دسته‌بندی نشده

معرفی تمامی نسخه های آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

محصولات سیستم عامل اندروید:

اپلیکیشن ESET Mobile Security

این محصول همان طور که از نامش پیداست در گوشی های هوشمند اندروید نصب خواهد شد. وظیفه اصلی این اپلیکیشن محافظت حافظه داخلی و جانبی گوشی های اندرویدی است. با نصب این نرم افزار در گوشی، خود را در برابر ویروس ها در حافظه داخلی و جانبی محافظت می کنید و علاوه بر این موضوع امکانات ویژه ای نظیر شناسایی گوشی سرقت رفته ( anti-theft ) ، رمز نگاری و قرار دادن پسورد روی اپلیکیشن و فایل های شخصی، جلوگیری از سرقت اطلاعات کارت های بانکی و… از امکانات این اپلیکیشن می باشد.

معرفی تمامی نسخه های آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

شما با خرید لایسنس ESET Mobile Security می توانید از تمامی امکانات بالا بهرهمند شوید.

محصولات سیستم عامل ویندوز

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus :

این محصول از رده محصولات خانگی شرکت ESET می باشد. قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز را دارد. وظیفه اصلی این محصول فقط محافظت شما در برابر ویروس هایی است که از اینترنت و حافظه های جانبی نظیر فلش و… وارد هارد و سیستم شما می شود با اسکن سریع از اطلاعات ورودی که وارد سیستم می شود مانع از انتقال ویروس به سیستم شما خواهد شد. این محصول شرکت ایست ارزان ترین لایسنس ارائه شده برای نسخه ویندوز است زیرا نسخه نود 32 آنتی ویروس از امکانات کمی برخوردار است و بیشترین وظیفه آن محافظت سیستم شما در برابر ویروس است.

معرفی تمامی نسخه های آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

نرم افزار ESET Internet Security

این محصول نیز از رده های محصولات خانگی برای ویندوز از شرکت ESET می باشد و تمامی امکانات و ابزار های نسخه Nod 32 Antivirus را در خود دارد و علاوه بر آن یک محافظ قدرتمند در برابر نفوذ هکر ها به سیستم می باشد. از امکانات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیوار آتش قدرتمند
  • مرورگر امن برای ورود به بانکداری و عملیات پرداخت اینترنتی
  • کنترل فرزندان و مسدود کردن سایت های بزرگسال برای کودکان
  • ضد سرقت لپتاپ، امکان شناسایی سارق با وبکم و IP
  • شناسایی و اسکن سریع حافظه های جانبی
  • جلوگیری از هک شدن وبکم
  • و…

در نظر داشته باشید برای فعالسازی تمامی امکانات شما باید برای خرید لایسنس ESET اقدام کنید.

نرم افزار ESET Smart Security Premium

آخرین محصول خانگی شرکت ESET برای ویندوز نسخه ایست اسمارت سکیوریتی پرمیوم می باشد. این محصول کاملترین محصول در محصولات خانگی برای ویندوز می باشد. این نرم افزار تمامی امکانانت نسخه NOD32 Antivirus و Internet Security را در خود دارد و علاوه بر آن دو ابزار کاربردی نیز بیشتر از نسخه اینترنت سکیوریتی دارد و در سایر موارد هیچ فرقی با نسخه اینترنت سکیوریتی ندارد.

  • Password Manager ( مدیریت پسورد ): این ابزار به شما کمک می کند تا در پنل ایست بتوانید تمامی پسورد های خود را که در سایت ها ثبت نام کرده اید را ذخیره و مدیریت کنید علاوه بر این تمامی فرم هایی که در سایت ها نظیر نام، نام خانوادگی ، آدرس، تلفن و… را نیز می توایند ذخیره کنید تا با آن سریعتر فرم های ثبت نامی را پر کنید.
  • Secure Data: این ابزار به شما کمک می کند تا فایل های شخصی خود را رمزنگاری کنید و با گذاشتن پسورد روی درایو یا پوشه و یا فایل امکان باز شدن آن فایل توسط هیچ کس جز شما فراهم نباشد.

پیشنهاد:

ما به دلیل گران بودن نسخه smart security premium خرید لایسنس ESET برای این محصول را پیشنهاد نمی کنیم و اگر از کاربران ویندوز هستید پیشنهاد ما خرید آنتی ویروس ESET Internet Security برای شما است. زیرا این نرم افزار تمامی امکانات نسخه پرمیوم به جز مدریت پسورد که در کروم فایرفاکس هم همین مدیریت را دارد و رمز نگاری فایل که چندان کاربردی نیست را دارا می باشد.

معرفی تمامی نسخه های آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

ما تا اینجا تمامی محصولات خانگی برای ویندوز و اندروید را معرفی کردیم اما شرکت ایست برای سیستم عامل مک نیز دو محصول ارائه کرده است

محصولات سیستم عامل مک:

نرم افزار ESET Cyber Security

این محصول همانند نسخه ESET Internet Security می باشد. تفاوتی از نظر امکانات با نسخه اینترنت سکیوریتی ندارد. این محصول همانند نسخه ویندوز دارای ضد سرقت، کنترل والدین، ضد هک و… می باشد.

محصول ESET Cyber Security Pro

این محصول نیز همانند نسخه Smart Security Premium در ویندوز است و هیچ تفاوتی بین نسخه سایبر سکیوریتی پرو و نسخه اسمارت سکیوریتی پرمیوم از نظر امکانات وجود ندارد.

محصولات سیستم عامل ویندوز سرور:

شرکت ایست لایسنس های خود را به دو دسته خانگی و تجاری ارائه می دهد لایسنس های نسخه تجاری به مراتب گرانتر از نسخه خانگی است و لایسنس هایی که بر روی ویندوز سرور نصب می شوند از نوع تجاری هستند.

معرفی تمامی نسخه های آنتی ویروس نود 32 شرکت ESET

محصول ESET Endpoint Security

این محصول بر روی ویندوز سرور نصب خواهد شد. شباهت کار آن از نظر ابزاری با نسخه خانگی اینترنت سکیوریتی یکی است اما تفاوت های چشمگیری در این محصول وجود دارد شما با نصب این نسخه امنیت تمامی کلاینت هایی که به این ویندوز سرور متصل هستند را برقرار می کنید. شما با نصب این نسخه بر روی سرور دیگر نیاز نیست که روی تک تک کلاینت ها نرم افزار ESET را نصب کنید، کافی است آن را روی ویندوز سرور نصب کنید تا با نصب آن از طریق مدیریتی که خود ESET در اختیار شما قرار می دهد به همه کلاینت ها دسترسی داشته باشید و از راه دور همه آن ها را مدیریت کنید. این نرم افزار از یک فایروال هوشمند برخوردار است و این تضمین را به شما میدهد که مانند نسخه خانگی اینترنت سکیوریتی بر روی تمامی کلاینت ها امنیت را حفظ کند.

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی محصولات شرکت ایست را به زبان ساده معرفی کنیم البته برخی دیگر از محصولات نظیر ESET File Security در ویندوز سرور و نسخه ESET password Manager در نسخه اندروید و ویندوز نیز وجود دارند که کاربرد چندانی ندارند. در واقع اصلی ترین نرم افزار های شرکت ESET در ویندوز سرور ، مک، ویندوز خانگی و اندروید همان هایی است که در بالا به آن ها اشاره شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا