دسته‌بندی نشده

مزایای مصرف پاراهورمون آنابول ۵ برای بدنسازی

معرفی مکمل بدنسازی آنابول 5

مکمل آنابول 5 (Anabol-5) یک مکمل آنابولیک غیر استروئیدی می باشد که برای ساخت توده با کیفیت بدون چربی عضلات با تراکم بالا بسیار مفید می باشد . پاراهورمون آنابول 5 باعث بالا رفتن سنتز پروتئین در عضلات و در نتیجه اقزایش حجم خشک عضلانی می شود .
این مکمل در بالا رفتن سرعت ریکاوری پس از انجام تمرینات سخت بسیار مفید می باشد . رژیم مناسب در هنگام استفاده از این مکمل نوترکس ، رژیم پروتئین بالا می باشد .

مکمل آنابول 5 یکی از متفاوت ترین مکمل های موجود است که با ترکیب بی نظیر ۹ استروئید به شکل خوراکی در یک بسته بندی ۱۲۰ کپسولی تجربه استفاده از استروئید ها را برای شما محیا می سازد . این مکمل در یک دوره مصرفی هم جواب میدهد اما بهتر است برای بیشتر شدن تاثیر آن در دو دوره ۳۰ روزه ۲ بسته از این مکمل استفاده شود .

ویژگی های برجسته آنابول 5

  • مکملی موثر و قوی
  • غیر استروئیدی
  • ساخت عضله قوی تر ، تراکم بالاتر و چربی کم تر

مواد تشکیل دهنده آنابول 5

مکمل در یک بطری سیاه رنگ حاوی ۱۲۰ کپسول مایع عرضه شده است و فرمول تهیه آن کاملا طبیعی می‌باشد و می تواند عملکرد شما را در باشگاه به حداکثر میزان ممکن برساند. لیست مواد تشکیل دهنده آن به قرار زیر است :

  • Dicyclopentanone
  • 6-Keto-Diosgenin Acetate
  • 6-Keto-Diosgenin Propionate
  • 6-Keto-Diosgenin Cypionate
  • 6-Keto-Diosgenin Decanoate
  • 25-R-Spirostan-5a-diol-6-one-3-one-undecanoate
  • Rhapondicum Carthamoldes
  • Hecogenin Acetate

آنابول ۵

موارد مصرف و کارایی مکمل آنابول 5

مواد تشکیل دهنده مکمل آنابول 5 دارای اسامی دشوار و دهان پر کنی‌ هستند! اما همه این مواد برای اثر بخشی و قدرت مکمل (Anabol-5) ضروری هستند. برای مثال، تحقیقات نشان داده است که (Dicyclopentanone) می تواند باعث تقویت عضله سازی، افزایش وزن و افزایش سطح پروتئین در جریان خون و همچنین ماهیچه‌های اسکلتی شود. ماده مهم دیگر یعنی‌ (۶-Keto-Diosgenin Acetate) می‌باشد که در دسته ساپوجنین قرار می‌گیرد. ساپوجنین‌ها ترکیبات طبیعی هستند که می‌توان آنها را در بسیاری از گیاهان نظیر تریبولوس ترستریس یافت کرد. مکمل آنابول 5 از طریق تحریک سلول‌های لیدیگ در بیضه‌ها می تواند به تولید بیشتر تستوسترون و عضله سازی کمک کند. اما اینها همه مزیت‌های این مکمل نمیباشد. استات متصل به این ترکیب میتواند باعث افزایش حلالیت آن و افزایش سرعت جذب در جریان خون شود که نتیجه آن بهبود عملکرد ورزشی هم در بدنسازی و هم در دیگر رشته‌های ورزشی می ‌باشد.

اما چه نتایجی‌ را از مکمل مکمل آنابول 5 باید انتظار داشته باشیم؟ هنگامی که مطابق با دستور عمل مصرف شود، مکمل مکمل آنابول 5 می تواند یک عضله سازی قابل توجه برای شما به ارمغان آورد. از طریق ایجاد یک محیط آنابولیک در بدن، این مکمل طبیعی غیر استروییدی می تواند باعث افزایش سنتز پروتئین در عضلات شود. با توجه به قابلیت این مکمل در ایجاد یک محیط آنابولیسم و کاهش خستگی‌ عضلات، همچنین این مکمل قادر است باعث افزایش فشار تمرینی شما نیز شود. در واقع برای انجام تمرینات پر فشار این همان مکملی است که به آن نیاز دارید.

عمل آن روی سنتز پروتئین بدن به این معنی‌ می ‌باشد که برای دریافت بهترین نتایج شما باید از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا پیروی کنید و سپس شاهد افزایش حجم عضلات و همچنین افزایش سفتی و تراکم آنها نیز خواهید بود. این مکمل مناسب برای افرادی است که خواهان یک عضله سازی با کیفیت و تفکیک بالا هستند. اما به منظور دریافت حداکثر نتایج از این مکمل شما باید از دوز‌های مناسب آن آگاه باشید.

شیوه مصرف مکمل آنابول 5

برای دریافت بهترین نتایج از مکمل آنابول 5 دو بار در روز استفاده کنید. یک بار هنگام برخواستن از خواب صبحگاهی و یک بار هم بلافاصله بعد از اتمام تمرین.

  • در روز‌های غیر تمرینی دوز دوم خود را قبل از خوابیدن مصرف کنید.
  • مکمل آنابول 5 را 12 هفته مصرف کرده و بعد به مدت دو هفته آنرا قطع کنید.

هشدار مصرف مکمل آنابول 5

  • مکمل آنابول 5برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود.
  • مکمل آنابول 5 را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی مکمل وی گلد استاندارد ۱۰۰%

مزایای مکمل فوق العاده سینتا ۶ برای بدنسازی

معرفی مکمل آمینو ویت ۸۰۰۰ (Amino Vit ۸۰۰۰)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا