دسته‌بندی نشده

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی

معرفی کامل قرص جوینتیس

قرص جوینتیس (JOINTACE) حاوی گلوکزامین، کندروئین و انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی مفاصل می باشد. این محصول با ترکیب ویژه خود می تواند باعث بهبود و کاهش درد مفاصل گردد.

با بالا رفتن سن، توانایی بدن برای تولید مقادیر کافی گلوکزامین کاهش می یابد. به همین دلیل غضروفها به مرور دچار فرسایش و ساییدگی می شوند. به این ترتیب فرد دچار استئوآرتریت و بیماریهای مفاصل می شود. با مصرف مکمل گلوکزامین، روند تخریب غضروفها متوقف شده و به مرور غضروفهای آسیب دیده ترمیم پیدا می کنند. مصرف مداوم این محصول، باعث کاهش تدریجی علایم بیماریهای مفاصل، رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل خواهد شد.

استفاده از قرص جوینتیس علاوه بر محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آن ها در بهبود مفاصل آسیب دیده، افزایش انعطاف پذیری غضروف های اطراف آن و کاهش تدریجی درد و التهاب موثر می باشد.

در مقایسه جوینتیس با داروهای ضدالتهاب همچون ایبوپروفن، این دارو ضمن اینکه در برطرف کردن، دردهای مفصلی کارسازتر می باشد، دارای اثرات جانبی به مراتب کمتری می باشد.

ترکیبات موجود در قرص جوینتیس

هر قرص از این محصول حاوی 500 میلی گرم گلوکزامین می باشد. این ماده که به طور طبیعی در غضروفها و سایر بافتها پیوندی بدن وجود دارد، در تشکیل و ترمیم کلاژن نقش اساسی دارد. دیگر ماده تشکیل دهنده این محصول کندروئین می باشد. کندروئین برای ساخت و محافظت از بافت غضروفها ضرروی است و باعث افزایش تاثیر گلوکزامین می شود. این محصول حاوی عصاره ریشه گیاه زنجبیل می باشد که یک مسکن طبیعی است. این ماده باعث کاهش درد و التهاب در مفاصل میشود. ویتامین ای و سلنیوم موجود در این محصول، دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند و با از بین بردن رادیکالهای آزاد، باعث پیشگیری از تخریب مفاصل می شوند.

جوینتیس

ویژگی های قرص جوینتیس

  • کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل
  • افزایش استحکام استخوان ها
  • حفظ سلامت مفاصل و غضروف ها
  • بهبود عملکرد مفاصل و جلوگیری از تخریب آنها
  • افزایش انعطاف پذیری و عملکرد صحیح مفاصل
  • بازسازی مفاصل
  • مناسب برای ورزشکاران و افراد میانسال
  • دارا بودن خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی
  • دارا بودن مواد مغذی و مولتی ویتامین ها
  • فاقد رنگهای مصنوعی و مواد نگهدارنده

طریقه‌ مصرف قرص جوینتیس

مصرف روزانه این قرص ها می تواند در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بدن بسیار مؤثر باشد. برای پیشگیری از عوارض گوارشی احتمالی، حتما همراه غذا اصلی مصرف شود. از مصرف این محصول با شکم خالی و همچنین به همراه چای یا قهوه خودداری کنید.

روش مصرف قرص جوینتیس

دو عدد قرص جوینتیس در روز به همراه وعده غذایی اصلی با یک لیوان آب مصرف شود.

عملکرد و مزایای مواد تشکیل دهنده قرص جوینتیس

گلوکزامین : ترکیبی است که به طور طبیعی در بافت‌های پیوندی مثل غضروف‌ها وجود دارد و برای تشکیل و ترمیم کلاژن بسیار ضروری است. با افزایش سن، بدن توانایی خود را برای ساخت مقادیر کافی گلوکزامین از دست می‌دهد. به دنبال کاهش سنتز گلوکزامین، غضروف دچار فرسایش شده و بیماری‌های مفصلی بروز می‌کند. گلوکزامین سبب ترمیم و بازسازی غضروف و توقف در روند تخریب آن شده، علائم مرتبط با بیماری‌های مفاصل را کاهش می‌دهد و در رفع دردهای مفصلی و بهبود خشکی مفاصل نقش بسزایی دارد.

کندروئیتین: در ساخت و نگهداری بافت غضروف‌ها نقش دارد و موجب افزایش تاثیر گلوکزامین بر سلامت غضروف می شود. کندروتین نیز به صورت طبیعی در غضروف بدن انسان وجود دارد. به نظر می رسد که کندروتین باعث حمل مایعات به بافت ها شده تا در نهایت خاصیت ارتجاعی غضروف ها را حفظ کند و غضروف ها را در برابر از بین رفتن توسط آنزیم های مخرب محافظت کند.

عصاره ریشه زنجبیل : ماده ای گیاهی است که در طب سنتی برای کاهش التهاب و درد مفاصل استفاده می شود . مطالعات نشان داده اند که خواص ضد التهابی زنجبیل مربوط به وجود ماده ای به نام Zengibain در این گیاه است که باعث کاهش دردهای ماهیچه ای – مفصلی می شود.
به علت اثر تشدیدکنندگی که گلوکزآمین در کنار مصرف همزمان با زنجبیل در پژوهش ها نشان داده است و همچنین کاهش عوارض گوارشی ناشی از مصرف گلوکز آمین با وجود زنجبیل، محققان به سمت استفاده همزمان از این دو ترکیب سوق داده شده اند.

مواد معدنی و ویتامین‌ها:

ویتامین C : علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی، دارای نقش کوفاکتوری در مسیر آنزیمی سنتز کلاژن می باشد. کمبود ویتامین C باعث تضعیف انواع بافت پیوندی، از جمله غضروف در بدن می گردد.

ویتامین E و سلنیوم: با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و در کاهش التهاب در مفصل دردناک موثر می باشند.

ویتامین D: مهم ترین عامل جذب کامل کلسیم از روده و سلامت بافت استخوانی می باشد.

منگنز و مس: با کمک به جذب کلسیم و فرآیندهای متابولیسمی، در استحکام بافت اسختوانی و غضروف نقش دارند.

زینک (روی): به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و همچنین سبب حفاظت از بافت‌های پیوندی می‌شود.

فولیک اسید و B۱۲: موثر در فرآیند تقسیم سلولی و بهبود ترمیم بافتی

قرص جوینتیس

سوالات متداول مصرف کنندگان

آیا مصرف قرص جوینتس به تسکین درد کمک می کند؟

بله ، این محصول به دلیل وجود عصاره ریشه زنجبیل، درد را کاهش میدهد. ضمن اینکه به دلیل وجود ترکیباتی مانند گلوکزآمین، کندروئیتین و.. در حفظ سلامت مفاصل موثر است.

کاربرد قرص جوینتس چیست؟

قرص جوینتس برای سلامت مفاصل می باشد. این محصول به دلیل دارا بودن گلوکزامین و کندروئیتین و همچنین عصاره ریشه زنجبیل، علاوه بر اینکه در تامین سلامت و محافظت از مفاصل بسیار مفید است، به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد، درد را کاهش داده و ناراحتی در این نواحی را از بین می‌برد. ضمن اینکه جوینتس حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی (ویتامین D,C,E و زینک- منیزیم و..) نیز می باشد.

هشدار مصرف در رابطه با مصرف قرص جوینتیس

  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف قرص جوینتیس با پزشک مشورت نمایید.
  • افراد مبتلا به دیابت و کسانی که از داروهای رقیق کننده خون مثل وارفاین استفاده می کنند، قبل از مصرف جوینتیس حتما با پزشک مشورت نمایند.
  • در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد
  • جوینتیس پس از صبحانه یا به همراه چای و قهوه و با معده خالی مصرف نشود.
  • قرص جوینتیس بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

شرایط نگهداری قرص جوینتیس

  • در جای خشک و خنک (30 – 15 درجه سانتی گراد)، در ظرف در بسته نگهداری شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

divider

بیشتر بخوانید:

فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل

فواید مصرف مکمل گیاهی سورنجان ( درد مفاصل)

فواید پیلاتس برای التهاب مفصل

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا