دسته‌بندی نشده

معرفی برنامه پانتولیک محمدرضا گلزار+ زمان پخش

پانتولیک محمدرضا گلزار

چندی پیش اعلام شد «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار در حال تولید است و حالا خبرها حاکی از رسیدن احتمالی این برنامه به آنتن زمستان شبکه سه سیماست.

مسابقه جدید محمدرضا گلزار

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

گلزار پیش از این اجرای مسابقه «برنده باش» را در همین شبکه اجرا کرده بود. جواد فرحانی هم یکی از تهیه‌کنندگان با‌سابقه تلویزیون و سیماست که برنامه‌های مختلف و موفقی را ساخته است. از جمله مسابقه ستاره ساز که اولین برنامه تلویزیونی استعدادیابی فوتبال در صداو سیما محسوب می‌شود.

پانتولیک محمدرضا گلزار

مسابقه پانتولیگ چگونه است ؟

در تیزر منتشر شده از این برنامه از علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه دعوت شده است.

جواد فرحانی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگویی به خبرنگار تسنیم گفته بود برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی افزود: اجرای برنامه برعهده محمدرضا گلزار خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

فرحانی همچنین خاطرنشان کرد: جا دارد از مساعدت و حمایت‌های مدیران ارشد رسانه ملی، به ویژه آقایان دکتر جبلی، جلیلی و برمهانی برای فراهم آوردن مقدمات و اعطای مجوز تولید این برنامه تشکر ویژه کنم و امیدوارم با جلب رضایت مخاطبان، پاسخ این اعتماد مسئولان سازمان صدا و سیما به نحو مطلوب داده شود.

زمان پخش مسابقه پانتولیگ

زمان پخش این برنامه هنوز اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا