دسته‌بندی نشده

مزایای عالی مکمل گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ 

آشنایی با فواید گین بولیک 6000 الیمپ

گین بولیک 6000 الیمپ (Olimp Gain Bolic 6000) ترکیبی جامع از کربوهیدرات‌‌های متنوع با شاخص گلیسمی مناسب است. این محصول ترکیبی از پروتئین‌‌ها را دارد که منجر به تقویت رشد و حفظ حجم ماهیچه می‌‌گردد. همچنین حاوی مقادیر کافی کراتین مونوهیدرات و تورین است. مصرف کراتین منجر به افزایش ظرفیت تمرین در طی تمرینات کوتاه و شدید با تکرار بیشتر می‌‌گردد.

مکمل گین بولیک 6000 الیمپ در هر وعده مصرفی ۱۰۰ گرمی ۷۵ گرم انواع کربوهیدراتهای ساده و پیچیده ،۱۵گرم از انواع پروتئینهای وی ، کازئین ، آلبومین و ۱۴/۵گرم اسیدهای آمینه برای بدن فراهم می کند.گین بولیک را می توان در دوره های افزایش وزن و حجم عضلانی ، تامین انرژی در رشته های قدرتی و استقامتی مختلف استفاده کرد.

این محصول دارای انواع اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری می باشد و به دلیل داشتن کراتین ، تائورین ، انواع ویتامین ها و مواد معدنی شادابی و نشاط تمرینی را نیز افزایش میدهد و به افزایش قدرت و کیفیت تمرین نیز کمک می نماید.

ویژگی‌های گین بولیک 6000 الیمپ

  • افزایش وزن و رشد عضلات در مدت زمان کوتاه
  • موثر در ترمیم سلولها و تجزیه پروتئین ها
  • منبع سوختی با ارزش برای عضلات
  • موثر در هنگام تمرینات سخت
  • تقویت رشد و حفظ عضلات
  • حاوی مقادیر کافی از کراتین مونوهیدرات و تورین
  • تأمین‌کننده تمام مواد مغذی موردنیاز برای افزایش سریع قدرت و حجم ماهیچه

گینر

مزایای مصرف گین بولیک 6000 الیمپ

گین بولیک 6000 الیمپ به‌عنوان یک مکمل گینر موجب افزایش وزن برای افراد لاغر و افزایش حجم عضلانی برای ورزشکاران خواهد شد. این نوع مکمل از کربوهیدرات، پروتئین و چربی تشکیل‌شده و به دلیل بهره‌مندی از کالری به‌ سرعت وزن بدن را افزایش می‌دهد. گین بولیک الیمپ حاوی تمام مواد مغذی مهم برای رشد سریع عضلات و حجم آنها است. این محصول ترکیبی کامل از کربوهیدرات با درجه گلیسمی مختلف و پروتئین‌ها بوده که رشد و نگهداری توده عضلانی را افزایش می‌دهد، بعلاوه این ترکیب با کراتین منوهیدرات و تائورین غنی‌شده که هرکدام از خواص و مزایای ویژه‌ای بهره‌مند هستند که درنهایت موجب افزایش توان فیزیکی بدن در تمرینات سنگین و تمرینات کوتاه‌مدت و تکراری می‌شود.

گین بولیک 6000 الیمپ حاوی بیشترین میزان از مواد غذایی انحصاری است که ازجمله آن‌ها می‌‌توان به میسلار کازئین، پروتئین وی اولترا فیلتر شده و تخم‌‌مرغ اشاره کرد. میزان دقیق کراتین، دکستروز و تورین منجر به تقویت ویژگی‌‌های آنابولیک این محصول گردیده‌‌اند. ترکیبی جامع از کربوهیدرات‌‌ها با شاخص گلیسمی متنوع، پروتئین وی کنسانتره (WPC)، میسلار کازئین و پروتئین تخم‌‌مرغ اولترا فیلتر شده با میزان دقیقی از کراتین مونوهیدرات و تورین است که ویژگی‌‌های آنابولیک محصول را تقویت می‌‌کنند.

پودر گین بولیک 6000 الیمپ با ویتامین‌‌ها و مواد معدنی تقویت‌شده و تمام مواد مغذی موردنیاز برای افزایش سریع حجم ماهیچه و قدرت را فراهم می‌‌آورد. این محصول برای افرادی طراحی‌شده است که به انرژی و پروتئین زیادی نیاز داشته و ورزش‌‌هایی را به‌صورت تفریحی انجام می‌‌دهند. این محصول همچنین برای افرادی که قصد دارند به‌سرعت حجم ماهیچه‌‌ها و قدرت خود و یا ظرفیت تمرین خود را افزایش دهند، مناسب می‌‌باشد.

گین بولیک یک گینر معمولی نیست. این محصول با کراتین مونوهیدرات، تائورین و روغن MCT غنی شده که در ادامه به مزایای هر کدوم از اونها اشاره می کنم.

کراتین: ماده ای که بطور طبیعی در بدن انسان توسط آمینو اسیدهای آرژنین و گلایسین ساخته می شود. کراتین یه منبع ضروری از انرژی برای انقباض عضلاته و همچنین به عنوان یه خنثی کننده اسیدیته نقش داره. این ماده در بازسازی آدنوزین تری فسفات (ATP) و انتشار انرژی سلولی در بافت عضله و مغز نقش دارد.

تائورین: این ماده از آمینو اسیدهای سیستئین و متیونین ساخته میشه. تائورین سطح آب سلولی رو افزایش میده که این عمل باعث تقویت حجم سلولها و در نتیجه افزایش هدایت مواد مغذی به اونها میشه. تائورین مثل گلوتامین باعث ذخیره نیتروژن در بدن می شود. در طول تمرین، در بدن مقدار زیادی سروتونین تولید و آزاد میشه. سروتونین هورمونیه که در ماهیچه ها واکنش های کاتابولیک (تخریب کننده) ایجاد میکنه و تائورین ماده ای هست که این هورمون رو محدود می کند. این عملکرد برای ورزشکارا 2 خاصیت مهم دارد: یکی حفظ بافت عضلانی و دیگری جلوگیری از بروز خستگی.

روغن MCT: گروهی از تری گلیسریدها هستن که اسیدهای چرب با زنجیره متوسط دارند. این ماده از دستگاه گوارش جذب خون می شود و به سرعت وارد گردش خون کبدی می شود و به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. روغن MCT ماده موثری برای تامین انرژی و ریکاوری و افزایش بافت عضلانی است و باعث می شود اسیدهای چرب کمتری در بافتها ذخیره شوند. فواید دیگر روغن MCT عبارت است از جلوگیری از اختلال در هضم در بیماران ، تجزیه کننده و نابود کننده سنگ های صفراوی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن که در نهایت سلامت عمومی را بهبود می بخشد.

مکمل

نحوه مصرف گین بولیک 6000 الیمپ

یک یا دو پیمانه را به‌طور روزانه بین وعده‌‌های غذایی و یا در حدود یک ساعت قبل و یا بعد از تمرین مصرف کنید. 100 گرم (دو پیمانه) را به 170 میلی‌‌لیتر آب ترکیب کرده و مصرف نمایید. به‌منظور تنظیم طعم، آن را در 150 الی 200 میلی‌‌لیتر آب ترکیب کنید. همچنین بلافاصله پس از آماده‌‌سازی مصرف گردد.

روش مصرف گین بولیک 6000 الیمپ

  • گین بولیک 6000 الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.
  • گین بولیک 6000 الیمپ را افراد زیر 18 سال مصرف نکنند.
  • برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب نمی باشد.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • استفاده این محصول برای افراد مبتلابه دیابت توصیه نمی‌‌شود.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.

separator line

بیشتر بخوانید:

فواید و عوارض مصرف مکمل گینر (Weight Gainer)

معرفی مکمل گینر پرو کمپلکس دوبیس

یک روش ساده برای تهیه مکمل گینر (افزایش وزن) خانگی

آشنایی با فواید پودر ماسل مس گینر دوبیس

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا