار تومان

separator line

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حمام علی‌قلی آقا، آتشگاه، منارجنبان، باغ خزندگان، باغ پرندگان اشاره نمود.

این هتل آپارتمان در فاصله ۱۴ کیلومتری تا مرکز شهر اصفهان واقع شده است. هتل هخامنشیان در یک طبقه و ۱۴ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

آدرس هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان رسالت یک، رو به روی پارک ترافیک رسالت

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 118هزار تومان

separator line

هتل جام فیروزه اصفهان

هتل جام فیروزه اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله مسجد عتیق، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، بازار مسگرها و باغ بهشت اصفهان اشاره نمود.

این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. لازم به ذکر است : اکثر اتاق‌های این هتل فاقد پنجره می‌باشند.

هتل جام فیروزه اصفهان

آدرس هتل جام فیروزه اصفهان: اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، نبش میدان نقش جهان

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 120هزار تومان

separator line

هتل اصفهان اصفهان

هتل ۳ ستاره اصفهان با موقعیت ویژه بافاصله صدمتری از زاینده رود در شهر تاریخی اصفهان واقع گردیده است. این هتل در سال ۱۳۵۵ تاسیس و مجددا در سال ۱۳۹۵ به طور کامل بازسازی شده است. هتل اصفهان در ۴ طبقه دارای ۱۰۲ اتاق مجهز، همواره پذیرای گروه‌های جهانگردی، سمینارها و همایش‌های دولتی و خصوصی بوده است و با امکانات عالی آسایش را برای شما میهمانان گرامی فراهم خواهد نمود.

هتل اصفهان اصفهان

آدرس هتل اصفهان: اصفهان، خیابان مطهری، جنب بیمارستان شهید بهشتی

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 130هزار تومان

separator line

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره (صدف سابق) با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن در بافت تاریخی شهر اصفهان، میدان نقش جهان واقع گردیده است. ساختمان این هتل سه ستاره در ۳ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب اتاق و سوئیت اقامتی با دکوراسیون زیبا می‌باشد. این مجموعه در نزدیکی اماکن دیدنی و ابنیه تاریخی شهر نظیر میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی و کاخ چهل ستون واقع شده است.

هتل ستاره اصفهان با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، در تلاش است تا اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزند. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌های سه تخته هتل دارای نور کافی نمی‌باشد.

هتل ستاره اصفهان

آدرس هتل ستاره (صدف سابق) اصفهان: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 137هزار تومان

separator line

هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

اقامتگاه سنتی طلوع خورشید در قلب کهن ترین بافت شهر تاریخی اصفهان در مهرماه سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله میدان عتیق، مسجد جامع و کاخ چهل ستون اشاره نمود.

این مجموعه اقامتی با بهره مندی از ۲۱ اتاق سنتی در دوطبقه، پیرامون حیاط مرکزی با حوض آبی پر، فضای جذاب و فرح بخش را فرهم آورده است. هتل طلوع خورشید با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مشا میهمانان گرامی می‌باشد.

 هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

آدرس هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه شماره ۳۷ (میر علاالدین)

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 140هزار تومان

separator line

هتل زهره اصفهان

هتل سه ستاره زهره واقع در مرکز شهر اصفهان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و با معماری سنتی و رعایت مدرنیته هتلداری چیدمان شده است.

هتل زهره یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود و بخاطر قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به اماکن دیدنی و آثار تاریخی نیز دارد. پرسنل و کادر مجرب هتل زهره آرزروی اقامتی بیادمانی را برای شما میهمانان گرامی دارند.

هتل زهره اصفهان

آدرس هتل زهره اصفهان: اصفهان، خیابان فردوسی،مابین خیابان عافیت و منوچهری

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 140هزار تومان

separator line

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

هتل سرای اردیبهشت اصفهان در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. قدمت این هتل به ۸۰ سال پیش باز می‎گردد، که در نزدیکی زاینده رود قرار گرفته است. از مزایای این هتل دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله کاخ چهل ستون، باغ هشت بهشت اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

آدرس هتل اردیبهشت اصفهان: اصفهان، خیابان کاشانی، حد فاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 152هزار تومان

separator line

هتل پارت اصفهان

هتل پارت در آبان سال ۱۳۸۸ در قلب شهر تاریخی اصفهان افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به نقاط توریستی و تاریخی شهر، از جمله کاخ‌های سنتی، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهار باغ اشاره نمود. هتل پارت در هشت طبقه و ۴۳ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل پارت اصفهان

آدرس هتل پارت اصفهان: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه جهان آرا

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 158هزار تومان

separator line

هتل توریست اصفهان

هتل دو ستاره توریست در سال ۱۳۴۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله کاخ چهل ستون، سی و سه پل، پل خواجو اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل توریست اصفهان

آدرس هتل توریست اصفهان: اصفهان، خیابان عباس آباد، مقابل رستوران شهرزاد

سوئیت دو نفره

قیمت 1 شب: 160هزار تومان

separator line

بیشتر بخوانید:

۱۰ شهر ارزان ایران مناسب گردشگری ایام نوروز

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت کیش مناسب سفرهای نوروزی

معرفی ۱۰ هتل ارزان قیمت قشم مناسب سفرهای نوروزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا