دسته‌بندی نشده

معرفی کامل بهترین صندوق امانات بانک‌‌ها

بهترین صندوق امانات بانک‌‌ها کدامند ؟

صندوق امانات بانک‌ها هر کدام شرایط ویژه‌ای را برای اجاره دادن دارند از جمله سایز صندوق، قیمت اجاره و اقلام و مدارک برای نگهداری در صندوق امانات. نکته بسیار مهم تعداد شعبی است که امکان ارائه صندوق امانات به مشتریان دارند.

صندوق امانات بانک ملی

صندوق امانات بانک ملی در ابعاد مختلفی است. شرایط رهن و اجاره کردن این نوع صندوق‌ها در این بانک همانند اجاره کردن منزل می‌باشد. اجاره بهای هر سانتیمتر مکعب این صندوق‌ها در سال براساس نرخ روز محاسبه می‌شود.

البته شما می‌توانید صندوق امانات را هم رهن کنید به این صورت است که برای رهن باید 8 برابر مبلغ اجاره در سال را بپردازید بعد از پایان قرارداد مبلغ رهن به شما دعوت داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

خوب است بدانید که صندوق امانات در بانک ملی هیچ کارمزدی ندارد این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید هر چند بار برای دسترسی به صندوق امانات به بانک مراجعه کنید.

هر صندوق امانات در بانک ملی دو کلید ساخته شده است تا در صورت مفقود شدن هر کدام شما بتوانید از کلید زاپاس استفاده کنید. چنانچه که هر دو کلید صندوق امانات را گم کردید از شما هزینه‌ای برای تعمیر و تغییر قفل همراه با کارمزد گرفته خواهد شد . بیشتر شعب بانک ملی مجهز به صندوق امانات می‌باشند.

صندوق امانات بانک شهر

شرایط رهن و اجاره صندوق امانات بانک شهر بستگی به ابعاد صندوق است. کوچک‌ترین سایز صندوق امانات (9.1×30×50) 14 هزار سانتیمتر مکعب است که مشتریان به صورت سالانه اجاره بها پرداخت می کنند.

سایز متوسط صندوق امانات (14.1×50×30) سانتیمتر است تقریبا 44 هزار سانتیمتر مکعب ظرفیت دارد. صندوق امانات سایز بزرگ معادل (29.1×50×30) سانتیمتر است که نزدیک به 44 هزار سانتیمتر مکعب گنجایش دارد. شرایط درخواست این صندوق به این صورت است که علاوه بر رهن باید اجاره بها را سالانه پرداخت کنید.

صندوق امانات بانک ملت

صندوق امانات بانک ملت در مدل‌های مختلف اعم از مکانیکی و الکترونیکی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته صندوق‌های امانات الکتریکی بانک ملت از امنیت فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشند. صندوق امانات الکترونیکی بانک شهر دارای امکانات مکانیکی و دیجیتالی و مجهز به المان‌های بیومتریک و غیره می‌باشد.

صندوق امانات بانک سامان

یکی از نکات قابل توجهی که در مورد صندوق امانات بانک سامان وجود دارد این است حتی افرادی که در این بانک حساب نداشته باشند هم می‌توانند از این صندوق‌های استفاده کنند. تعرفه این صندوق‌ها بستگی به ابعادی که دارند متغیر است.

صندوق امانات بانک آینده

صندوق امانات بانک آینده در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ قرار دارد. با توجه به طول و عرض آن‌ها از (28.1×50) سانتیمتر است و ارتفاع آن بین (29.1×14.1×9.1) می‌باشد.
قیمت رهن و اجاره صندوق امانات بانک آینده در هر کدام از شعب متفاوت می‌باشد.

صندوق امانات بانک اقتصاد نوین

صندوق امانات بانک اقتصاد نوین در شش شعبه آماده خدمات رسانی به مشتریان است. البته لازم است بدانید که سه شعبه آن در استان تهران و شعب دیگر در تبریز، یزد و آمل می‌باشد.

صندوق امانات اقتصاد نوین در 5 سایز مختلف تولید می‌شود. کوچک‌ترین ابعاد این صندوق (5×49×32) سانتیمتر است و بزرگ‌ترین آن در ابعاد (30×49×32) سانتیمتر می‌باشد.

صندوق امانات بانک رفاه

صندوق امانات بانک رفاه در هر شعب با توجه به اندازه آن متغیر است.

صندوق امانات بانک پاسارگاد

صندوق امانات بانک پاسارگاد در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشد. معمولا صندوق امانات سایز کوچک در ابعاد (60×12.5×10) سانتیمتر مکعب است و مشتریان اجاره بها را سالانه پرداخت می‌کنند.

صندوق امانات سایز متوسط بانک پاسارگاد حجمی بالغ بر 15 هزار سانتیمتر مکعب دارد و در ابعاد (10×25×60) سانتیمتر است. صندوق امانات سایز بزرگ در ابعاد (20.5×25×60) سانتیمتر است که حجمی نزدیک به 31 هزار سانتیمتر مکعب دارد.

بانک پاسارگاد مزایایی برای خانواده‌های ایثارگر، آزاده و جانبازان همچنین خانواده‌های شهدا در نظر گرفته است که می‌توانند با 50 درصد تخفیف از این صندوق امانات استفاده کنند.

شرایط دریافت صندوق امانات توسط بانک‌ها

بعضی از شرایط دریافت صندوق امانات در بانک‌های دولتی و خصوصی مشترک است از جمله:

  • تمامی افراد می‌توانند با باز کردن یک حساب در شعب بانک بر اساس قوانین و مقررات بانک از خدمات صندوق‌های اجاره‌ای استفاده کنند و متقاضیان در صورت نداشتن حساب نزد شعبه باید ابتدا افتتاح حساب انجام دهند.
  • مشتری می تواند هر نوع اقلام یا مدارکی را که فاسد شدنی یا آسیبی به صندوق خزانه وارد نکند را نگهداری کند.
  • شخصی که صندوق امانات را رهن و اجاره می‌کند یا وکیل او می‌تواند هر زمان که خواست از صندوق استفاده کند. البته باید بدانید که صندوق امانات قابل انتقال به شخص حقوقی یا حقوقی دیگری نخواهد بود.
  • لازم است که مشتری یک هزینه‌ای را به منظور اجاره بها به بانک مبلغی را به عنوان ودیعه به بانک بپردازد. بعد از اتمام قرارداد بانک عینا همان مبلغ را به بانک بپردازد. مدت اجاره صندوق کمتر از یک ماه محاسبه خواهد شد.
  • مشتریان در ساعات اداری هر زمان که بخواهند می‌توانند به صندوق امانات خود سر بزنند بدون اینکه کارمزدی پرداخت کنند و یا شخصی مانع آن‌ها شود.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا