دسته‌بندی نشده

معرفی سامانه کد رهگیری قولنامه iranamlaak.ir

آشنایی با سامانه کد رهگیری قولنامه

سامانه کد رهگیری قولنامه، سامانه ثبت معاملات و املاک کشور یا همان سامانه ایران املاک است که افراد می توانند از طریق جستجوی آدرس iranamlaak.ir، به آن دسترسی یافته و از امکاناتی که این سایت، برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته، بهره مند گردند.

این سامانه، بیشتر مورد استفاده مشاورین املاک، به جهت سامان دهی امور مربوط به معاملات ملکی کشور است که به موجب بخشنامه اخیر، ملزم شدند تا همه معاملات ملکی قولنامه ای انجام شده در بنگاه خود را اعم از اینکه در خصوص خرید و فروش، رهن و اجاره یا فروش یا انتقال ملک اجاره ای باشد، در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت نمایند و هزینه آن را پرداخت کنند.

سامانه ثبت معاملات و املاک کشور

افراد عادی نیز می توانند، با جستجوی آدرس سامانه کد رهگیری قولنامه و از طریق کد رهگیری ای که به آن ها داده شده، با مراجعه به سامانه iranamlaak.ir، اقدام به استعلام با کد ملی قولنامه یا همان مبایعه نامه خود نمایند و اطلاعات آن را به طور کامل، مشاهده کنند.

استعلام قرارداد از طریق کد ملی و کد رهگیری

سامانه دریافت کد رهگیری مستاجران - دریافت کد رهگیری املاک رایگان - استعلام کد رهگیری املاک با موبایل - استعلام کد رهگیری با کد ملی - استعلام کد رهگیری املاک قولنامه ای - کد رهگیری املاک بدون سند - استعلام کد رهگیری املاک با کد ملی - استعلام کد رهگیری با بارکد

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا