دسته‌بندی نشده

مزایای مصرف کپسول جاست فور هیر برای تقویت موها

کپسول جاست فور هیر برای جلوگیری از ریزش مو

کپسول جاست فور هیر (JUST FOR HAIR) حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز به همراه اسید آمینه های ضروری می باشد که موجب تقویت رشد مو و توقف ریزش مو می گردد. این مکمل غذایی برای داشتن موهایی سالم، پر پشت، ضخیم و درخشان مناسب است.

همه افراد در معرض تغییراتی مانند ریزش و نازک شدن موها هستند .تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش و نازک شدن موها را تشدید می کنند .بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل می باشد. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند.

کپسول جاست فور هیر حاوی مجموعه ای از اسیدهای آمینه، ویتامین ها و موا معدنی ضروری است که با مصرف آنها از ریزش مو جلوگیری شده و باعث بهبود بافت و افزایش مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود و در تامین سلامت مو بسیار موثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تاثیر یکدیگر را تقویت نمایند.

ویژگیهای کپسول جاست فور هیر

  • رفع ریزش مو
  • تقویت و رویش موهای مجدد
  • افزایش تراکم مو
  • رفع شکنندگی و مو خوره

روش مصرف کپسول جاست فور هیر

روزی یک عدد ٰکپسول جاست فور هیر همراه با غذا مصرف شود.

موارد مصرف کپسول جاست فور هیر

کپسول جاست فور هیر دارای 17 ماده مغذی مورد نیاز موهای شما، همه در یک مکمل برای:

  • توقف ریزش مو
  • رویش مجدد مو
  • افزایش استحکام وضخامت مو (پیشگیری از نازک شدن)
  • جلوگیری از پیشرفت ریزش مو ژنتیکی- هورمونی و ریزش مو ناشی از استرس
  • افزایش خونرسانی به پیاز مو، تقویت و بازسازی ریشه مو
  • حفظ رنگ طبیعی و جلوگیری از سفید شدن زودرس و
  • کمک به سلامت و شادابی پوست و تقویت ناخن

جاست فور هیر

فواید ترکیبات بکار رفته در کپسول جاست فور هیر

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم منبع اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و پروتئین های باکیفیت محسوب می شود و در پیشگیری و درمان اکثر مشکلات زیبایی نقش دارد. پروتئین ها، ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن جوانه گندم جزو مواد مغذی مورد نیاز پوست سر هستند. این ترکیبات pH طبیعی پوست را تنظیم می کنند و باعث دفع سلول های مرده موجود در سطح پوست سر می شوند. این روغن حاوی میزان زیادی ویتامین های ب است که برای تحریک رشد سلولی و ساخت بافت ها لازم هستند.

پروتئین های موجود در این روغن به تقویت فیبرهای مو و پیاز مو کمک می کند. به این ترتیب امکان شکستن، خشکی و دیگر مشکلاتی که منجر به ریزش مو می شود کاهش پیدا می کند و به حفظ حجم موها و شفافیت و سلامت آنها کمک می کند.

ال- آرژنئین

ال آرژنین یک آمینواسید ضروری مشروط است. بدین معنا که تحت شرایط خاصی در بدن این آمینواسید ضروری جلوه می کند که از این میان می توان به دوره رشد سریع بدن، بارداری و دوران پس از آسیب دیدگی اشاره کرد. آرژنین به عنوان یک متسع کننده (گشاد کننده) رگ های خونی عمل می کند. گشادترشدن رگ ها به تسهیل پمپ خون عضلانی بیشتر و در عین حال انتقال اکسیژن و موادغذائی بیشتر به داخل سلولها می شود این عمل در پوست سر باعث تقویت رشد موها می شود.

سیستئین

اسید آمینه ای است که در تشکیل پروتئین در بدن، متابولیسم انرژی، سنتز اسیدهای چرب، تکثیر سلول های ایمنی وتقویت سیستم ایمنی نقش دارد این اسیدآمینه یکی از ترکیبات اصلی موجود در پوست، موو ناخن ها بوده و باعث افزایش ضخامت ساقه مو و تحریک رشد مو می شود. از دیگر اثرات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به تامین سلامت پوست
  • توقف درریزش مو و کمک به رشد مو
  • کمک به بهبود زخمها
  • تقویت سیستم ایمنی

سیستیین دارای نقش اساسی در تولید کلاژن که درنتیجه در ایجاد خاصیت الاستیکی پوست و ایجاد استحکام ناخن و مونقش دارد. حدود 10 الی 14 درصد پوست و مو از سیستئین ساخته شده است.

متیونین

یک اسیدآمینه ضروری است با خواص قوی آنتی اکسیدانی ومنبع غنی سولفور، که از اختلالات مربوط به مو، پوست و ناخن جلوگیری می کند .این اسید آمینه ضروری از نازک شدن تارهای مو جلوگیری کرده و سبب بهبود رشد مو می گردد.

روی ( زینک)

روی یک ماده معدنی است که نقش حیاتی در بسیاری از فرآیندهای بدن همچون ساخت سلول، ایجاد تعادل هورمونی، حفظ ترشح غدد چربی، سنتز پروتئین و در نتیجه تشکیل کلاژن دارد. تمامی فرآیندهای مذکور جهت تامین سلامت پوست و مو و جلوگیری از نازک شدن و ریزش مو نقش دارند. کمبود روی منجر به ریزش مو و بروز مشکلات پوستی می شود در حالی که دریافت روی می تواند در بهبود مشکلات و بیماری های پوستی همچون آکنه و اگزما و همچنین کمک به رشد مو مفید و موثرباشد. این عنصر همچنین از طریق افزایش تعداد گلبول های سفید در خون در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش ویژه ای دارد.

سلنیوم

سلنیوم بعنوان یک آنتی اکسیدان، رادیکال های آزاد که موجب پیری زودرس سلول ها می گردند را خنثی کرده و همچنین این عمل را در روی پوست سر و موها انجام می دهد. وقتی که سطح سلنیوم بدن پایین باشد بیشتر در معرض خطر بیماریهای مختلف هستیم زیرا سیستم ایمنی بدن تنبل میشود و مواد سمی در خون ساخته می شود.

بیوتن( ویتامین B7)

این ویتامین از طریق تحریک تولید کراتین پروتئین مو از ریزش مو جلوگیری می کند، بیوتین همچنین در حفظ سطح مناسب هموگلوبین نقش داشته و انتقال اکسیژن به تمامی بافت ها از جمله سلول های مسئول رشد مورا بر عهده دارد. علاوه بر موارد مذکور با توجه به نقش بیوتین در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات، کمبود بیوتین باعث کاهش متابولیسم مواد مغذی و در نتیجه سوء تغذیه سلول های فولیکول مو و نازک شدن تارهای مو می شود. در واقع بیوتین یکی از مواد مغذی مهم جهت حفاظت از استحکام و بافت مو می باشد.

نیاسین

یکی دیگر از این ویتامین ها است که در دستگاه گوارش، پوست و اعصاب نقش دارد. همچنین در تبدیل غذا به انرژی نیز اهمیت دارد. ریبوفلاوین یا ویتامین B2 در کنار سایر ویتامین های این گروه عمل می کند. این ویتامین جهت رشد بدن و تشکیل گلبول های قرمز خون ضروری بوده و در آزاد کردن انرژی از کربوهیدرات ها نیز شرکت دارد.

مخمر آبجو

به سلامت عمومی و افزایش سطح انرژی بدن کرده و باعث کاهش کلسترول و چربی های بدن , تنظیم اشتها و قند خون شده و به حفظ سلامتی پوست ، مو و ناخن کمک می کند.

قرص جاست فور هیر

شرایط نگهداری کپسول جاست فور هیر

دور از دسترس کودکان در جای خشک نگهداری شود. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

divider

بیشتر بخوانید:

مزایای شگفت انگیز مصرف کپسول هیر ویت در تقویت موها

روش تهیه نوشیدنی خانگی تقویت مو

ماسک طبیعی برای تقویت موهای ضعیف

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا