دسته‌بندی نشده

معرفی کد دستوری اینترنت رایگان همراه اول

آشنایی با کد دستوری اینترنت رایگان همراه اول

همراه اول در شرایطی خاص مشترکین خود را با بسته های اینترنت رایگان غافلگیر می‌کند. به طور مثال یکی از امتیازاتی که همراه اول در صورت نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من برای مشترکین خود در نظر گرفته است ۱۰ گیگ اینترنت رایگان سه روزه است.

با استفاده از این روش همچنین می‌توان بسته مکالمه رایگان همراه اول را نیز دریافت کرد. روش دیگر برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول کسب امتیاز فیروزه‌ای در باشگاه مشتریان این اپراتور است. همچنین این اپراتور به دارندگان سیم کارت‌های دائمی در صورت پرداخت به موقع قبض اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

طرح دوشنبه سوری همراه اول یکی از دیگر طرح جذابی است که مشترکین می‌توانند از طریق بسته اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

برای بهره مندی از هدایای این طرح کافیست در دوشنبه آخر ماه کد دستوری #۶۴*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید. شارژ جوانان یکی از دیگر روش‌های دریافت اینترنت رایگان همراه اول است. در این طرح مشترکینی که سن آنها از ۲۵ کمتر است در هر بار شارژ سیم کارت، همراه با شارژ سیم کارت، بسته اینترنتی هدیه نیز دریافت می‌کنند.

برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری #۱۵*۱* و #۱۲۴*۱۰* را شماره‌گیری کنید. لازم به ذکر است برنامه همراه من در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید مانند گوشی های سامسونگ عملکرد بهتری از دیگر سیستم عامل ها مانند ios دارد.

separator line

حتماً بخوانید:

کد دستوری پرداخت قبض همراه اول

کد دستوری پرداخت قبض همراه اول

کدهای دستوری همراه اول می توانند باعث شوند تا شما خدمات مختلفی را از این سرویس دریافت نمایید. با ما در دلگرم همراه باشید تا کد دستوری پرداخت قبض…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا